Inžinier technickej podpory - Enterprise Tech Supp Advisor

Metalogix Software s. r. o.

Miesto práce
Galvaniho 17c, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V súčasnosti hľadáme inžiniera technickej podpory pre oblasť podnikania, aby sa pripojil k nášmu tímu na podporu riadenia platforiem LACA v Bratislave.

Ako inžinier technickej podpory budete zodpovedný za poskytovanie technickej podpory prostredníctvom produktov Quest Platform Management prostredníctvom telefónu, webu a e-mailov v rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí. Hviezdne zákaznícke služby a ovládacie schopnosti a schopnosť komunikovať, spolupracovať a uprednostňovať zákaznícke problémy s rozvojom, ako aj efektívne komunikovať riešenia pre zákazníkov je pre túto úlohu rozhodujúca.

Naši ľudia sú najdôležitejšou súčasťou nášho dlhodobého úspechu, a preto sme vytvorili rozsiahly balík výhod pre všetkých členov tímu.
Ako úspešný inžinier technickej podpory budete môcť samostatne pracovať na testovaní a ladení problémov s migráciou Sharepoint v testovacom prostredí laboratórií a budete pôsobiť ako kľúčový člen virtuálneho produktového tímu, ktorý bude prebiehať na troch kontinentoch a viacerých časových pásmach.

Denné povinnosti
Riešenie produktovo orientovaných problémov so zákazníkmi, spolupráca s vývojovým tímom a inými zdrojmi, riešenie eskalovaných problémov.
Dokumentácia všetkých informácií o prípadoch zákazníkov a interakcie v našom systéme CRM.
Aktívne vytváranie a publikovanie dokumentácie v prostredí zameranom na zákazníka.
Rozvoj a účasť na školeniach zameraných na sebavzdelávanie s cieľom pomáhať a zdieľať poznatky s inými inžiniermi.
Reprodukcia problémov v prostrediach podporných laboratórií a diagnostikovať potenciálne zložité problémy, efektívne komunikovať so zákazníkmi.
Pohotovosť počas víkendov, ak je to potrebné cca raz za 4-6 týždňov- platená extra.

Schopnosť pracovať cez hranice medzi regiónmi so zákazníkmi, ako aj inými inžiniermi, vývojovými manažérmi a produktovými manažérmi s cieľom zabezpečiť kvalitu a stabilitu produktu a odhodlanie profesionálne spravovať a vyriešiť množstvo potenciálne zložitých problémov produktu Sharepoint a migračného produktu.
Ako inžinier technickej podpory pre správu platformy Quest získate prístup k niektorým alebo všetkým nasledujúcim technológiám:
• Operating Systems: Windows 8/10, Windows Server 2008, 2012, 2016,2019
• MS Exchange/SharePoint: 2007, 2010, 2013, 2016,2019, O365 (SharePoint Online)
• Databases: MSSQL Server, 2008, 2012, 2014, 2016, 2017,2019
• Directory Services: Active Directory, Group Policy
• Networking: DNS, TCP, File Shares
• Scripting: PowerShell (PoSH), MSSQL

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

1800 EUR

Informácie o výberovom konaní

Životopisy posielajte v anglickom jazyku .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT Technologie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft SharePoint - pokročilý
Microsoft SQL Server - pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobné zručnosti
• Vynikajúce komunikačné schopnosti, verbálne i písomné
• Preukázateľné výsledky excelentnosti v prostredí zákazníka
• nezávislý, samo-motivovaný, tímový hráč s osobnosťou orientovanou na ľudí
• Efektívne a účinné zručnosti pri riešení problémov
• Efektívne riadenie osobnej pracovnej záťaže pri viacerých problémoch
• Silné techniky odstraňovania problémov
Technické zručnosti
• Skúsenosti s inštaláciou a spravovaním Sharepoint 2010/2013/2016/2019 a Office 365 vrátane protokolovania
• Znalosť IIS a pochopenie protokolovania IIS
• Skúsenosti s Active Directory Management
• Schopnosť diagnostikovať problematiku OS, siete, disku a I / O zariadení.
• Skúsenosti s technológiami cloud, konkrétne Azure
• Skúsenosti s PowerShell
Výhoda
• Predchádzajúce skúsenosti s riadením alebo podporou Sharepoint
• Predchádzajúce skúsenosti s PowerShell scripts/queries
• Technické zručnosti písania
• Znalosť nástrojov / techník ladenia (napríklad WebEx, Fiddler

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Metalogix ako súčasť spoločnosti Quest je ocenený poskytovateľ softvéru pre správu IT, ktorý ponúka široký výber riešení, ktoré riešia niektoré z najbežnejších a najnáročnejších IT problémov. Od roku 1987 redukujeme čas a peniaze, ktoré investujú naši zákazníci do IT administrácie, takže môžu investovať viac do inovácií podnikov. S viac ako 100 000 zákazníkmi v 100 krajinách kladieme dôraz na inovácie, silnú komunitu so zákazníkmi a partnermi a nepretržitú podporu počas cesty našich zákazníkov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Metalogix Software s. r. o.
Galvaniho 17, Business Centrum IV
821 04 Bratislava
www.quest.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Dipl. Ing. Magdaléna Bartová
Tel.: +421918618828
E-mail: poslať životopis
ID: 3761682   Dátum zverejnenia: 12.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1800 EUR