Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/-ka personalistiky a miezd pre materské školy a školské jedálne
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1100 Eur brutto - v závislosti od dĺžky praxe
od 1100 Eur brutto - v závislosti od dĺžky praxe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie personálnej a mzdovej agendy pre materské školy a školské jedálne pri materských školách v pôsobnosti MČ Bratislava-Karlova Ves – pedagogických a nepedagogických zamestnancov materských škôl a školských jedální (ďalej len „zamestnanci“), vedenie príslušnej dokumentácie a vykonávanie platových inventúr,
- výkon kontroly spĺňania kvalifikačných požiadaviek zamestnancov,
- zabezpečovanie pracovnoprávnej agendy zamestnancov súvisiacej s uzatváraním, zmenou a skončením pracovného pomeru, vrátanie dohôd,
- vedenie personálnej agendy riaditeľov základných škôl s právnou subjektivitou,
- vedenie agendy kreditových príplatkov,
- spracovávanie kompletnej mzdovej agendy (výpočet miezd, exekúcie, zúčtovanie dane, PN, ZP a pod.),
- prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov do poisťovní, komunikácia s príslušnými úradmi,
- spracovanie ročného zúčtovania dane a zdravotného poistenia,
- vypracúvanie štatistických výkazov, evidenčných listov dôchodkového zabezpečenia a iných reportov o zamestnancoch,
- zodpovednosť za správne uplatňovanie platných predpisov z oblasti personalistiky a miezd,
- inzerovanie voľných pozícií z oblasti školstva,
- príprava podkladov k rozpočtu za oblasť školstva,
- úzka spolupráca s oddelením školstva.
- výkon kontroly spĺňania kvalifikačných požiadaviek zamestnancov,
- zabezpečovanie pracovnoprávnej agendy zamestnancov súvisiacej s uzatváraním, zmenou a skončením pracovného pomeru, vrátanie dohôd,
- vedenie personálnej agendy riaditeľov základných škôl s právnou subjektivitou,
- vedenie agendy kreditových príplatkov,
- spracovávanie kompletnej mzdovej agendy (výpočet miezd, exekúcie, zúčtovanie dane, PN, ZP a pod.),
- prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov do poisťovní, komunikácia s príslušnými úradmi,
- spracovanie ročného zúčtovania dane a zdravotného poistenia,
- vypracúvanie štatistických výkazov, evidenčných listov dôchodkového zabezpečenia a iných reportov o zamestnancoch,
- zodpovednosť za správne uplatňovanie platných predpisov z oblasti personalistiky a miezd,
- inzerovanie voľných pozícií z oblasti školstva,
- príprava podkladov k rozpočtu za oblasť školstva,
- úzka spolupráca s oddelením školstva.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnom prostredí verejnej správy
Pracovný čas 37,5 hod týždenne
5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
Ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy
Možnosť použiť služobné vozidlo na pracovné účely
Pracovný čas 37,5 hod týždenne
5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
Ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy
Možnosť použiť služobné vozidlo na pracovné účely
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pozícia zaujala a spĺňate stanovené požiadavky, zašlite nám, prosím, Váš štruktúrovaný životopis v termíne do 16.10.2019. V prípade vysokého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho kola výberového procesu. Zároveň si vyhradzujeme právo nevybrať žiadneho kandidáta. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť príslušnej legislatívy z oblasti personalistiky a miezd zamestnancov (Zákonník práce, Zákon o pedagogických a odborných zamestnancoch s príslušnými vykonávacími predpismi),
- praktická skúsenosť so spracovaním personalistiky a miezd zamestnancov,
- práca v personálnom a mzdovom softvéri Vema,
- znalosť PC na dobrej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet),
- schopnosť pracovať samostatne,
- precíznosť, dôslednosť, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, tímová práca,
- motivácia pre prácu vo verejnom sektore,
- záujem zefektívniť zavedené procesy vo verejnej správe.
- praktická skúsenosť so spracovaním personalistiky a miezd zamestnancov,
- práca v personálnom a mzdovom softvéri Vema,
- znalosť PC na dobrej užívateľskej úrovni (Word, Excel, Internet),
- schopnosť pracovať samostatne,
- precíznosť, dôslednosť, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, tímová práca,
- motivácia pre prácu vo verejnom sektore,
- záujem zefektívniť zavedené procesy vo verejnej správe.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Miestny úrad Mestskej časti Bratislava - Karlova Ves zabezpečuje agendu miestnej samosprávy. Naším cieľom je vybudovať kvalitné a efektívne služby pre občanov a súčasne vytvoriť zaujímavé pracovné prostredie pre zamestnancov.
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, zašlite nám prosím štruktúrovaný životopis do 29.04.2024.
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, zašlite nám prosím štruktúrovaný životopis do 29.04.2024.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 2289535
Dátum zverejnenia: 16.9.2019
2019-09-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Mzdový účtovník, Personalista Spoločnosť: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1100 Eur brutto - v závislosti od dĺžky praxe