Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca miestnych ciest
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Petržalka
plný úväzok
ihneď / dohodou
1 700 - 1 980 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1980 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:
Zaujíma vás správa miestnych ciest?
Dokážete sa orientovať v legislatíve súvisiacej so správou miestnych ciest, výstavbou či správnym konaním?
Zvládnete komunikáciu s občanmi pri vybavovaní žiadostí či riešení podnetov, ktoré sa týkajú oblasti správy miestnych ciest?
Máte vodičský preukaz a ste aktívnym vodičom alebo vodičkou?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať sú:
- zabezpečovanie samostatnej odbornej činnosti v oblasti výstavby, cestného hospodárstva a dopravy,
zabezpečovanie správy a údržby miestnych ciest a ich súčastí a vedenie technickej evidencie o miestnych cestách,
zabezpečovanie podkladov pre vyhlásenie verejného obstarávania, vystavenie objednávok,
preberanie prác, napr. po rozkopávkach, opravách a rekonštrukciách ciest,
príprava stanoviská správcu miestnych ciest,
vypracovanie plánov organizácie dopravy a zabezpečenie povolení príslušných úradov,
príprava stanovísk k podnetom.
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Vaša kancelária sa nachádza priamo na našom miestnom úrade. Počas pracovného dňa sa budete podieľať na komunikácii s občanmi Petržalky v oblasti problematiky správy miestnych ciest, uzávierok ciest, rozkopávok, zvláštneho užívania ciest. Práca v teréne bude pozostávať z obhliadky na mieste, kontroly miestnych ciest a ich súčastí.
Odpoviete na otázky z podnetov alebo pripravíte podklady pre zastupiteľstvo, prípadne odpoviete na žiadosť v zmysle zákona č. 211/2000 Z.z. Okrem kolegov vášho oddelenia budete spolupracovať aj s mestskou políciou, s dopravným inšpektorátom a Magistrátom hl. mesta Slovenskej republiky Bratislavy.
Zamestnanecké výhody, benefity
5 dní dovolenky navyše,
skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),
mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,
500 EUR ročne prostredníctvom „cafeterie systému“,
možnosť využívania MultiSport karty,
preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),
príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),
možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,
bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,
bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,
bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,
potrebné školenia a kurzy pre váš odborný rast,
možnosť teambuildingových aktivít,
samozrejme, príspevok na stravovanie,
práca v stabilnom prostredí verejnej správy,
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní
- štruktúrovaný profesijný životopis a motivačný list,
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať najneskôr do 12.07.2025 (vrátane) na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Vaša kancelária sa nachádza priamo na našom miestnom úrade. Počas pracovného dňa sa budete podieľať na komunikácii s občanmi Petržalky v oblasti problematiky správy miestnych ciest, uzávierok ciest, rozkopávok, zvláštneho užívania ciest. Práca v teréne bude pozostávať z obhliadky na mieste, kontroly miestnych ciest a ich súčastí.
Odpoviete na otázky z podnetov alebo pripravíte podklady pre zastupiteľstvo, prípadne odpoviete na žiadosť v zmysle zákona č. 211/2000 Z.z. Okrem kolegov vášho oddelenia budete spolupracovať aj s mestskou políciou, s dopravným inšpektorátom a Magistrátom hl. mesta Slovenskej republiky Bratislavy.
Kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance, sú
minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, zameranie na technický smer výhodou (stavebné, dopravné),
orientácia v príslušných právnych predpisoch, najmä stavebný zákon, cestný zákon či štatút hlavného mesta,
orientácia v príslušných technických normách a predpisoch,
práca s PC: Excel, Word, Outlook,
AutoCAD – základy,
vodičský preukaz skupiny B,
komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť a flexibilita,
bezúhonnosť a vysoké morálne i hodnotové zásady.
Ak nemáte skúsenosti so všetkým vyššie, nevadí. Radi vám s tým pomôžeme – dôležitá je najmä chuť učiť sa a samostatnosť.