Právnik/čka (senior)

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Miestny úrad Petržalka, Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / po dohode
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:

  • Máte právnické vzdelanie a zameriavate sa na správne právo?
  • Ste zbehlý/á v príprave rozhodnutí, vyjadrení, stanovísk či právnych analýz?
  • Orientujete sa aj v agende obchodných spoločností, príprave zmlúv a dohôd?
  • Máte skúsenosti so spracovaním návrhov na súdy, prokuratúru, exekútorské a notárske úrady?
  • Vedeli by ste si poradiť so spracovaním všeobecne záväzných nariadení a interných predpisov samosprávy?
  • Zaujíma vás aj agenda miestneho zastupiteľstva, dohliadanie na jeho priebeh a spracovanie materiálov?

Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:

  • vypracovanie návrhov na súdy, prokuratúru, exekútorské úrady, notárske úrady, ako aj príslušné orgány verejnej správy vrátane zabezpečovania písomného styku s nimi podľa potrieb oddelenia
  • spracovanie textácií všeobecne záväzných nariadení mestskej časti a interných predpisov
  • vedenie agendy obchodných spoločností a iných subjektov založených alebo zriadených mestskou časťou
  • dohadovanie podmienok a vypracovanie zmlúv a dohôd vrátane návrhov ich zmien a dodatkov k nim
  • príprava a vypracovanie rozhodnutí, vyjadrení, stanovísk, právnych analýz, pripomienok, podkladov a návrhov právneho charakteru podľa potrieb vyplývajúcich z plnenia konkrétnych pracovných úloh
  • zastupovanie mestskej časti pred súdmi, notárskymi a exekútorskými úradmi, prokuratúrou a príslušnými orgánmi verejnej správy
  • príprava materiálov na rokovanie orgánov mestskej časti vrátane miestneho zastupiteľstva
  • poskytovanie informácií v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a vybavovanie odvolaní v súvislosti s konaniami podľa citovaného zákona
  • príprava návrhov na vykonanie exekúcie a uskutočňovanie úkonov súvisiacich s exekučnými konaniami

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:

Pracovať budete na Miestnom úrade Petržalka a vašimi najbližšími kolegami sa stanú zamestnanci nášho právneho referátu. Jeho agendu si rozdeľujete podľa vášho zamerania, no v prípade potreby sa vzájomne zastupujete. Každodennou vecou je príprava návrhu zmlúv s dodávateľmi, pripomienkovanie dokumentov na rôznej úrovni a tiež poskytovanie konzultácií k právnym otázkam kolegom z celého úradu. Napriek tomu, že je práca naozaj rôznorodá, väčšinu zadaní si viete naplánovať. Zároveň, ako to už býva, sú aj zadania pri ktorých „včera bolo neskoro“, ale aj tie sa dajú určite s prehľadom a pokojom zvládnuť. Na konci pracovného dňa tak budete môcť mať dobrý pocit, že svojou prácou naozaj prispievate k lepšiemu životu v našej Petržalke.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky navyše
  • možnosť práce z domu podľa interných pravidiel
  • príspevok na parkovanie v Petržalke
  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
  • stabilná práca v prívetivom kolektíve
  • potrebné školenia a kurzy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
  • a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať:

  • štruktúrovaný profesijný životopis
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní

Informácie o výberovom konaní:

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 23. augusta 2021 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. V prípade otázok nás môžete kontaktovať aj na tel. čísle 0947 487 007 alebo e-maile [email protected]

Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Spracovanie osobných údajov:

Vaše osobné údaje sa použijú len za účelom výberového konania a ich spracovanie je nevyhnutné na vykonanie úkonov pred uzatvorením pracovnej zmluvy. Uvedené osobné údaje budú poskytnuté iba členom výberového konania a zamestnancom, ktorí sa zúčastnia na jeho príprave. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas jeho trvania a po tejto dobe budú zlikvidované, alebo v prípade uzavretia pracovnej či inej zmluvy využité na tieto účely. Neuskutoční sa pritom ich prenos do tretích krajín. Viac informácií ohľadom ochrany osobných údajov nájdete na www.petrzalka.sk/ochrana-osobnych-udajov. Kontakt: [email protected].

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo, správne právo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance v Petržalke uspieť:

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať právnu prax minimálne 5 rokov. Mali by sa orientovať v právnych predpisoch súvisiacich s verejnou správou a obecným zriadením. Tiež by mali mať prehľad v základnej legislatíve týkajúcej sa ochrany osobných údajov, obchodných vzťahov, stavebného konania a územného rozvoja a podobne. Zároveň vysokoškolské vzdelanie II. stupňa so zameraním na právo a bez komplikácií by mali zvládať aj prácu s internetom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). Samozrejmosťou sú aj zmysel pre spoluprácu, pokojné a ústretové vystupovanie, dochvíľnosť a precíznosť nielen pri práci.

K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:

  • ochotu a chuť pracovať
  • flexibilitu a dochvíľnosť
  • samostatnosť a spoľahlivosť
  • zodpovednosť a precíznosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. M.Ed. Marcela Zacharová
Tel.: +421947487007
E-mail: poslať životopis
ID: 4138164  Dátum zverejnenia: 9.8.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac