Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca/kyňa školskej prevádzkovej agendy
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Miesto práce
Bratislava-Petržalka, Petržalka
Bratislava-Petržalka, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
1 300 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
S Vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:
Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Pracovať budete zväčša v priestoroch miestneho úradu v budove Technopolu. Veľká časť Vášho bežného pracovného dňa však bude prebiehať aj v teréne, teda v materských školách v Petržalke. Vašou úlohou bude zabezpečiť všetko potrebné pre chod materských škôl, ktoré zriadila naša mestská časť. Počas dňa budete komunikovať predovšetkým s riaditeľkami materských škôl a vedúcimi jedální, ale aj so svojimi kolegami na oddelení školstva a ostatnými kolegami na úrade. Mestská časť hospodári s verejnými financiami a snaží sa preto nakupovať tovary a služby čo najefektívnejšie. Vašou úlohou preto bude komunikácia o potrebách jednotlivých materských škôl a príprava podkladov pre centrálne verejné obstarávania. Budete teda napríklad spracovávať prieskumy trhu alebo pripravovať súhrnné požiadavky pre referát verejného obstarávania. Práca je to veľmi záslužná a môžete ňou prispieť k lepšiemu životu v Petržalke.
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:
- Ste dobrý/dobrá vo vyjednávaní a hľadaní najhospodárnejšieho riešenia?
- Máte predchádzajúcu skúsenosť s prevádzkou materských škôl, jedální alebo podobných subjektov?
- Rád/a plánujete a organizujete veci?
- Nerobia Vám problémy čísla a viete si naplánovať financie na konkrétne položky?
- Nezľaknete sa keď treba riešiť problémy hneď a rýchlo?
- Radi by ste prispeli k lepšiemu životu v Petržalke?
Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:
- koordinácia každodennej bežnej prevádzky materských škôl
- komunikácia s riaditeľkami materských škôl a jedální ohľadom podkladov pre centrálne obstarávanie tovarov a služieb
- komunikácia s investičným oddelením a spolupráca na príprave podkladov pre rekonštrukciu materských škôl
- komunikácia s referátom správy verejných priestranstiev ohľadom bežnej údržby interiérov a areálov MŠ, riešenie havárií
- spracovanie podkladov pre obstarávanie bežných zákaziek s nízkou hodnotou
- spracovanie podkladov pre finančné oddelenie a kontrola účtovných dokladov
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Pracovať budete zväčša v priestoroch miestneho úradu v budove Technopolu. Veľká časť Vášho bežného pracovného dňa však bude prebiehať aj v teréne, teda v materských školách v Petržalke. Vašou úlohou bude zabezpečiť všetko potrebné pre chod materských škôl, ktoré zriadila naša mestská časť. Počas dňa budete komunikovať predovšetkým s riaditeľkami materských škôl a vedúcimi jedální, ale aj so svojimi kolegami na oddelení školstva a ostatnými kolegami na úrade. Mestská časť hospodári s verejnými financiami a snaží sa preto nakupovať tovary a služby čo najefektívnejšie. Vašou úlohou preto bude komunikácia o potrebách jednotlivých materských škôl a príprava podkladov pre centrálne verejné obstarávania. Budete teda napríklad spracovávať prieskumy trhu alebo pripravovať súhrnné požiadavky pre referát verejného obstarávania. Práca je to veľmi záslužná a môžete ňou prispieť k lepšiemu životu v Petržalke.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- potrebné školenia a kurzy
- teambuildingy
- samozrejme príspevok na stravovanie
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:
Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 15. septembra 2021 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem a do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
- štruktúrovaný profesijný životopis - povinné
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní - povinné
Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 15. septembra 2021 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem a do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, verejná správa a príbuzné odbory
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance:
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň základné znalosti účtovníctva a verejného obstarávania. Súčasne by mal mať vysokoškolské vzdelanie a mal by si vedieť samostatne poradiť so zadaním nákupov tovarov a služieb. Práca pre verejný sektor je výhodou, ale nie podmienkou. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť samostatnosť, schopnosť vidieť veci komplexne a ochota učiť sa z vlastných chýb. A v neposlednom rade dodáme, že hodnoty ako spolupráca, ochota pomôcť a trpezlivosť, nie sú u nás iba frázami.
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň základné znalosti účtovníctva a verejného obstarávania. Súčasne by mal mať vysokoškolské vzdelanie a mal by si vedieť samostatne poradiť so zadaním nákupov tovarov a služieb. Práca pre verejný sektor je výhodou, ale nie podmienkou. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť samostatnosť, schopnosť vidieť veci komplexne a ochota učiť sa z vlastných chýb. A v neposlednom rade dodáme, že hodnoty ako spolupráca, ochota pomôcť a trpezlivosť, nie sú u nás iba frázami.
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:
- vysokoškolské vzdelanie, najlepšie so zameraním na ekonómiu alebo verejnú správu
- minimálne trojročnú prax
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4150276
Dátum zverejnenia: 26.8.2021
2021-08-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Odborný referent, Špecialista verejného obstarávania, Zubný technik Spoločnosť: Mestská časť Bratislava - Petržalka
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac