Administratívny pracovník/čka na odťahové parkovisko

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Miesto práce
Miestny úrad Petržalka, Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac+ výkonnostné odmeny / na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

S vašou prácou v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:

Nerobí vám problém komunikácia s občanmi pri vybavovaní žiadostí či riešení podnetov, ktoré sa týkajú parkovania v Petržalke?
Viete byť trpezlivý/á a pokojný/á aj v situácii, kedy pokoj na strane občana chýba?
Ovládate prácu s počítačom a nerobí Vám problém učiť sa prácu v nových softvéroch, v našom prípade zameraných na registráciu v parkovacom systéme?
Ste dôsledný a je pre Vás dôležité, aby boli dodržané štandardné postupy?
Stotožňujete sa s verejnoprospešným charakterom vašej pracovnej činnosti a viete prácu vnímať nielen ako zárobkovú činnosť, ale ako určité poslanie?
Máte vodičský preukaz a ste aktívnym vodičom alebo vodičkou?

Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:

Zabezpečovať administratívne úkony pri odovzdávaní vozidiel odtiahnutých MČ ako správcom cestnej komunikácie.
Poskytovanie základných informácií o podmienkach vydania odtiahnutého vozidla.
Dôsledné zdokumentovanie vozidla pri príjme na odťahové parkovisko a pri jeho odovzdávaní majiteľovi.
Podieľať sa na aktualizácii informácií na webstránke a v ďalších informačných kanáloch súvisiacich s odťahovaním vozidiel.
Vykonávať a plniť i ďalšie úlohy súvisiace s dohodnutou náplňou práce podľa pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:

Miesto výkonu Vašej práce bude na našom odťahovom parkovisku na Kočánkovej ulici, kde je pre Vás pripravené administratívne zázemie. Vašou hlavnou úlohou bude odovzdávanie odtiahnutých vozidiel ich majiteľom a s tým súvisiace administratívne úkony. Väčšina administratívnych úkonov bude prebiehať elektronicky a teda rýchlo a efektívne, preto je dôležité, aby ste boli zbehlý/á pri práci s PC. Okrem kolegov z oddelenia správy verejných priestranstiev budete spolupracovať aj s mestskou políciou, našim referátom mobility a referátom komunikácie. Ako je asi jasné, vlastnú iniciatívu, samostatnosť a precíznosť pri vašej práci veľmi oceníme.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky navyše
  • stabilná práca v prívetivom kolektíve
  • potrebné školenia a kurzy
  • teambuildingy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
  • a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:

štruktúrovaný profesijný životopis a sprievodný list
certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní

Informácie o výberovom konaní:

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 24.10.2021 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s prácou v službách pre obyvateľov alebo poskytovaním zákazníckeho servisu. Skúsenosť s prácou vo verejnej správe, s komunikáciou s občanmi a inými orgánmi verejnej správy je výhodou. Dôležitými vlastnosťami by však mali byť najmä samostatnosť, trpezlivosť, zmysel vidieť veci komplexne a nebáť sa učiť aj z vlastných chýb. V neposlednom rade platí, že spolupráca, vytrvalosť, ochota pomôcť či zodpovednosť nie sú u nás na referáte iba frázami.


K Vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:

stredoškolské vzdelanie
práca s PC a softvérom: Excel, Word, Outlook a pod.
Výhodou je vodičský preukaz skupiny B
komunikatívnosť, spoľahlivosť, precíznosť a flexibilita
bezúhonnosť a vysoké morálne i hodnotové zásady
znalosť cudzieho jazyka (AJ, NJ) je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. M.Ed. Marcela Zacharová
Tel.: +421947487007
E-mail: poslať životopis
ID: 4182754  Dátum zverejnenia: 14.10.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac