Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/čka na odťahové parkovisko
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Miesto práce
Miestny úrad Petržalka, Kutlíkova, Petržalka
Miestny úrad Petržalka, Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac+ výkonnostné odmeny / na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
1 100 EUR/mesiac+ výkonnostné odmeny / na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
S vašou prácou v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:
Nerobí vám problém komunikácia s občanmi pri vybavovaní žiadostí či riešení podnetov, ktoré sa týkajú parkovania v Petržalke?
Viete byť trpezlivý/á a pokojný/á aj v situácii, kedy pokoj na strane občana chýba?
Ovládate prácu s počítačom a nerobí Vám problém učiť sa prácu v nových softvéroch, v našom prípade zameraných na registráciu v parkovacom systéme?
Ste dôsledný a je pre Vás dôležité, aby boli dodržané štandardné postupy?
Stotožňujete sa s verejnoprospešným charakterom vašej pracovnej činnosti a viete prácu vnímať nielen ako zárobkovú činnosť, ale ako určité poslanie?
Máte vodičský preukaz a ste aktívnym vodičom alebo vodičkou?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:
Zabezpečovať administratívne úkony pri odovzdávaní vozidiel odtiahnutých MČ ako správcom cestnej komunikácie.
Poskytovanie základných informácií o podmienkach vydania odtiahnutého vozidla.
Dôsledné zdokumentovanie vozidla pri príjme na odťahové parkovisko a pri jeho odovzdávaní majiteľovi.
Podieľať sa na aktualizácii informácií na webstránke a v ďalších informačných kanáloch súvisiacich s odťahovaním vozidiel.
Vykonávať a plniť i ďalšie úlohy súvisiace s dohodnutou náplňou práce podľa pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Miesto výkonu Vašej práce bude na našom odťahovom parkovisku na Kočánkovej ulici, kde je pre Vás pripravené administratívne zázemie. Vašou hlavnou úlohou bude odovzdávanie odtiahnutých vozidiel ich majiteľom a s tým súvisiace administratívne úkony. Väčšina administratívnych úkonov bude prebiehať elektronicky a teda rýchlo a efektívne, preto je dôležité, aby ste boli zbehlý/á pri práci s PC. Okrem kolegov z oddelenia správy verejných priestranstiev budete spolupracovať aj s mestskou políciou, našim referátom mobility a referátom komunikácie. Ako je asi jasné, vlastnú iniciatívu, samostatnosť a precíznosť pri vašej práci veľmi oceníme.
Nerobí vám problém komunikácia s občanmi pri vybavovaní žiadostí či riešení podnetov, ktoré sa týkajú parkovania v Petržalke?
Viete byť trpezlivý/á a pokojný/á aj v situácii, kedy pokoj na strane občana chýba?
Ovládate prácu s počítačom a nerobí Vám problém učiť sa prácu v nových softvéroch, v našom prípade zameraných na registráciu v parkovacom systéme?
Ste dôsledný a je pre Vás dôležité, aby boli dodržané štandardné postupy?
Stotožňujete sa s verejnoprospešným charakterom vašej pracovnej činnosti a viete prácu vnímať nielen ako zárobkovú činnosť, ale ako určité poslanie?
Máte vodičský preukaz a ste aktívnym vodičom alebo vodičkou?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:
Zabezpečovať administratívne úkony pri odovzdávaní vozidiel odtiahnutých MČ ako správcom cestnej komunikácie.
Poskytovanie základných informácií o podmienkach vydania odtiahnutého vozidla.
Dôsledné zdokumentovanie vozidla pri príjme na odťahové parkovisko a pri jeho odovzdávaní majiteľovi.
Podieľať sa na aktualizácii informácií na webstránke a v ďalších informačných kanáloch súvisiacich s odťahovaním vozidiel.
Vykonávať a plniť i ďalšie úlohy súvisiace s dohodnutou náplňou práce podľa pokynov priameho nadriadeného zamestnanca.
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Miesto výkonu Vašej práce bude na našom odťahovom parkovisku na Kočánkovej ulici, kde je pre Vás pripravené administratívne zázemie. Vašou hlavnou úlohou bude odovzdávanie odtiahnutých vozidiel ich majiteľom a s tým súvisiace administratívne úkony. Väčšina administratívnych úkonov bude prebiehať elektronicky a teda rýchlo a efektívne, preto je dôležité, aby ste boli zbehlý/á pri práci s PC. Okrem kolegov z oddelenia správy verejných priestranstiev budete spolupracovať aj s mestskou políciou, našim referátom mobility a referátom komunikácie. Ako je asi jasné, vlastnú iniciatívu, samostatnosť a precíznosť pri vašej práci veľmi oceníme.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- potrebné školenia a kurzy
- teambuildingy
- samozrejme príspevok na stravovanie
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:
štruktúrovaný profesijný životopis a sprievodný list
certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 24.10.2021 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
štruktúrovaný profesijný životopis a sprievodný list
certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 24.10.2021 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s prácou v službách pre obyvateľov alebo poskytovaním zákazníckeho servisu. Skúsenosť s prácou vo verejnej správe, s komunikáciou s občanmi a inými orgánmi verejnej správy je výhodou. Dôležitými vlastnosťami by však mali byť najmä samostatnosť, trpezlivosť, zmysel vidieť veci komplexne a nebáť sa učiť aj z vlastných chýb. V neposlednom rade platí, že spolupráca, vytrvalosť, ochota pomôcť či zodpovednosť nie sú u nás na referáte iba frázami.
K Vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:
stredoškolské vzdelanie
práca s PC a softvérom: Excel, Word, Outlook a pod.
Výhodou je vodičský preukaz skupiny B
komunikatívnosť, spoľahlivosť, precíznosť a flexibilita
bezúhonnosť a vysoké morálne i hodnotové zásady
znalosť cudzieho jazyka (AJ, NJ) je výhodou
K Vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:
stredoškolské vzdelanie
práca s PC a softvérom: Excel, Word, Outlook a pod.
Výhodou je vodičský preukaz skupiny B
komunikatívnosť, spoľahlivosť, precíznosť a flexibilita
bezúhonnosť a vysoké morálne i hodnotové zásady
znalosť cudzieho jazyka (AJ, NJ) je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4182754
Dátum zverejnenia: 14.10.2021
2021-10-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Referent Spoločnosť: Mestská časť Bratislava-Petržalka
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac