Odborný/á referent/ka pre vymáhanie pohľadávok

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Bratislava Petržalka, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1600 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO

- Máte právnické alebo ekonomické vzdelanie a zaujímajú Vás procesy okolo exekučných konaní?

- Orientujete sa aj v správe a vymáhaní pohľadávok?

- Máte praktické skúsenosti s podávaním návrhov na vykonanie exekúcie a návrhov v upomínacom konaní?

- Máte praktické skúsenosti s komunikáciou s exekútormi, notármi a zastupovaním v konaní pred súdmi?

- Vyhovuje Vám administratívna práca?

- Ste dôsledný/á a máte radi poriadok v dokumentácii?

činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať

- príprava a podávanienávrhov na vykonanie exekúcie a uskutočňovanie úkonov súvisiacich s exekučnými konaniami,

- príprava a podávanie návrhov v upomínacom konaní, vyjadrení k odporom a zastupovanie v konaní pred súdom,

- prihlasovanie pohľadávok v konkurzných konaniach,

- správa, vymáhanie pohľadávok, vrátane súvisiacej administratívy a prípravy podkladov k úhradám trov exekúcií

- komunikácia s exekútormi a notármi

- zastrešenie celej agendy exekúcií na miestnom úrade,

- príprava materiálov súvisiacich s odpisom pohľadávok,

- zastupovanie kolegyne v agende zverejňovania zmlúv a vedenia registratúry právneho referátu

váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto

Pracovať budete na Miestnom úrade Petržalka a vašimi najbližšími kolegami sa stanú zamestnanci nášho právneho referátu. Každodennou rutinou je komunikácia s inými oddeleniami vo veci exekúcií a tým súvisiacej agendy, príprava a podávania návrhov na vykonanie exekúcie, návrhov v upomínacích konaniach, prihlášok do konkurzov, podávania vyjadrení a stanovísk pre súdy, exekútorov a pod.. Napriek tomu, že je práca naozaj rôznorodá, väčšinu zadaní si viete naplánovať. Zároveň, ako to už býva, sú aj zadania pri ktorých „včera bolo neskoro“, ale aj tie sa dajú určite s prehľadom a pokojom zvládnuť. Na konci pracovného dňa tak budete môcť mať dobrý pocit, že svojou prácou naozaj prispievate k lepšiemu životu v našej Petržalke.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky navyše
  • možnosť práce z domu podľa interných pravidiel
  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
  • možnosť využívania MultiSport karty
  • práca v stabilnom prostredí verejnej správy
  • potrebné školenia a kurzy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať

  • štruktúrovaný profesijný životopis
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 20.09.2024 (vrátane) cez portál Profesia i na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu dostanete najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

U nášho nového kolegu alebo kolegyne veľmi uvítame skúsenosti s agendou vymáhania pohľadávok na akejkoľvek platforme (verejná správa, súkromná sféra, korporácia, advokácia), alebo skúsenosť s prácou na exekútorskom úrade. Mal by sa veľmi dobre orientovať v agende exekúcií. Zároveň by mal/a mať vysokoškolské vzdelanie II. stupňa so zameraním na právo alebo ekonómiu (prípadne príbuzné odbory) a bez komplikácií by mal zvládať aj prácu s internetom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook), ako ajpodávanie elektronickýchnávrhov. Samozrejmosťou sú aj zmysel pre spoluprácu, pokojné a ústretové vystupovanie, dochvíľnosť a precíznosť nielen pri práci.

k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať

- prax v oblasti vymáhania pohľadávok

- presnosť pri práci s dátumami a číslami

- samostatnosť a spoľahlivosť

- zodpovednosť a precíznosť

- ochotu a chuť pracovať

- flexibilitu a dochvíľnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Diheneščíková
Tel.: +421947487238
E-mail: poslať životopis
ID: 4875610  Dátum zverejnenia: 5.9.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac