Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
MÁM ZÁUJEM!
Poď pracovať tam, kde sa máš možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde ťa všetko o nás naučíme a máš možnosť rásť!
Poď pracovať tam, kde sa máš možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde ťa všetko o nás naučíme a máš možnosť rásť!
Administratívny zamestnanec distribúcie
Čo Vás čaká...
Kľúčovou úlohou administrátora distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie tovaru. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne. Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti.
Čo od Vás očakávame...
Na čo sa u nás môžete tešiť...
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
V zmysle zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v rozsahu – meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, životopis, motivačný list, fotografia pre spoločnosť METRO Cash & Carry SR s.r.o., Senecká cesta 1881, 900 28 Ivanka pri Dunaji uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce, ktoré som poskytol/poskytla vyššie uvedenej spoločnosti, prostredníctvom internetových stránok, v rámci počítačovej siete, za účelom uchádzania sa o pracovnú pozíciu.
Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať, inak zanikne najneskôr po uplynutí 2 rokov odo dňa jeho udelenia, alebo v deň oznámenia/potvrdenia o ich skartovaní.
Kľúčovou úlohou administrátora distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie tovaru. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne. Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti.
Čo od Vás očakávame...
- Ukončené min. SOU
- Samostatnosť, dôslednosť a presnosť
- Flexibilita – práca na tri zmeny
- Práca s PC (Windows, Office)
- Analytické a komunikačné schopnosti
- Ochota učiť sa
- Zodpovedný prístup k práci
- Tímový duch
- Práca na 2 zmeny - obedné a nočné zmeny
Na čo sa u nás môžete tešiť...
- Ponúkame Vám dvojzložkovú nástupnú mzdu v sume 800€ + Osobný príplatok k základnej mzde 150€
- Príplatok za pracovné podmienky 80€
- Poskytneme Vám až 5 dní rekondičného voľna naviac k dovolenke
- Obdržíte zlatú metro kartu na nákup a k tomu počas roka pripíšeme nielen kredit 432€ ale naviac aj 5%-ný spätný bonus za každý Váš nákup
- Za odporučenie nového zamestnanca Vám vyplatíme 300€
- U nás máte pracovný pomer na dobu neurčitú
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
V zmysle zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o ochrane osobných údajov dobrovoľne súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v rozsahu – meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, životopis, motivačný list, fotografia pre spoločnosť METRO Cash & Carry SR s.r.o., Senecká cesta 1881, 900 28 Ivanka pri Dunaji uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce, ktoré som poskytol/poskytla vyššie uvedenej spoločnosti, prostredníctvom internetových stránok, v rámci počítačovej siete, za účelom uchádzania sa o pracovnú pozíciu.
Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať, inak zanikne najneskôr po uplynutí 2 rokov odo dňa jeho udelenia, alebo v deň oznámenia/potvrdenia o ich skartovaní.
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 3854381
Dátum zverejnenia: 22.1.2020
2020-01-22
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 950 EUR/mesiac800 EUR/mesiac