Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný/á referent/ka na správu nehnuteľností
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Petržalka, Bratislava, Petržalka
plný úväzok
ihneď/dohodou
1 200 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1400 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Máte radi vo veciach poriadok, dodržiavate termíny a plánujete všetko vopred?
- Chcete pracovať proklientsky s obyvateľmi našej mestskej časti?
- Máte skúsenosti so správou nehnuteľností a nezľaknete sa riešenia problémových situácií?
- Hovoria vám niečo pojmy ako elektronická pošta či obeh dokladov?
- Radi by ste prispeli ku kultúrnejšiemu, a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- zabezpečenie fyzickej odbornej správy nehnuteľností vo vlastníctve alebo správe mestskej časti
- zabezpečenie odbornej a technickej kontroly všetkých inžinierskych sietí
- kontrola výkonu a kvality dodávok služieb, ak sú poskytnuté externými dodávateľmi
- správa technických zariadení, vrátane vyhradených technických zariadení súvisiacich s prevádzkou nehnuteľností v majetku alebo správe mestskej časti
- zabezpečenie energetického managementu nehnuteľností v majetku alebo správe mestskej časti
- finančné plánovanie, technické a organizačné zabezpečenie procesov súvisiacich s nehnuteľnosťami v správe alebo majetku mestskej časti
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Hoci budete mať kanceláriu v budove Oddelenia správy verejných priestranstiev na Ulici Ondreja Štefanka 2, vaším pracoviskom bude aj celá Petržalka. Budete sa starať o chod služieb, ktoré súvisia s užívaním nehnuteľnosti, ako napríklad dodávka vody, elektriny, plynu, kúrenia, vývoz odpadu a pod. Budete riešiť technické problémy, ktoré sa vyskytnú v nehnuteľnosti, ako napríklad poruchy výťahu, úniky vody, zlyhanie kúrenia a iné. Rovnako tak vašou úlohou bude navrhovať a realizuje modernizáciu nehnuteľnosti s cieľom zvýšiť jej komfort, energetickú efektívnosť a hodnotu. V neposlednom rade budete sledovať finančnú situáciu nehnuteľností. Na konci dňa budete môcť mať pocit, že ste prispeli k lepšiemu využitiu majetku Petržalky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- práca v stabilnom prostredí verejnej správy
- potrebné školenia a kurzy
- príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
- štruktúrovaný profesijný životopis (povinné)
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné)
informácie o výberovom konaní
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 01.04.2024 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 10 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať skúsenosť so správou nehnuteľností. Mal/a by mať ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské štúdium v príslušnom odbore. Oceníme skúsenosti z oblasti samosprávy. Administratívna práca by mala byť pre neho/ňu samozrejmosťou. U našich nových kolegov uvítame orientáciu v príslušnej legislatíve, najmä v zákone o správnom konaní, obecnom zriadení, úprave niektorých pomerov súvisiacich s nájmom bytov a bytovými náhradami, vlastníctve bytov a nebytových priestorov či správcoch bytových domov. Nevyhnutnou zručnosťou je ovládanie Excelu a schopnosť a chuť naučiť sa pracovať s ekonomicko-informačným systémom IS SAMO. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť spoľahlivosť, zodpovednosť a precíznosť. Oceníme aj kolegu/yňu, ktorá/ý je tímový hráč, odolá stresu pri nápore práce a je aktívnym šoférom.
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou v oblasti stavebníctva, ekonomiky alebo príbuzných odborov
- znalosti o prevádzke a údržbe nehnuteľností
- orientáciu v príslušnej legislatíve - zákon o vlastníctve bytov a nebytových priestorov a iné
- skúsenosť práce vo verejnej správe alebo samospráve je výhodou
- znalosť balíka Microsoft Office
- znalosť software DOMUS alebo iných zameraných na správu bytov