Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent na referáte riadenia projektov - projektový manažér/ka
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Miesto práce
Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Karlova Ves, Karloveská, Karlova Ves
Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Karlova Ves, Karloveská, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiac13. plat, odmeny
1 250 EUR/mesiac13. plat, odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexný projektový manažment projektu, na ktorý bude pridelený (podľa potreby),
- vyhľadávanie, príprava a podávanie nových projektových návrhov pre MČ BA-KV v slovenskom a anglickom jazyku (administratívna projektová práca: elektronická i papierová korešpondencia, vypĺňanie formulárov žiadostí, príprava obsahovej a finančnej časti projektového návrhu, príprava povinných príloh, podanie projektu v termíne výzvy),
- participácia na priebežnom a finálnom reportovaní implementovaných projektov donorom (príprava naratívnych a finančných projektových správ v spolupráci s relevantnými oddeleniami),
- komunikácia s donorom a spolupráca s projektovými partnermi,
- spravovanie informačných e-mailov ohľadom vypísania nových výziev a aktívne vyhľadávanie nových grantových možností pre MČ BA-KV, vykonávanie priebežnej aktualizácie kalendára výziev relevantných pre MČ BA-KV,
- poskytovanie informácií o aktuálnych grantových možnostiach pre jednotlivé oddelenia,
- priebežné monitorovanie projektových potrieb jednotlivých oddelení MČ BA-KV (najmä oddelenia: školské, sociálne, kultúrne, dopravy a životného prostredia), vytváranie „zásobníka“ projektov ,
- pravidelná aktualizácia zoznamu projektov MČ BA-KV: podaných, implementovaných a plánovaných
- aktualizácia informácií o implementovaných projektoch na webovej stránke www.karlovaves.sk a ďalších projektových stránkach,
- príprava podkladov pre články do médií ohľadom implementovaných projektov,
- príprava podkladov a participácia na verejných prezentáciách implementovaných projektov,
- podieľanie sa na vytváraní partnerstiev z rôznych sektorov a participácia na príprave spoločných projektových návrhov,
- príprava databázy mimovládnych organizácií pôsobiacich na území KV, občianskych iniciatív /návrhov/projektov na zlepšenie podmienok života v MČ BA-KV,
- poskytovanie informácií o aktuálnych grantových možnostiach pre prihlásené MVO, príprava návrhu na pravidelnú komunikáciu (newsletter, mailchimp),
- vyhľadávanie, príprava a podávanie nových projektových návrhov pre MČ BA-KV v slovenskom a anglickom jazyku (administratívna projektová práca: elektronická i papierová korešpondencia, vypĺňanie formulárov žiadostí, príprava obsahovej a finančnej časti projektového návrhu, príprava povinných príloh, podanie projektu v termíne výzvy),
- participácia na priebežnom a finálnom reportovaní implementovaných projektov donorom (príprava naratívnych a finančných projektových správ v spolupráci s relevantnými oddeleniami),
- komunikácia s donorom a spolupráca s projektovými partnermi,
- spravovanie informačných e-mailov ohľadom vypísania nových výziev a aktívne vyhľadávanie nových grantových možností pre MČ BA-KV, vykonávanie priebežnej aktualizácie kalendára výziev relevantných pre MČ BA-KV,
- poskytovanie informácií o aktuálnych grantových možnostiach pre jednotlivé oddelenia,
- priebežné monitorovanie projektových potrieb jednotlivých oddelení MČ BA-KV (najmä oddelenia: školské, sociálne, kultúrne, dopravy a životného prostredia), vytváranie „zásobníka“ projektov ,
- pravidelná aktualizácia zoznamu projektov MČ BA-KV: podaných, implementovaných a plánovaných
- aktualizácia informácií o implementovaných projektoch na webovej stránke www.karlovaves.sk a ďalších projektových stránkach,
- príprava podkladov pre články do médií ohľadom implementovaných projektov,
- príprava podkladov a participácia na verejných prezentáciách implementovaných projektov,
- podieľanie sa na vytváraní partnerstiev z rôznych sektorov a participácia na príprave spoločných projektových návrhov,
- príprava databázy mimovládnych organizácií pôsobiacich na území KV, občianskych iniciatív /návrhov/projektov na zlepšenie podmienok života v MČ BA-KV,
- poskytovanie informácií o aktuálnych grantových možnostiach pre prihlásené MVO, príprava návrhu na pravidelnú komunikáciu (newsletter, mailchimp),
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie progresívneho a dynamicky sa rozvíjajúceho úradu vo verejnej správe
- sociálny program (finančný príspevok na stravu, dovolenka nad rámec Zákonníka práce, tretí pilier - doplnkové dôchodkové sporenie)
- možnosť kariérneho rozvoja do budúcnosti
- sociálny program (finančný príspevok na stravu, dovolenka nad rámec Zákonníka práce, tretí pilier - doplnkové dôchodkové sporenie)
- možnosť kariérneho rozvoja do budúcnosti
Informácie o výberovom konaní
Motivačný list spolu so svojim životopisom v slovenskom a anglickom jazyku zašlite elektronicky na adresu [email protected] do 31.05.2023. Kontaktovaní budú len uchádzači vybraní do ďalšieho kola na osobný pohovor. Výber pozvaných prebehne na základe splnenia zverejnených základných požiadaviek. Ďakujeme za porozumenie. Poskytnutím svojich osobných údajov v zaslanom životopise dávate súhlas k ich spracovaniu a uchovaniu v personálnej databáze za účelom získania zamestnania pre Vašu osobu. Do svojho životopisu a sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje doplňte informáciu, že poskytujete svoj súhlas pre Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Karlova Ves, Námestie sv. Františka 8, 842 62 Bratislava na spracovávanie, správu a archiváciu svojich osobných údajov pre účely výberového konania v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. a) a čl. 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v zmysle § 13 ods. 1 písm. a) a § 14 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to až do odvolania písomnou formou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
projektový manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Excel - Expert
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
detto
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predošlé skúsenosti s projektovým manažmentom na európskych a národných projektoch (ERDF, LIFE, Nórske fondy, IROP, dotačné programy ministerstiev SR, granty nadácií, a pod.) sú nevyhnutné,
- osobný záujem, vzdelanie alebo predošlé skúsenosti v oblasti: klimatická zmena a ochrana životného prostredia,
- osobná motivácia pre prácu vo verejnej správe a záujem o aktívnu občiansku participáciu na veciach verejných,
- schopnosť samostatnej a zodpovednej práce na zverenej úlohe,
- systematické a štruktúrované myslenie s kvalitným písomným prejavom,
- dobrý manažment práce, dodržiavanie termínov a organizačné schopnosti,
- zmysel pre tímovú prácu,
- príjemné a ústretové vystupovanie (komunikácia s občanmi),
- počítačové zručnosti (používateľ – expert): štandardné textové editory a tabuľkové procesory (MS Word, Excel, PowerPoint, atdˇ.), aplikácie na správu elektronickej pošty a webové prehliadače (Mozzila Thunderbird, Firefox), aplikácie online komunikácie cez internet (Skype, Zoom,Teams, atď.)
- jazykové znalosti – anglický jazyk slovom a písmom - nevyhnutné
- osobný záujem, vzdelanie alebo predošlé skúsenosti v oblasti: klimatická zmena a ochrana životného prostredia,
- osobná motivácia pre prácu vo verejnej správe a záujem o aktívnu občiansku participáciu na veciach verejných,
- schopnosť samostatnej a zodpovednej práce na zverenej úlohe,
- systematické a štruktúrované myslenie s kvalitným písomným prejavom,
- dobrý manažment práce, dodržiavanie termínov a organizačné schopnosti,
- zmysel pre tímovú prácu,
- príjemné a ústretové vystupovanie (komunikácia s občanmi),
- počítačové zručnosti (používateľ – expert): štandardné textové editory a tabuľkové procesory (MS Word, Excel, PowerPoint, atdˇ.), aplikácie na správu elektronickej pošty a webové prehliadače (Mozzila Thunderbird, Firefox), aplikácie online komunikácie cez internet (Skype, Zoom,Teams, atď.)
- jazykové znalosti – anglický jazyk slovom a písmom - nevyhnutné
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Miestny úrad Mestskej časti Bratislava - Karlova Ves zabezpečuje agendu miestnej samosprávy. Naším cieľom je vybudovať kvalitné a efektívne služby pre občanov a súčasne vytvoriť zaujímavé pracovné prostredie pre zamestnancov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4548475
Dátum zverejnenia: 3.5.2023
2023-05-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Projektový manažér Spoločnosť: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac