Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca/kyňa registratúry
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Miesto práce
Kutlíkova, Petržalka
Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1400 EUR
1 200 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1400 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete zväčša v priestoroch registratúrneho strediska na miestnom úrade a v ďalších lokalitách Petržalky, v ktorých sa ukladajú naše písomnosti. Takisto budete úzko spolupracovať s kolegami a kolegyňami v podateľni miestneho úradu, ako aj ostatnými zamestnancami referátu organizačných vecí na vybraných agendách referátu. Každodenne budete reagovať na požiadavky našich úradníkov o vyhľadanie písomností či pomáhať im riešiť problémy v elektronickom registratúrnom systéme.
- Ste organizačný typ a nestratíte sa pri zakladaní a triedení papierových či elektronických dokumentov?
- Systematickosť a usporiadanosť sú vaše druhé mená?
- Rýchlo sa zorientujete v elektronických systémoch, evidenciách či tabuľkách?
- Dokážete pracovať samostatne, ale zároveň byť aj nápomocní a ústretoví voči kolegom a verejnosti?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- prijímanie, ukladanie a starostlivosť o písomnosti v registratúrnom stredisku
- triedenie, zoraďovanie a evidovanie písomností podľa registratúrneho poriadku a plánu
- pravidelné vyraďovanie písomností z registratúrneho strediska v zmysle legislatívnych nariadení, zabezpečenie ich odovzdania archívu alebo zabezpečenie ich likvidácie
- spolupráca na vypracovaní interných smerníc v oblasti správy registratúry
- metodická, konzultačná, kontrolná a školiaca činnosť pre zamestnancov zahŕňajúca komplexnú správu registratúry cez elektronický systém správy registratúry
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete zväčša v priestoroch registratúrneho strediska na miestnom úrade a v ďalších lokalitách Petržalky, v ktorých sa ukladajú naše písomnosti. Takisto budete úzko spolupracovať s kolegami a kolegyňami v podateľni miestneho úradu, ako aj ostatnými zamestnancami referátu organizačných vecí na vybraných agendách referátu. Každodenne budete reagovať na požiadavky našich úradníkov o vyhľadanie písomností či pomáhať im riešiť problémy v elektronickom registratúrnom systéme.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- práca v stabilnom prostredí verejnej správy
- potrebné školenia a kurzy
- samozrejme príspevok na stravovanie
Informácie o výberovom konaní
ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 10.06.2023 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
- štruktúrovaný profesijný životopis
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 10.06.2023 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s organizáciou a správou elektronických aj neelektronických záznamov, ako aj s evidovaním, vypožičiavaním či vyraďovaním písomností. Mal/a by mať prehľad v právnych predpisoch týkajúcich sa správy registratúry. Zároveň aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s internetom, rôznym evidenčným softvérom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). Samozrejmosťou sú aj spoľahlivosť, samostatnosť a precíznosť nielen pri práci.
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou (výhodou odbor archívnictvo alebo príbuzné odbory)
- znalosť právnych predpisov v oblasti správy registratúry a súvisiacich právnych predpisov
- práca s evidenčným softvérom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook)
- výhodou je vodičské oprávnenie skupiny B – aktívny vodič
- uvítame prax v správe registratúry, a to najmä v samospráve alebo štátnej správe
- samostatnosť, zodpovednosť, systematickosť, dôslednosť, ústretovosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4575821
Dátum zverejnenia: 10.5.2023
2023-05-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Archivár, správca registratúry Spoločnosť: Mestská časť Bratislava - Petržalka
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac