Špecialista/ka verejného obstarávania – senior

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacplat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností. Priemerný plat na pozícii sa vrátane kvartálnych odmien môže pohybovať okolo sumy 2100 EUR.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO

  • Je pre vás dôležité efektívne nakladanie s verejnými prostriedkami?
  • Zaujíma vás proces verejného obstarávania a vedeli by ste participovať na jeho príprave pre obstarávateľa, ktorým je miestna samospráva?
  • Je pre vás prirodzená spolupráca a preferujete prácu v tíme?
  • Radi by ste prispeli k funkčnejšiemu, transparentnejšiemu a lepšiemu životu v našej Petržalke?

činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať

  • sledovanie legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania
  • spolupráca s ostatnými oddeleniami na pridelených úlohách
  • kompletné zabezpečenie procesu jednotlivých postupov verejného obstarávania (zákazky s nízkou hodnotou, podlimitné a nadlimitné zákazky) s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvhodnejšieho partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov
  • stanovenie vhodnej metódy verejného obstarávania z hľadiska predmetu verejného obstarávania a obstarávacej ceny tovarov, služieb a stavebných prác
  • zodpovednosť za prípravu a organizáciu prideleného obstarávania
  • pri obstarávaní bezprostredne a kvalifikovane reaguje na požiadavky organizačných útvarov podniku a externých dodávateľov
  • usmerňovanie procesu verejného obstarávania v zmysle účelného a hospodárneho zabezpečenia potrieb organizácie
  • plánovanie obstarávania, tovaru, služieb a prác v súčinnosti s príslušnými vecnými útvarmi, tvorba plánu obstarávania
  • metodické usmerňovanie zamestnancov organizácie v oblasti obstarávania
  • komunikácia so štátnymi orgánmi v oblasti činnosti odboru obstarávania, najmä ohľadom verejného obstarávania
  • podpora iných oddelení pri rokovaniach s dodávateľmi
  • vypracovanie evidenčno-štatistických dokumentov pre potreby manažmentu spoločnosti
  • zabezpečovanie evidencie, archivácie a zverejňovania dokumentov z verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa a iné úlohy v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a pokynov nadriadeného
  • spolupráca na príprave interných smerníc v oblasti verejného obstarávania
  • spolupráca pri spracovaní ročného plánu verejného obstarávania
  • práca s informačnými systémami EVO, EKS

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky navyše
  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
  • možnosť práce z domu podľa interných pravidiel
  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
  • práca v dynamickom kolektíve
  • práca v stabilnom prostredí verejnej správy
  • potrebné školenia a kurzy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať

  • štruktúrovaný profesijný životopis (povinné)
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné)
  • zoznam zákaziek s min. tromi podlimitnými alebo nadlimitnými zákazkami, ktoré ste realizovali v celom rozsahu v posledných ôsmich rokoch.

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 21. júna 2023 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

k vašej novej práci pre Petržalku budete potrebovať

  • minimálne stredoškolské vzdelanie, výhodou je vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo, ekonómia a príbuzné odbory
  • min. trojročná prax v oblasti verejného obstarávania za obdobie posledných ôsmich rokov
  • znalosť legislatívy týkajúcej sa verejného obstarávania, najmä zákona č. 343/2015 Z. z., znalosť európskych smerníc týkajúcich sa verejného obstarávania, znalosť rozhodovacej a metodickej činnosti Úradu pre verejné obstarávanie, znalosť procesných pravidiel pri výkone dohľadu na Úrade pre verejné obstarávanie
  • skúsenosti s podlimitnými a nadlimitnými zákazkami
  • základná znalosť ekonómie verejného obstarávania
  • ovládanie Microsoft Word na dobrej a Excel na používateľskej úrovni
  • spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod časovým stresom
  • kultivovaný písomný a slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, správna gramatika
  • tímová práca
  • práca s informačnými systémami EVO, EKS

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Diheneščíková
Tel.: +421947487238
E-mail: poslať životopis
ID: 4597130  Dátum zverejnenia: 7.6.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac