Správca/kyňa registratúry

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1400 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO

  • Ste organizačný typ a nestratíte sa pri zakladaní a triedení papierových či elektronických dokumentov?
  • Systematickosť a usporiadanosť sú vaše druhé mená?
  • Rýchlo sa zorientujete v elektronických systémoch, evidenciách či tabuľkách?
  • Dokážete pracovať samostatne, ale zároveň byť aj nápomocní a ústretoví voči kolegom a verejnosti?

činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať

  • prijímanie, ukladanie a starostlivosť o písomnosti v registratúrnom stredisku
  • triedenie, zoraďovanie a evidovanie písomností podľa registratúrneho poriadku a plánu
sprístupňovanie a vypožičiavanie uložených písomností z registratúrneho strediska
  • pravidelné vyraďovanie písomností z registratúrneho strediska v zmysle legislatívnych nariadení, zabezpečenie ich odovzdania archívu alebo zabezpečenie ich likvidácie
zodpovedanie za dokumentáciu v registratúrnom stredisku v zmysle platnej legislatívy a interných smerníc
  • spolupráca na vypracovaní interných smerníc v oblasti správy registratúry
  • metodická, konzultačná, kontrolná a školiaca činnosť pre zamestnancov zahŕňajúca komplexnú správu registratúry cez elektronický systém správy registratúry

váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto

Pracovať budete zväčša v priestoroch registratúrneho strediska na miestnom úrade a v ďalších lokalitách Petržalky, v ktorých sa ukladajú naše písomnosti. Takisto budete úzko spolupracovať s kolegami a kolegyňami v podateľni miestneho úradu, ako aj ostatnými zamestnancami referátu organizačných vecí na vybraných agendách referátu. Každodenne budete reagovať na požiadavky našich úradníkov o vyhľadanie písomností či pomáhať im riešiť problémy v elektronickom registratúrnom systéme.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky navyše
  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
  • možnosť využívania MultiSport karty
  • práca v stabilnom prostredí verejnej správy
  • potrebné školenia a kurzy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať

  • štruktúrovaný profesijný životopis
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 10.06.2023 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s organizáciou a správou elektronických aj neelektronických záznamov, ako aj s evidovaním, vypožičiavaním či vyraďovaním písomností. Mal/a by mať prehľad v právnych predpisoch týkajúcich sa správy registratúry. Zároveň aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s internetom, rôznym evidenčným softvérom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). Samozrejmosťou sú aj spoľahlivosť, samostatnosť a precíznosť nielen pri práci.

k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať

  • minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou (výhodou odbor archívnictvo alebo príbuzné odbory)
  • znalosť právnych predpisov v oblasti správy registratúry a súvisiacich právnych predpisov
  • práca s evidenčným softvérom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook)
  • výhodou je vodičské oprávnenie skupiny B – aktívny vodič
  • uvítame prax v správe registratúry, a to najmä v samospráve alebo štátnej správe
  • samostatnosť, zodpovednosť, systematickosť, dôslednosť, ústretovosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Diheneščíková
Tel.: +421947487238
E-mail: poslať životopis
ID: 4575821  Dátum zverejnenia: 10.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac