Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckeho Call Centra
MetLife Europe d.a.c., pobočka poisťovne z iného členského štátu
Miesto práce
Pribinova 10, Bratislava
Pribinova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiacod 1000 eur v závislosti od vašich schopností a skúseností
1 000 - 1 200 EUR/mesiacod 1000 eur v závislosti od vašich schopností a skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• poskytovanie informačného servisu a konzultácií klientom, agentúrnym asistentkám, unit manažérom a agentúrnym manažérom (prevažne telefonicky, ale aj osobne a mailom) - nejde o predaj, ale len o poskytovanie informácií
• evidencia telefonátov, návštev a pod., evidencia aktivít súvisiacich s poist. zmluvami v informačnom systéme POS, CRM
• v prípade zastupovania pracovníkov recepcie: poskytovať recepčné služby, evidencia návštev a vybavovanie odkazov pre pracovníkov hlavnej kancelárie
• evidencia telefonátov, návštev a pod., evidencia aktivít súvisiacich s poist. zmluvami v informačnom systéme POS, CRM
• v prípade zastupovania pracovníkov recepcie: poskytovať recepčné služby, evidencia návštev a vybavovanie odkazov pre pracovníkov hlavnej kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v nadnárodnej spoločnosti
• spravodlivé platové podmienky
• výkonnostný bonus 1x ročne
• 3 dni extra voľna ročne (sick days)
• poskytnutie životného poistenia zdarma a zvýhodnené podmienky pre rodinných príslušníkov
• podpora dôchodkového sporenia
• ocenenie životných a pracovných výročí
• stravné lístky poskytované nad rámec zákona
• cafeteria systém benefitov
• jazykové vzdelávanie v priestoroch spoločnosti
• kancelária v centre Bratislavy
• spravodlivé platové podmienky
• výkonnostný bonus 1x ročne
• 3 dni extra voľna ročne (sick days)
• poskytnutie životného poistenia zdarma a zvýhodnené podmienky pre rodinných príslušníkov
• podpora dôchodkového sporenia
• ocenenie životných a pracovných výročí
• stravné lístky poskytované nad rámec zákona
• cafeteria systém benefitov
• jazykové vzdelávanie v priestoroch spoločnosti
• kancelária v centre Bratislavy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• ukončené stredoškolské vzdelanie
• komunikatívnosť, flexibilita, tímovosť, zodpovednosť
• komunikatívnosť, flexibilita, tímovosť, zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poisťovňa MetLife, úspešne pôsobí na slovenskom poistnom trhu už od roku 1995. Poisťovňa ponúka široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia a tradične sa prezentuje stabilnými hospodárskymi výsledkami. MetLife Inc. je globálnym lídrom v poskytovaní poistenia, dôchodkového zabezpečenia a poistných produktov pre zamestnancov. Svoje služby poskytuje 90 miliónom klientov vo viac ako 60 krajinách sveta a má vedúce postavenie v Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe.
V MetLife podporujeme rovnaké príležitosti so zámerom prilákať, udržať a maximalizovať výkon rozmanitej a inkluzívnej pracovnej sily. Politikou spoločnosti MetLife je zabezpečiť rovnaké pracovné príležitosti bez diskriminácie alebo obťažovania na základe rasy, farby pleti, náboženstva, pohlavia (vrátane tehotenstva alebo s ním súvisiacich zdravotných problémov), sexuálnej orientácie, rodovej identity alebo prejavu, veku, zdravotného postihnutia, národnosti, manželského alebo civilného partnerstva, genetických informácii, občianstva alebo akejkoľvek inej charakteristiky podľa práva. Snažíme sa hľadať tých najlepších kandidátov na všetky pozície a rozmanitá škála uchádzačov rozšíri rad našich zamestnancov tak, aby sme to dosiahli.
V MetLife podporujeme rovnaké príležitosti so zámerom prilákať, udržať a maximalizovať výkon rozmanitej a inkluzívnej pracovnej sily. Politikou spoločnosti MetLife je zabezpečiť rovnaké pracovné príležitosti bez diskriminácie alebo obťažovania na základe rasy, farby pleti, náboženstva, pohlavia (vrátane tehotenstva alebo s ním súvisiacich zdravotných problémov), sexuálnej orientácie, rodovej identity alebo prejavu, veku, zdravotného postihnutia, národnosti, manželského alebo civilného partnerstva, genetických informácii, občianstva alebo akejkoľvek inej charakteristiky podľa práva. Snažíme sa hľadať tých najlepších kandidátov na všetky pozície a rozmanitá škála uchádzačov rozšíri rad našich zamestnancov tak, aby sme to dosiahli.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3677595
Dátum zverejnenia: 24.5.2019
2019-05-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: MetLife Europe d.a.c., pobočka poisťovne z iného členského štátu
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 200 EUR/mesiacod 1000 eur v závislosti od vašich schopností a skúseností