Referent/-ka pre verejné obstarávanie

Mestská časť Bratislava - Karlova Ves

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 Eur brutto - v závislosti od dĺžky praxe

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- predpríprava a koordinácia plánovania verejných obstarávaní,
- koordinácia administratívnej prípravy zadávania jednotlivých zákaziek vrátane elektronického trhoviska a administrácie portálu ÚVO (dozeranie na celý proces VO),
- sumarizácia potrebnej dokumentácie z procesu,
- vybavovanie agendy týkajúcej sa revíznych postupov vo verejnom obstarávaní,
- sledovanie termínov a zákonných povinností vo verejnom obstarávaní,
- zodpovednosť za dodržiavanie postupov a termínov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní a ďalšími predpismi,
- vedenie evidenčného systému a centrálneho registra podkladov k verejnému obstarávaniu miestneho úradu.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v stabilnom prostredí verejnej správy
Zázemie progresívneho a dynamicky sa rozvíjajúceho úradu vo verejnej správe
Možnosť profesionálneho rastu
Ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás pozícia zaujala a spĺňate stanovené požiadavky, zašlite nám, prosím, Váš štruktúrovaný životopis v termíne do 15.2.2019. V prípade vysokého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho kola výberového procesu. Zároveň si vyhradzujeme právo nevybrať žiadneho kandidáta. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, právo, technika

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť ekonomickej legislatívy a legislatívy súvisiacej s verejným obstarávaním (Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní),
- odborná vedomosť a praktická skúsenosť pri všetkých častiach verejného obstarávania (podklady, proces, zmluvy, opis predmetu),
- znalosť problematiky elektronického trhoviska,
- schopnosť pracovať samostatne,
- precíznosť, dôslednosť, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, tímová práca,
- znalosť PC na dobrej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet),
- ovládanie cudzieho jazyka je výhodou,
- motivácia pre prácu vo verejnom sektore,
- záujem zefektívniť zavedené procesy vo verejnej správe.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Miestny úrad Mestskej časti Bratislava - Karlova Ves zabezpečuje agendu miestnej samosprávy. Naším cieľom je vybudovať kvalitné a efektívne služby pre občanov a súčasne vytvoriť zaujímavé pracovné prostredie pre zamestnancov.
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, zašlite nám prosím štruktúrovaný životopis do 29.04.2024.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 2724111  Dátum zverejnenia: 1.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 Eur brutto - v závislosti od dĺžky praxe