Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme asistentku / back office špecialistu pre dynamickú spoločnosť
MG PZS, s.r.o.
Miesto práce
Legionárska 14, Trenčín
Legionárska 14, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 800 EUR/mesiacpaušál, odmeny, bonusy
1 000 - 1 800 EUR/mesiacpaušál, odmeny, bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme asistentku / back office špecialistu pre dynamickú spoločnosť
U nás budeš mať zodpovednosť za manažment a reporting procesov z našeho CRM systému, dátovú podporu nášho manažmentu a obchodného tímu, organizáciu práce našej backoffice časti a spoluprácu s našou marketingovou agentúrou.
Typický deň na tvojej pracovnej pozícii bude zahrňovať:
- Sledovanie a spracovanie dát z našeho CRM systému
- Komunikáciu s manažmentom a obchodným tímom a poskytovanie im dátových informácií
- Organizáciu práce backoffice tímu a sledovanie dodržiavania postupov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Môžeš sa tešiť na možnosť kariérneho rastu a rozvoja svojich schopností a talentov.
- Budeš odmeňovaný/á nielen finančne, ale aj ďalšími bonusmi za svoju prácu a prínos pre spoločnosť.
- Získáš školenia a odborné zaškolenie, ktoré ti pomôžu zlepšiť sa v tvojom odbore a pracovať efektívnejšie.
- Môžeš sa tešiť na dlhodobú pracovnú perspektívu a stabilitu v našej spoločnosti.
- Okrem toho ti poskytneme stravné lístky a ďalšie benefity, ktoré ti uľahčia každodenný život.
- Budeš mať príležitosť zúčastniť sa systematického profesného vzdelávania a zlepšiť si svoje schopnosti a znalosti.
- Ak máš radi zábavu, určite si prídeš na svoje - organizujeme firemné akcie a teambuildingy, na ktorých sa môžeš spoznať s kolegami a užiť si príjemné chvíle mimo pracovného prostredia.
- A navyše, u nás pracuješ v mladom a dynamickom kolektíve, ktorý sa teší na tvoje príchod.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť a precíznosť
- proaktívny a samostatný prístup
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- dôslednosť
- ochota učiť sa nové veci
- ochota zlepšovať svoje zručnosti
- tímový duch
- vytrvalosť
- výkonová motivácia
- vysoká angažovanosť a profesionalita
- obchodný duch
- proaktívny a samostatný prístup
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- dôslednosť
- ochota učiť sa nové veci
- ochota zlepšovať svoje zručnosti
- tímový duch
- vytrvalosť
- výkonová motivácia
- vysoká angažovanosť a profesionalita
- obchodný duch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme tržný líder v oblasti prevencie chorôb z povolania, pracovných úrazov, prevencie požiarov, ochrany osobných údajov, registratúry a odpadov.
www.mg-service.sk
www.mg-service.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4827057
Dátum zverejnenia: 10.5.2024
2024-05-10
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná, Sekretárka, Špecialista reportingu Spoločnosť: MG PZS, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac