Logo MG Business Services s. r. o.

Expert / špecialista pre odpady a životné prostredie

MG Business Services s. r. o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Prešovský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 3 000 EUR/mesiacprocesne ukazovatele, odmeny, premie, vykonove ciele

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce pre pozíciu Expert / špecialista pre odpady a životné prostredie:

  • Odborné poradenstvo u klienta v oblasti Odpady
  • Budovanie dobrých obchodných vzťahov s klientami
  • Sledovanie aktuálnej legislatívy
  • Poskytovanie školení pre zamestnancov v oblasti environmentálnej ochrany

Typický deň na pracovnej pozícii:

  • Poradenské stretnutia s klientmi a príprava návrhov riešení
  • Monitorovanie legislatívnych zmien a príprava potrebných dokumentov

Pracovná doba typická pre pozíciu:

  • 40 hodín týždenne
  • Pružný pracovný čas a práca z domu (podľa dohody so zamestnávateľom)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Stabilný mesačný príjem
  • Fixná + variabilná zložka výplaty bez obmedzení, ktorá závisí od výkonu zamestnanca
  • Príspevok na stravu vo forme stravných lístkov
  • Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve (chceme medzi sebou všetky vekové kategórie, aj Ty nás máš čím obohatiť)
  • Možnosť kariérneho rastu
  • Školenia a tréningy pre rozvoj zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Odpady, Životné prostredie, Enviroment

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie v oblasti Enviro alebo Životné prostredie.
  • Minimálne 2 roky skúseností v oblasti odpadového hospodárstva.
  • Chuť pracovať v dynamickom prostredí.
  • Flexibilita pri riešení pracovných úloh.
  • Schopnosť pracovať samostatne.
  • Komunikačné zručnosti (asertivita, empatia).
  • Schopnosť organizovať a plánovať pracovné úlohy.
  • Orientácia na dosahovanie cieľov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Líder trhu v oblasti B2B služieb (PZS, BOZP, PO, Enviro, GDPR, Registratúra a Civilná ochrana), viac ako 3.300 klientov, pôsobiaci na celom území Slovenska.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Peter Cigáň
Tel.: +421322867610
E-mail: poslať životopis
ID: 4836853  Dátum zverejnenia: 22.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac