Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ/ka Kultúrnych zariadení Petržalky
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Miesto práce
Petržalka
Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
apríl 2024 / dohodou
apríl 2024 / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 - 2 500 EUR/mesiacFinančné ohodnotenie je určené na základe zákona 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov a môže sa pohybovať od 1 800 € do 2 500 € mesačne. Nenárokovateľnou zložkou mzdy môžu byť aj štvrťročné odmeny na základe hodnotenia pravidelne aktualizovaných cieľov a ukazovateľov až do výšky 2 mesačných platov za rok.
1 800 - 2 500 EUR/mesiacFinančné ohodnotenie je určené na základe zákona 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov a môže sa pohybovať od 1 800 € do 2 500 € mesačne. Nenárokovateľnou zložkou mzdy môžu byť aj štvrťročné odmeny na základe hodnotenia pravidelne aktualizovaných cieľov a ukazovateľov až do výšky 2 mesačných platov za rok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
VÝBEROVÉ KONANIE NA OBSADENIE MIESTA RIADITEĽA/KY KULTÚRNYCH ZARIADENÍ PETRŽALKY
Rozsah zodpovedností riaditeľa/ky Kultúrnych zariadení Petržalky:
Riaditeľ/ka, ako štatutárny orgán Kultúrnych zariadení Petržalky, je oprávnený/á konať v mene organizácie vo všetkých veciach a zastupovať jej záujmy. Okruh jeho/jej zodpovedností je:
Bežný pracovný deň riaditeľa/ky KZP si môžete predstaviť aj takto:
Budete riadiť a koordinovať prácu vašich kolegov v Kultúrnych zariadeniach Petržalky. Budete sa tak podieľať na zaujímavom a pestrom kultúrnom vyžití Petržalčanov všetkých vekových kategórií, predovšetkým príprave športových, vzdelávacích, náučných a spoločenských podujatí. Vašimi rukami tak budú napríklad prechádzať programy kín alebo divadiel. Ako riaditeľ/ka budete mať prehľad o pripravovaných tvorivých dielňach, cvičeniach, workshopoch, kurzoch alebo krúžkoch. Budete riadiť dva kultúrne domy: Dom kultúry Zrkadlový háj - žánrovo najbohatšie kultúrne zariadenie, ktoré organizuje podujatia pre deti, mládež a dospelých, Dom kultúry Lúky - kultúrne zariadenie zamerané na hudobnú a divadelnú scénu, ktoré rovnako tak organizuje podujatia pre deti, mládež a dospelých; ako aj CC Centrum - kreatívne a zábavné podujatia pre deti a ich rodičov. Odmenou za vašu prácu bude na konci dňa dobrý pocit, že ste prispeli ku kultúrnejšiemu a lepšiemu životu našej Petržalky.
Rozsah zodpovedností riaditeľa/ky Kultúrnych zariadení Petržalky:
Riaditeľ/ka, ako štatutárny orgán Kultúrnych zariadení Petržalky, je oprávnený/á konať v mene organizácie vo všetkých veciach a zastupovať jej záujmy. Okruh jeho/jej zodpovedností je:
- bezproblémový chod a proaktívne fungovanie organizácie ako celku;
- dodržiavanie zákonných povinností týkajúcich sa samosprávy a jej organizácií;
- koordinácia organizácie s miestnym úradom, jeho ďalšími organizáciami a partnermi;
- správne nastavenie procesov v oblasti personalistiky a verejného obstarávania;
- efektívna príprava, zodpovedné čerpanie a pravidelné hodnotenie rozpočtu organizácie;
- hospodárne nakladanie s majetkom vo vlastníctve a správe organizácie;
- transparentná a slušná komunikácia s verejnosťou a partnermi organizácie;
- udržiavanie zdravého pracovného prostredia pre zamestnancov organizácie;
- vytvorenie vhodných podmienok pre naplnenie účelov a cieľov kultúrno-osvetového zariadenia podľa zriaďovacej listiny či štatútu organizácie (https://kulturavpetrzalke.sk/p/o-nas) a ich aktualizácia v kontexte spoločenského vývoja.
