Odborný/á referent/ka projektového riadenia

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1630 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO

  • Robí vám radosť meniť nápady na konkrétne a zmysluplné projekty, ktoré sú vďaka vašej práci pripravené na realizáciu v praxi?
  • Viete pri písaní projektov skrotiť čas a peniaze tak, aby sa do výsledku efektívne premietol žiadaný verejný záujem a pridaná hodnota pre ľudí, ktorých sa týkajú?
  • Viete pripraviť žiadosť o poskytnutie prostriedkov z fondov Európskej únie alebo podklady na začatie verejného obstarávania pre realizáciu projektu?
  • Máte skúsenosti s prípravou vyúčtovaní, žiadostí o platby či monitorovacích správ?
  • Ste schopný pracovať v systéme ITMS už aj so šatkou na očiach?
  • Nemáte problém vybehnúť na stavbu a skontrolovať realizáciu projektu?
  • Viete pracovať „s termínom na krku“ a koordinovať svoj tím tak, aby sa prípravy stihli načas?
  • Radi by ste prispeli ku kvalitnejšiemu, teda lepšiemu životu v našej Petržalke?

činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať

  • spracovanie žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných prostriedkov (NFP) z fondov EÚ a iných finančných mechanizmov (dotácie, granty a podobne) vrátane sumarizácie povinných príloh k žiadostiam o NFP ako aj práce v systéme ITMS2014+
  • sledovanie aktuálnych výziev a možnosti čerpania štrukturálnych fondov, dotácií a grantov a konzultovanie možnosti spracovania a predkladania projektových zámerov za mestskú časť
  • plánovanie a realizácia aktivít v rámci realizovaných projektov na úrovni referátu (v spolupráci s projektovým manažérom, finančným manažérom a referátom investičných činností, prípadne ďalšími útvarmi úradu)
  • priebežný interný monitoring implementácie úloh, plánovaných aktivít a realizovaných projektov
  • spracovanie podkladov pre rozpočet vášho referátu a jeho čerpanie, čiže aj práca s programovým rozpočtovaním

váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto


Základňu pre svoju prácu nájdete v budove nášho miestneho úradu. Váš pracovný deň však môže prebiehať aj v teréne, podľa toho kde sú realizované projekty. Realizácia projektov prebieha vždy v spolupráci s kolegami z iných referátov. Vašou úlohou preto bude komunikovať a spolupracovať s nimi, spoločne pripravovať nové projekty a realizovať podporené projekty. Petržalka je miestom, kde vzniká naozaj veľa nápadov na riešenie konkrétnych problémov jej obyvateľov a návštevníkov alebo v rámci rozvoja jej komunít. Mali by ste mať preto vždy prehľad o aktuálnych výzvach na predkladanie projektov a byť pripravený/á spracovať a podať žiadosti o NFP podľa potreby. Na konci dňa však budete môcť skvelý pocit, že ste prispeli k lepšiemu a kultúrnejšiemu životu ľudí v Petržalke

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky navyše
  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
  • možnosť práce z domu podľa interných pravidiel
  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1 roku)
  • stabilná práca v prívetivom kolektíve
  • potrebné školenia a kurzy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
  • a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 8. apríla 2024 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň trojročnú prax v oblasti prípravy projektov podporených z fondov EÚ, skúsenosť s koordináciou prípravy takýchto projektov a tiež skúsenosť s ITMS. Práca vo verejnom sektore je tiež výhodou, ale nie podmienkou. Oceníme aj skúsenosť s realizáciou projektov, ideálne investičného charakteru. Jeho/jej dôležitými zručnosťami by mali byť schopnosť komunikovať v angličtine minimálne na úrovni B2, samostatnosť, schopnosť vidieť veci komplexne a schopnosť poučiť sa z vlastných chýb. Súčasne by mal/a mať vysokoškolské vzdelanie II. stupňa a byť aktívnym šoférom. V neposlednom rade platí, že spolupráca, dôslednosť alebo zodpovednosť nie sú u nás iba frázami.

k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
  • minimálne trojročnú prax v oblasti prípravy a realizácie projektov za obdobie posledných piatich rokov
  • práca v systéme ITMS2014+ na úrovni expert (vypisovanie, zadávanie žiadostí vo formáte ITMS2014+)
  • znalosť anglického jazyka na úrovni B2
  • vodičský preukaz skupiny B - aktívny vodič

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Diheneščíková
Tel.: +421947487238
E-mail: poslať životopis
ID: 4684008  Dátum zverejnenia: 25.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac