MÁM ZÁUJEM!
Poď pracovať tam, kde sa máš možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde ťa všetko o nás naučíme a máš možnosť rásť!

Administratívny zamestnanec distribúcie

Čo Vás čaká...
Kľúčovou úlohou administrátora distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie tovaru. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne. Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti.

Čo od Vás očakávame...
  • Ukončené min. SOU
  • Samostatnosť, dôslednosť a presnosť
  • Flexibilita – práca na tri zmeny
  • Práca s PC (Windows, Office)
  • Analytické a komunikačné schopnosti
  • Ochota učiť sa
  • Zodpovedný prístup k práci
  • Tímový duch
  • Práca na 2 zmeny - obedné a nočné zmeny

Na čo sa u nás môžete tešiť...
  • Ponúkame Vám dvojzložkovú nástupnú mzdu v sume 800€ + Osobný príplatok k základnej mzde 150€
  • Príplatok za pracovné podmienky 80€
  • Poskytneme Vám až 5 dní rekondičného voľna naviac k dovolenke
  • Obdržíte zlatú metro kartu na nákup a k tomu počas roka pripíšeme nielen kredit 432€ ale naviac aj 5%-ný spätný bonus za každý Váš nákup
  • Za odporučenie nového zamestnanca Vám vyplatíme 300€
  • U nás máte pracovný pomer na dobu neurčitú
... a zaplatíme Vám každú odpracovanú minútu navyše


V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:

V zmysle zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v rozsahu – meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, životopis, motivačný list, fotografia pre spoločnosť METRO Cash & Carry SR s.r.o., Senecká cesta 1881, 900 28 Ivanka pri Dunaji uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce, ktoré som poskytol/poskytla vyššie uvedenej spoločnosti, prostredníctvom internetových stránok, v rámci počítačovej siete, za účelom uchádzania sa o pracovnú pozíciu.
Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať, inak zanikne najneskôr po uplynutí 2 rokov odo dňa jeho udelenia, alebo v deň oznámenia/potvrdenia o ich skartovaní.

Kontakt

METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
PREČO DO METRO Predajne
ID: 3854381  Dátum zverejnenia: 22.1.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 950 EUR/mesiac800 EUR/mesiac