Bežný pracovný deň riaditeľa/ky KZP si môžete predstaviť aj takto:
Budete riadiť a koordinovať prácu vašich kolegov v Kultúrnych zariadeniach Petržalky. Budete sa tak podieľať na zaujímavom a pestrom kultúrnom vyžití Petržalčanov všetkých vekových kategórií, predovšetkým príprave športových, vzdelávacích, náučných a spoločenských podujatí. Vašimi rukami tak budú napríklad prechádzať programy kín alebo divadiel. Ako riaditeľ/ka budete mať prehľad o pripravovaných tvorivých dielňach, cvičeniach, workshopoch, kurzoch alebo krúžkoch. Budete riadiť dva kultúrne domy: Dom kultúry Zrkadlový háj - žánrovo najbohatšie kultúrne zariadenie, ktoré organizuje podujatia pre deti, mládež a dospelých, Dom kultúry Lúky - kultúrne zariadenie zamerané na hudobnú a divadelnú scénu, ktoré rovnako tak organizuje podujatia pre deti, mládež a dospelých; ako aj CC Centrum - kreatívne a zábavné podujatia pre deti a ich rodičov. Odmenou za vašu prácu bude na konci dňa dobrý pocit, že ste prispeli ku kultúrnejšiemu a lepšiemu životu našej Petržalky.
Informácie o výberovom konaní
Prihlásenie do výberového konania:
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na praca@petrzalka.sk, prostredníctvom profilu mestskej časti Bratislava-Petržalka na portáli Profesia.sk alebo osobne do podateľne Miestneho úradu Petržalka do 22. februára 2024 (vrátane).
Pre účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať:
Proces výberového konania:
Výberové konanie, jeho podmienky, transparentnosť i bezproblémový priebeh zastrešuje nezávislá výberová komisia, ktorú starosta mestskej časti Bratislava-Petržalka zriadil na uskutočnenie výberového konania na obsadenie miesta: riaditeľ/ka Kultúrnych zariadení Petržalky.
Výberové konanie bude pozostávať z nasledovných krokov:
1. Vyhodnotenie zozbieraných podkladov od uchádzačov. (23.02.2024)
2. Osobný pohovor s vhodnými uchádzačmi. (04.03.2024 - 06.03.2024 podľa dohody)
3. Zostavenie užšieho výberu uchádzačov, ktorí budú pozvaní na verejné vypočutie. (do 08.03.2024)
4. Zverejnenie profesijného CV (na základe osobitného súhlasu podľa predlohy podľa predlohy TU - https://www.petrzalka.sk/wp-content/uploads/2024/01/suhlas_osobne_udaje_vyberove_konanie_petrzalka.pdf) a návrhu vlastného plánu („Koncepcia riadenia a rozvoja Kultúrnych zariadení Petržalky na roky 2024 - 2028”) uchádzača pred verejným vypočutím v prípade, že bude uchádzač zaradený do užšieho výberu. (13.03.2024)
5. Verejné vypočutie s prezentáciou vlastnej „Koncepcie riadenia a rozvoja Kultúrnych zariadení Petržalky na roky 2024 - 2028”, ktoré bude prebiehať formou ZOOM konferencie. (19.03.2024)
6. Zostavenie užšieho výberu uchádzačov na základe verejného vypočutia (20.03.2024) s nasledovnými kritériami, ktoré budú hodnotiť členovia výberovej komisie:
8. Zverejnenie výsledkov výberového konania. (v zákonom stanovenej lehote, s predbežným predpokladom do 29.03.2024)
Prosíme záujemcov, aby brali na vedomie, že zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania každý uchádzač súhlasí, že na verejné vypočutie a do užšieho výberu budú pozvaní iba tí uchádzači, ktorí na základe rozhodnutia výberovej komisie najlepšie splnia kritéria uvedené na danú pozíciu. Výberová komisia má výlučnú právomoc rozhodnúť o tom, ktorý uchádzač bude pozvaný na verejné vypočutie a vybraný do užšieho výberu. Výberová komisia je povinná dodržiavať mlčanlivosť o nezverejnených dokumentoch. Ak táto komisia na základe výberového konania nevyberie uchádzača na obsadzované miesto riaditeľa Kultúrnych zariadení Petržalky, pretože žiadny uchádzač nevyhovel stanoveným podmienkam, mestská časť Bratislava-Petržalka môže vyhlásiť nové výberové konanie.
Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem a držíme Vám palce. Vaša Petržalka
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na praca@petrzalka.sk, prostredníctvom profilu mestskej časti Bratislava-Petržalka na portáli Profesia.sk alebo osobne do podateľne Miestneho úradu Petržalka do 22. februára 2024 (vrátane).
Pre účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať:
- štruktúrovaný profesijný životopis;
- motivačný list v rozsahu max. 2 normostrany;
- návrh vlastného plánu s názvom „Koncepcia riadenia a rozvoja Kultúrnych zariadení Petržalky na roky 2024 - 2028” v rozsahu max. 4 normostrán na základe informácií z verejne dostupných zdrojov;
- sken dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z.z. o registri trestov;
- hodnoverná fotokópia dokladu preukazujúca ovládanie cudzieho jazyka na požadovanej úrovni (možné nahradiť podpísaným čestným vyhlásením uchádzača/ky);
- pracovné referencie od bývalých kolegov či partnerov aj s kontaktmi na nich (nepovinné);
- pracovné referencie s odkazmi na doterajšie výsledky a projekty (nepovinné);
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach (nepovinné);
- súhlas so spracovaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov (podľa predlohy TU - https://www.petrzalka.sk/wp-content/uploads/2024/01/suhlas_osobne_udaje_vyberove_konanie_petrzalka.pdf).
Proces výberového konania:
Výberové konanie, jeho podmienky, transparentnosť i bezproblémový priebeh zastrešuje nezávislá výberová komisia, ktorú starosta mestskej časti Bratislava-Petržalka zriadil na uskutočnenie výberového konania na obsadenie miesta: riaditeľ/ka Kultúrnych zariadení Petržalky.
Výberové konanie bude pozostávať z nasledovných krokov:
1. Vyhodnotenie zozbieraných podkladov od uchádzačov. (23.02.2024)
2. Osobný pohovor s vhodnými uchádzačmi. (04.03.2024 - 06.03.2024 podľa dohody)
3. Zostavenie užšieho výberu uchádzačov, ktorí budú pozvaní na verejné vypočutie. (do 08.03.2024)
4. Zverejnenie profesijného CV (na základe osobitného súhlasu podľa predlohy podľa predlohy TU - https://www.petrzalka.sk/wp-content/uploads/2024/01/suhlas_osobne_udaje_vyberove_konanie_petrzalka.pdf) a návrhu vlastného plánu („Koncepcia riadenia a rozvoja Kultúrnych zariadení Petržalky na roky 2024 - 2028”) uchádzača pred verejným vypočutím v prípade, že bude uchádzač zaradený do užšieho výberu. (13.03.2024)
5. Verejné vypočutie s prezentáciou vlastnej „Koncepcie riadenia a rozvoja Kultúrnych zariadení Petržalky na roky 2024 - 2028”, ktoré bude prebiehať formou ZOOM konferencie. (19.03.2024)
6. Zostavenie užšieho výberu uchádzačov na základe verejného vypočutia (20.03.2024) s nasledovnými kritériami, ktoré budú hodnotiť členovia výberovej komisie:
- prínos stanovených cieľov pre organizáciu z pohľadu efektivity a dlhodobej udržateľnosti (50 % z celkovej váhy hodnotenia každého člena komisie)
- realizovateľnosť stanovených cieľov v praxi na základe predbežného harmonogramu (25 % z celkovej váhy hodnotenia každého člena komisie)
- schopnosť reagovať na predložené argumenty v prospech či neprospech prezentovanej koncepcie (25 % z celkovej váhy hodnotenia každého člena komisie)
8. Zverejnenie výsledkov výberového konania. (v zákonom stanovenej lehote, s predbežným predpokladom do 29.03.2024)
Prosíme záujemcov, aby brali na vedomie, že zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania každý uchádzač súhlasí, že na verejné vypočutie a do užšieho výberu budú pozvaní iba tí uchádzači, ktorí na základe rozhodnutia výberovej komisie najlepšie splnia kritéria uvedené na danú pozíciu. Výberová komisia má výlučnú právomoc rozhodnúť o tom, ktorý uchádzač bude pozvaný na verejné vypočutie a vybraný do užšieho výberu. Výberová komisia je povinná dodržiavať mlčanlivosť o nezverejnených dokumentoch. Ak táto komisia na základe výberového konania nevyberie uchádzača na obsadzované miesto riaditeľa Kultúrnych zariadení Petržalky, pretože žiadny uchádzač nevyhovel stanoveným podmienkam, mestská časť Bratislava-Petržalka môže vyhlásiť nové výberové konanie.
Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem a držíme Vám palce. Vaša Petržalka
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Mestská časť Bratislava-Petržalka, Kutlíkova 17, 851 02 Bratislava, vyhlasuje v súlade s ustanovením § 5 ods. 3 zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov výberové konanie na obsadenie miesta vedúceho zamestnanca, ktorý bude vykonávať funkciu štatutárneho orgánu, v rozpočtovej organizácii mestskej časti Kultúrne zariadenia Petržalky, Rovniankova 3, 851 02 Bratislava (ďalej len „KZP“), ktorá je kultúrno-osvetovým zariadením v zmysle zákona č. 189/2015 Z. z. o kultúrno-osvetovej činnosti v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o kultúrno-osvetovej činnosti“).
V súlade s ustanovením § 4a ods. 1 zákona o kultúrno-osvetovej činnosti, štatutárny orgán zriaďovateľa vymenuje do funkcie štatutárneho orgánu kultúrno-osvetového zariadenia uchádzača na základe výsledku výberového konania, ktorého súčasťou je verejné vypočutie uchádzačov. Podľa § 4a ods. 2 zákona o kultúrno-osvetovej činnosti, funkčné obdobie štatutárneho orgánu KZP ako kultúrno-osvetového zariadenia je 5 rokov od jeho vymenovania do funkcie.
Požiadavky na pozíciu riaditeľa/ky KZP:
V súlade s ustanovením § 4a ods. 1 zákona o kultúrno-osvetovej činnosti, štatutárny orgán zriaďovateľa vymenuje do funkcie štatutárneho orgánu kultúrno-osvetového zariadenia uchádzača na základe výsledku výberového konania, ktorého súčasťou je verejné vypočutie uchádzačov. Podľa § 4a ods. 2 zákona o kultúrno-osvetovej činnosti, funkčné obdobie štatutárneho orgánu KZP ako kultúrno-osvetového zariadenia je 5 rokov od jeho vymenovania do funkcie.
Požiadavky na pozíciu riaditeľa/ky KZP:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (humanitné vedy, umenie, masmediálna komunikácia, marketing, príp. sociálne, ekonomické vedy a management) alebo jeho ekvivalent;
- skúsenosti s vedením tímu (minimálne 10-členného), prax v riadiacej pozícii v príbuznom odbore je výhodou;
- odborná prax v oblasti kultúry minimálne 2 roky počas posledných 5 rokov a prehľad v agende kultúry vrátane možných zdrojov financovania;
- znalosť legislatívy verejnej správy a rozpočtových organizácií je výhodou;
- ovládanie procesov manažmentu, projektového riadenia a rozpočtovania;
- znalosť práce s PC (balík Office a marketingové nástroje ako reklamné systémy sociálnych sietí, newsletter, mobilné aplikácie a pod.);
- takmer bezchybné ovládanie slovenčiny a angličtiny minimálne na úrovni B1;
- bezúhonnosť a spôsobilosť na právne úkony;
- organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie, schopnosť robiť rozhodnutia a niesť za ne zodpovednosť, schopnosť vyhodnocovať svoje kroky podľa meniacich sa okolností;
- schopnosť spolupracovať, počúvať iné názory na riešenia, pracovať tímovo a inšpirovať kolegov;
- silná osobná integrita a dôraz na morálne hodnoty i etické správanie;
- osobnostné a morálne predpoklady, kultivovaný verbálny a písomný prejav, tvorivosť a flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4747488
Dátum zverejnenia: 23.1.2024
2024-01-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Generálny riaditeľ, Výkonný riaditeľ Spoločnosť: Mestská časť Bratislava - Petržalka
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac