Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent sociálnych vecí a bytovej politiky
Mesto Pezinok
Miesto práce
Mestský úrad Pezinok, Radničné námestie, Pezinok
Mestský úrad Pezinok, Radničné námestie, Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
september 2022
september 2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacZmluvný plat od 1.100 EUR podľa pracovných skúseností
1 100 EUR/mesiacZmluvný plat od 1.100 EUR podľa pracovných skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rámcová náplň práce:
• spracovanie žiadostí o nájom bytu so sociálnou podporou, kontrola splnenia podmienok pre zaradenie žiadateľa do poradovníka, kompletizácia žiadostí, komunikácia so žiadateľmi, vedenie evidencie žiadateľov,
• sledovanie doby nájmu, evidencia a spracovanie žiadostí o predĺženie nájmu,
• vykonávanie šetrenia v domácnosti žiadateľa, príprava podkladov pre Komisiu sociálnej starostlivosti a zdravotníctva a Mestské zastupiteľstvo,
• pravidelná sociálna práca s nájomcami bytov so sociálnou podporou,
• riešenie porušovania domového poriadku nájomcami, komunikácia s MsP, MPS a dotknutými oddeleniami MsÚ,
• analýza sociálnej a finančnej situácie nájomcu, tvorba individuálnych krokov rozvoja sociálnych zručností a kompetencií ,
• plánovanie riešenia identifikovaného finančného problému nájomcu, činnosti a intervencie v oblasti oddlžovania klientov,
• individuálne plánovanie riešenia bytovej situácie, vyhľadávanie cenovo dostupných nájomných bytov, oslovovanie potencionálnych prenajímateľov, sprostredkovanie cenovo dostupných nájomných bytov, nastavenie korektných pravidiel nájomného vzťahu, pomoc pri ich dodržiavaní, pomoc pri správe bytov,
• zmocňovanie a motivácia nájomcu v súvislosti so získaním nového bývania,
• prechod nájomcov do iného cenovo dostupného nájmu, podpora pri udržaní si nového bývania.
• spracovanie žiadostí o nájom bytu so sociálnou podporou, kontrola splnenia podmienok pre zaradenie žiadateľa do poradovníka, kompletizácia žiadostí, komunikácia so žiadateľmi, vedenie evidencie žiadateľov,
• sledovanie doby nájmu, evidencia a spracovanie žiadostí o predĺženie nájmu,
• vykonávanie šetrenia v domácnosti žiadateľa, príprava podkladov pre Komisiu sociálnej starostlivosti a zdravotníctva a Mestské zastupiteľstvo,
• pravidelná sociálna práca s nájomcami bytov so sociálnou podporou,
• riešenie porušovania domového poriadku nájomcami, komunikácia s MsP, MPS a dotknutými oddeleniami MsÚ,
• analýza sociálnej a finančnej situácie nájomcu, tvorba individuálnych krokov rozvoja sociálnych zručností a kompetencií ,
• plánovanie riešenia identifikovaného finančného problému nájomcu, činnosti a intervencie v oblasti oddlžovania klientov,
• individuálne plánovanie riešenia bytovej situácie, vyhľadávanie cenovo dostupných nájomných bytov, oslovovanie potencionálnych prenajímateľov, sprostredkovanie cenovo dostupných nájomných bytov, nastavenie korektných pravidiel nájomného vzťahu, pomoc pri ich dodržiavaní, pomoc pri správe bytov,
• zmocňovanie a motivácia nájomcu v súvislosti so získaním nového bývania,
• prechod nájomcov do iného cenovo dostupného nájmu, podpora pri udržaní si nového bývania.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• výhody zamestnanca Mesta
• príspevok na regeneráciu pracovnej sily
• odmeny pri životných jubileách
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• výhody zamestnanca Mesta
• príspevok na regeneráciu pracovnej sily
• odmeny pri životných jubileách
Informácie o výberovom konaní
Požadované doklady:
• štruktúrovaný životopis, spolu s čestným prehlásením o pravdivosti údajov (príloha č.1)
• kópiu dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní
• súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov
(príloha č.2)
• čestné prehlásenie o bezúhonnosti (príloha č.3)
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK:
Žiadosti spolu s požadovanými naskenovanými dokladmi zasielajte, prosím, výhradne elektronickou poštou na adresu: kariera@msupezinok.sk do 12.08.2022 s uvedením hesla v predmete: „VK – Referent sociálnych vecí a bytovej politiky“.
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).
Na výberové konanie budú pozvaní len uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
• štruktúrovaný životopis, spolu s čestným prehlásením o pravdivosti údajov (príloha č.1)
• kópiu dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní
• súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov
(príloha č.2)
• čestné prehlásenie o bezúhonnosti (príloha č.3)
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK:
Žiadosti spolu s požadovanými naskenovanými dokladmi zasielajte, prosím, výhradne elektronickou poštou na adresu: kariera@msupezinok.sk do 12.08.2022 s uvedením hesla v predmete: „VK – Referent sociálnych vecí a bytovej politiky“.
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).
Na výberové konanie budú pozvaní len uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
sociálna práca
Prax na pozícii/v oblasti
sociálna práca alebo sociálna starostlivosť
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, asertivita, schopnosť partnersky spolupracovať, schopnosť riešiť konflikty,
• orientácia v problematike sociálnej práce s rodinou a jednotlivcom
• orientácia v zákonoch: Zákon č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Zákon č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách v znení neskorších predpisov, Zákon č. 417/2013 Z.z. o pomoci v hmotnej núdzi, Zákon č. 443/2010 Z.z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní.
• orientácia v problematike sociálnej práce s rodinou a jednotlivcom
• orientácia v zákonoch: Zákon č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Zákon č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách v znení neskorších predpisov, Zákon č. 417/2013 Z.z. o pomoci v hmotnej núdzi, Zákon č. 443/2010 Z.z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4379318
Dátum zverejnenia: 13.7.2022
2022-07-13
lokalita: Pezinok Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Odborný referent, Samostatný referent Spoločnosť: Mesto Pezinok
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac