Riaditeľ/ka Kultúrnych zariadení Petržalky

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
apríl 2024 / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 - 2 500 EUR/mesiacFinančné ohodnotenie je určené na základe zákona 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov a môže sa pohybovať od 1 800 € do 2 500 € mesačne. Nenárokovateľnou zložkou mzdy môžu byť aj štvrťročné odmeny na základe hodnotenia pravidelne aktualizovaných cieľov a ukazovateľov až do výšky 2 mesačných platov za rok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

VÝBEROVÉ KONANIE NA OBSADENIE MIESTA RIADITEĽA/KY KULTÚRNYCH ZARIADENÍ PETRŽALKY

Rozsah zodpovedností riaditeľa/ky Kultúrnych zariadení Petržalky:

Riaditeľ/ka, ako štatutárny orgán Kultúrnych zariadení Petržalky, je oprávnený/á konať v mene organizácie vo všetkých veciach a zastupovať jej záujmy. Okruh jeho/jej zodpovedností je:

  • bezproblémový chod a proaktívne fungovanie organizácie ako celku;
  • dodržiavanie zákonných povinností týkajúcich sa samosprávy a jej organizácií;
  • koordinácia organizácie s miestnym úradom, jeho ďalšími organizáciami a partnermi;
  • správne nastavenie procesov v oblasti personalistiky a verejného obstarávania;
  • efektívna príprava, zodpovedné čerpanie a pravidelné hodnotenie rozpočtu organizácie;
  • hospodárne nakladanie s majetkom vo vlastníctve a správe organizácie;
  • transparentná a slušná komunikácia s verejnosťou a partnermi organizácie;
  • udržiavanie zdravého pracovného prostredia pre zamestnancov organizácie;
  • vytvorenie vhodných podmienok pre naplnenie účelov a cieľov kultúrno-osvetového zariadenia podľa zriaďovacej listiny či štatútu organizácie (https://kulturavpetrzalke.sk/p/o-nas) a ich aktualizácia v kontexte spoločenského vývoja.

Bežný pracovný deň riaditeľa/ky KZP si môžete predstaviť aj takto:

Budete riadiť a koordinovať prácu vašich kolegov v Kultúrnych zariadeniach Petržalky. Budete sa tak podieľať na zaujímavom a pestrom kultúrnom vyžití Petržalčanov všetkých vekových kategórií, predovšetkým príprave športových, vzdelávacích, náučných a spoločenských podujatí. Vašimi rukami tak budú napríklad prechádzať programy kín alebo divadiel. Ako riaditeľ/ka budete mať prehľad o pripravovaných tvorivých dielňach, cvičeniach, workshopoch, kurzoch alebo krúžkoch. Budete riadiť dva kultúrne domy: Dom kultúry Zrkadlový háj - žánrovo najbohatšie kultúrne zariadenie, ktoré organizuje podujatia pre deti, mládež a dospelých, Dom kultúry Lúky - kultúrne zariadenie zamerané na hudobnú a divadelnú scénu, ktoré rovnako tak organizuje podujatia pre deti, mládež a dospelých; ako aj CC Centrum - kreatívne a zábavné podujatia pre deti a ich rodičov. Odmenou za vašu prácu bude na konci dňa dobrý pocit, že ste prispeli ku kultúrnejšiemu a lepšiemu životu našej Petržalky.

Informácie o výberovom konaní

Prihlásenie do výberového konania:

V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na [email protected], prostredníctvom profilu mestskej časti Bratislava-Petržalka na portáli Profesia.sk alebo osobne do podateľne Miestneho úradu Petržalka do 22. februára 2024 (vrátane).

Pre účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať:

  • štruktúrovaný profesijný životopis;
  • motivačný list v rozsahu max. 2 normostrany;
  • návrh vlastného plánu s názvom „Koncepcia riadenia a rozvoja Kultúrnych zariadení Petržalky na roky 2024 - 2028” v rozsahu max. 4 normostrán na základe informácií z verejne dostupných zdrojov;
  • sken dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
  • údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z.z. o registri trestov;
  • hodnoverná fotokópia dokladu preukazujúca ovládanie cudzieho jazyka na požadovanej úrovni (možné nahradiť podpísaným čestným vyhlásením uchádzača/ky);
  • pracovné referencie od bývalých kolegov či partnerov aj s kontaktmi na nich (nepovinné);
  • pracovné referencie s odkazmi na doterajšie výsledky a projekty (nepovinné);
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach (nepovinné);
  • súhlas so spracovaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov (podľa predlohy TU - https://www.petrzalka.sk/wp-content/uploads/2024/01/suhlas_osobne_udaje_vyberove_konanie_petrzalka.pdf).

Proces výberového konania:

Výberové konanie, jeho podmienky, transparentnosť i bezproblémový priebeh zastrešuje nezávislá výberová komisia, ktorú starosta mestskej časti Bratislava-Petržalka zriadil na uskutočnenie výberového konania na obsadenie miesta: riaditeľ/ka Kultúrnych zariadení Petržalky.

Výberové konanie bude pozostávať z nasledovných krokov:

1. Vyhodnotenie zozbieraných podkladov od uchádzačov. (23.02.2024)
2. Osobný pohovor s vhodnými uchádzačmi. (04.03.2024 - 06.03.2024 podľa dohody)
3. Zostavenie užšieho výberu uchádzačov, ktorí budú pozvaní na verejné vypočutie. (do 08.03.2024)
4. Zverejnenie profesijného CV (na základe osobitného súhlasu podľa predlohy podľa predlohy TU - https://www.petrzalka.sk/wp-content/uploads/2024/01/suhlas_osobne_udaje_vyberove_konanie_petrzalka.pdf) a návrhu vlastného plánu („Koncepcia riadenia a rozvoja Kultúrnych zariadení Petržalky na roky 2024 - 2028”) uchádzača pred verejným vypočutím v prípade, že bude uchádzač zaradený do užšieho výberu. (13.03.2024)
5. Verejné vypočutie s prezentáciou vlastnej „Koncepcie riadenia a rozvoja Kultúrnych zariadení Petržalky na roky 2024 - 2028”, ktoré bude prebiehať formou ZOOM konferencie. (19.03.2024)
6. Zostavenie užšieho výberu uchádzačov na základe verejného vypočutia (20.03.2024) s nasledovnými kritériami, ktoré budú hodnotiť členovia výberovej komisie:
  • prínos stanovených cieľov pre organizáciu z pohľadu efektivity a dlhodobej udržateľnosti (50 % z celkovej váhy hodnotenia každého člena komisie)
  • realizovateľnosť stanovených cieľov v praxi na základe predbežného harmonogramu (25 % z celkovej váhy hodnotenia každého člena komisie)
  • schopnosť reagovať na predložené argumenty v prospech či neprospech prezentovanej koncepcie (25 % z celkovej váhy hodnotenia každého člena komisie)
7. Overenie schopností analytického myslenia a osobnostných predpokladov vybraných uchádzačov prostredníctvom testov, pričom zverejnené bude iba bodové hodnotenie výberovej komisie na základe výsledkov testov, nie samotné výsledky testov. (27.03.2024)
8. Zverejnenie výsledkov výberového konania. (v zákonom stanovenej lehote, s predbežným predpokladom do 29.03.2024)

Prosíme záujemcov, aby brali na vedomie, že zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania každý uchádzač súhlasí, že na verejné vypočutie a do užšieho výberu budú pozvaní iba tí uchádzači, ktorí na základe rozhodnutia výberovej komisie najlepšie splnia kritéria uvedené na danú pozíciu. Výberová komisia má výlučnú právomoc rozhodnúť o tom, ktorý uchádzač bude pozvaný na verejné vypočutie a vybraný do užšieho výberu. Výberová komisia je povinná dodržiavať mlčanlivosť o nezverejnených dokumentoch. Ak táto komisia na základe výberového konania nevyberie uchádzača na obsadzované miesto riaditeľa Kultúrnych zariadení Petržalky, pretože žiadny uchádzač nevyhovel stanoveným podmienkam, mestská časť Bratislava-Petržalka môže vyhlásiť nové výberové konanie.

Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem a držíme Vám palce. Vaša Petržalka

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka, Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava, vyhlasuje v súlade s ustanovením § 5 ods. 3 zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov výberové konanie na obsadenie miesta vedúceho zamestnanca, ktorý bude vykonávať funkciu štatutárneho orgánu, v rozpočtovej organizácii mestskej časti Kultúrne zariadenia Petržalky, Rovniankova 3, 851 02 Bratislava (ďalej len „KZP“), ktorá je kultúrno-osvetovým zariadením v zmysle zákona č. 189/2015 Z. z. o kultúrno-osvetovej činnosti v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o kultúrno-osvetovej činnosti“).

V súlade s ustanovením § 4a ods. 1 zákona o kultúrno-osvetovej činnosti, štatutárny orgán zriaďovateľa vymenuje do funkcie štatutárneho orgánu kultúrno-osvetového zariadenia uchádzača na základe výsledku výberového konania, ktorého súčasťou je verejné vypočutie uchádzačov. Podľa § 4a ods. 2 zákona o kultúrno-osvetovej činnosti, funkčné obdobie štatutárneho orgánu KZP ako kultúrno-osvetového zariadenia je 5 rokov od jeho vymenovania do funkcie.

Požiadavky na pozíciu riaditeľa/ky KZP:

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (humanitné vedy, umenie, masmediálna komunikácia, marketing, príp. sociálne, ekonomické vedy a management) alebo jeho ekvivalent;
  • skúsenosti s vedením tímu (minimálne 10-členného), prax v riadiacej pozícii v príbuznom odbore je výhodou;
  • odborná prax v oblasti kultúry minimálne 2 roky počas posledných 5 rokov a prehľad v agende kultúry vrátane možných zdrojov financovania;
  • znalosť legislatívy verejnej správy a rozpočtových organizácií je výhodou;
  • ovládanie procesov manažmentu, projektového riadenia a rozpočtovania;
  • znalosť práce s PC (balík Office a marketingové nástroje ako reklamné systémy sociálnych sietí, newsletter, mobilné aplikácie a pod.);
  • takmer bezchybné ovládanie slovenčiny a angličtiny minimálne na úrovni B1;
  • bezúhonnosť a spôsobilosť na právne úkony;
  • organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie, schopnosť robiť rozhodnutia a niesť za ne zodpovednosť, schopnosť vyhodnocovať svoje kroky podľa meniacich sa okolností;
  • schopnosť spolupracovať, počúvať iné názory na riešenia, pracovať tímovo a inšpirovať kolegov;
  • silná osobná integrita a dôraz na morálne hodnoty i etické správanie;
  • osobnostné a morálne predpoklady, kultivovaný verbálny a písomný prejav, tvorivosť a flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Diheneščíková
Tel.: +421947487238
E-mail: poslať životopis
ID: 4747488  Dátum zverejnenia: 23.1.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac