Vedúci/a referátu IT

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Miestny úrad Petržalka, Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacna základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:

  • Chceli by ste prispieť k lepšiemu a modernejšiemu fungovaniu jednej z najväčších slovenských samospráv?
  • Vyznáte sa v oblasti IT, sledujete technologické i digitálne trendy a viete, ako ich zaviesť do praxe?
  • Robí vám radosť pracovať s ľuďmi a pre ľudí, pričom máte skúsenosť a nemáte problém s vedením tímu?
  • Nezľaknete sa ani byrokracie, administratívy, rozpočtu, plánovania, dochádzky či dokumentácie?
  • Ste pripravený/á nájsť softvérové a hardvérové riešenia pre modernú verejnú inštitúciu 21. storočia?
  • Ústretovosť, príjemné vystupovanie a praktickosť sú súčasťou vášho každodenného nastavenia?

Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:

  • Plánovanie činnosti, úloh a projektov IT oddelenia v súlade s cieľmi miestneho úradu.
  • Identifikovanie IT potrieb úradu a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti našej mestskej časti.
  • Zabezpečenie potrebných tovarov a služieb, spolupráca pri nastavovaní a budovaní vzťahov s dodávateľmi.
  • Zabezpečenie administrácie informačných systémov na podporu oddelení a referátov miestneho úradu.
  • Zabezpečenie technickej podpory riešenia problémov s hardvérom a softvérom pre koncových užívateľov.
  • Zabezpečenie správy a údržby pracovných staníc (PC, mobilné telefóny, monitory, tlačiarne, skenery) a ich bezproblémového pripojenia do lokálnej siete a na internet.
  • Zaobstaranie, správa a evidencia majetku IT vrátane potrebných licencií.
  • Spolupráca pri nastavení interných administratívnych pravidiel a právnych predpisov za oblasť IT (licenčné právo, bezpečnosť, ochrana osobných a údajov či povinné zverejňovanie).
  • Technické zabezpečenie rokovaní miestneho zastupiteľstva, komisií alebo miestnej rady.
  • Príprava a spracovanie podkladov pre zostavenie rozpočtu, jeho zmysluplné čerpanie a analýza.

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:

Pracovať budete zväčša priamo v priestoroch miestneho úradu. Ako vedúci/a referátu by ste mali mať prehľad o plánovaní, stave a termínoch vašich úloh a riešení. Aj preto budete pravidelne komunikovať s novými kolegami i svojim novým tímom. Okrem toho budete zapojený/á aj do komunikácie s vedením úradu na čele s naším starostom, ktorý je tiež „ítéčkar“. Preto by ste mal/a byť pripravený/á aj na zadania priamo od neho a odbornú diskusiu z vašej oblasti takpovediac na čokoľvek. Okrem toho budete zodpovedný/á za nákup tovarov a služieb v oblasti IT, dochádzku vášho tímu, monitorovanie čerpania rozpočtu a ďalšie „chuťovky“ povinne spojené s vedúcou pozíciou manažéra/ky. Súčasťou vašej novej práce sa stane aj riešenie bežných problémov koncových užívateľov, aby ste bol/a v cviku a mal/a prehľad o všetkom, čo treba. Nudiť sa tak určite nebudete. Veď na našom úrade sa snažíme držať krok s dobou i v oblasti IT, aby bol pre obyvateľov a návštevníkov Petržalky čo najdostupnejší. Na konci pracovného dňa tak budete mať dobrý pocit, že svojou prácou prispievate k lepšiemu životu v jednej z najväčších slovenských samospráv.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky navyše
  • stabilná práca v prívetivom kolektíve
  • potrebné školenia a kurzy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
  • a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať:

  • štruktúrovaný profesijný životopis
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní

Informácie o výberovom konaní:

Vašu žiadosť o prácu pre našu Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 31. augusta 2021 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected].

Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Spracovanie osobných údajov:

Vaše osobné údaje sa použijú len za účelom výberového konania a ich spracovanie je nevyhnutné na vykonanie úkonov pred uzatvorením pracovnej zmluvy. Uvedené osobné údaje budú poskytnuté iba členom výberového konania a zamestnancom, ktorí sa zúčastnia na jeho príprave. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas jeho trvania a po tejto dobe budú zlikvidované, alebo v prípade uzavretia pracovnej či inej zmluvy využité na tieto účely. Neuskutoční sa pritom ich prenos do tretích krajín. Viac informácií ohľadom ochrany osobných údajov nájdete na PETRZALKA..sk/ochrana-osobnych-udajov. Kontakt: [email protected].

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Active Directory - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Pokročilý
TCP/IP - Pokročilý
DNS - Domain Name System - Pokročilý
DHCP - Dynamic Host Configuration Protocol - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance v Petržalke uspieť:

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň trojročnú prax v oblasti IT a s poskytovaním technickej podpory. Zároveň aj skúsenosť s manažérskou pozíciou a potrebné vysokoškolské vzdelanie. Samozrejmosťou je tiež znalosť administrácie MS Windows, MS Office, MS AD, MS SQL a prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.). Komunikatívnosť, naozaj príjemné a ústretové vystupovanie, strategické a koncepčné myslenie či dochvíľnosť a precíznosť nielen pri práci by im chýbať tiež určite nemali. Vodičský preukaz je rovnako cennou výhodou, ktorá sa určite hodí.

K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:

  • ochotu a chuť pracovať
  • strategické a koncepčné myslenie
  • zmysel pre tímovú prácu
  • zodpovednosť a precíznosť
  • vodičský preukaz typu B (výhoda)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. M.Ed. Marcela Zacharová
Tel.: +421947487007
E-mail: poslať životopis
ID: 4136792  Dátum zverejnenia: 6.8.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac