Referent/ka referátu správy daní a poplatkov

Mesto Trnava

Miesto práce
Mestský úrad Trnava, Trhová, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.9.2025
Mzdové podmienky (brutto)
1 524 EUR/mesiacďalšie platové dojednania v závislosti od vzdelania, praxe a pracovných skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

vybavuje ucelenú odbornú agendu pri správe daní a poplatkov,

vykonáva zber daňových priznaní,

vyrubuje miestne dane a poplatky /daň za psa, daň za ubytovanie, daň za nevýherné hracie prístroje, daň za jadrové zariadenie/

zabezpečuje správu odvodov z hazardných hier, sleduje a účtuje úhrady odvodov z hazardných hier, vyrubuje sankcie,

generuje a expeduje rozhodnutia, pre právnické a fyzické osoby, aj prostredníctvom elektronickej schránky na doručovanie prostredníctvom ÚPVS,

vyzýva daňové subjekty na podanie daňových priznaní,

vyzýva daňové subjekty na zaplatenie nedoplatkov,

vymáha pohľadávky na miestnych daniach,

rieši špecifické žiadosti v súvislosti s daňovým konaním,

vykonáva miestne zisťovania, kontrolnú a vyhľadávaciu činnosť, posudzuje skutkový stav, spisuje zápisnice alebo úradný záznam o miestnom zisťovaní,

pripravuje sumarizáciu pohľadávok,

spracováva a poskytuje údaje v rámci odvolacieho konania,

uplatňuje záložné právo na zabezpečenie daňových pohľadávok na nehnuteľnosti,

spolupracuje s peňažnými ústavmi pri získavaní informácií o účtoch daňových dlžníkov,

spolupracuje so sociálnou poisťovňou pri získavaní údajov o zamestnávateľoch daňových dlžníkov,

spolupracuje so súdmi pri získavaní informácií o zápisoch v obchodnom registri,

poskytuje informácie súdom a súdnym exekútorom pre účely súdneho a exekučného konania,

účtuje a sleduje úhrady miestnych daní a poplatkov,

sleduje a kontroluje písomnú a elektronickú došlú a odoslanú poštu odboru v programe CG DISS,

zaraďuje písomnosti odboru do spisov a postupuje na vybavenie jednotlivým zamestnancom odboru.

Zamestnanecké výhody, benefity

dodatková dovolenka
doplnkové dôchodkové sporenie

Informácie o výberovom konaní

Žiadosť o zaradenie do výberového konania musí obsahovať:
• meno, priezvisko a titul uchádzača
• miesto trvalého pobytu
• kontaktné údaje - telefón, e-mail
• dátum a podpis záujemcu

K žiadosti ďalej pripojte:
• štruktúrovaný životopis
• doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, prípadne ďalšie doklady preukazujúce odbornú vzdelanosť (získané certifikáty alebo osvedčenia)
• čestné vyhlásenie uchádzača o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomika

Ostatné znalosti

word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

. zodpovedný, analytický a proaktívny prístup k práci
• odolnosť voči stresu
• schopnosť identifikovať a riešiť problém
• komunikatívnosť
• schopnosť tímovej spolupráce
• bezúhonnosť a spôsobilosť na právne úkony

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obecná samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 5111664  Dátum zverejnenia: 2.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 524 EUR/mesiac