Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent nehnuteľnosti - zastupovanie počas dlhodobej PN
Mesto Pezinok
Miesto práce
Mestský úrad, Radničné námestie, Pezinok
Mestský úrad, Radničné námestie, Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou, ASAP 2022
dohodou, ASAP 2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1200 eur podľa pracovných skúseností
1 200 EUR/mesiacod 1200 eur podľa pracovných skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Vyhľadávanie neusporiadaných pozemkov pod stavbami vo vlastníctve Mesta, zabezpečenie dodatočnej delimitácie v zmysle zákona č. 138/1991 Zb. o majetku obcí.
2. Príprava návrhov a zabezpečovanie zápisov, poznámok a iných úkonov na majetku Mesta vo vzťahu ku katastru nehnuteľností; zabezpečenie odstránenia chybných a nepravdivých údajov v operáte katastra nehnuteľností v zmysle zákona č. 162/1995 Zb. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych a iných práv k nehnuteľnostiam (katastrálny zákon).
3. Identifikácia pozemkov vo vlastníctve Mesta užívaných fyzickými a právnickými osobami bez zmluvného vzťahu.
4. Zabezpečovanie usporiadania majetkovo-právnych vzťahov a inej majetkovej agendy v súlade so zákonom č. 66/2009 Z. z. o niektorých opatreniach pri majetkovoprávnom usporiadaní pozemkov pod stavbami, ktoré prešli z vlastníctva štátu na obce a vyššie územné celky a o zmene a doplnení niektorých zákonov a so zákonom 330/1991 Zb. o pozemkových úpravách, usporiadaní pozemkového vlastníctva, pozemkových úradoch, pozemkovom fonde a o pozemkových spoločenstvách.
5. Poskytovanie poradenstva ostatným organizačným zložkám Mesta pri riešení majetkových vzťahov a príprava podkladov pre súdne konania súvisiace s nehnuteľnosťami.
6. Spracovanie a predkladanie materiálov z majetkovoprávnej agendy na rokovanie príslušných orgánov Mesta
7. Zabezpečovanie geometrických plánov a znaleckých posudkov v rámci svojej agendy.
8. Príprava podkladov pre odovzdávanie majetku a preberanie majetku pri prechode kompetencií
9. Spolupráca s inými organizačnými zložkami MsÚ pri zriadení záložného práva.
10. Zabezpečenie evidencie nájomných a iných zmlúv a práv k cudzej veci týkajúcich sa majetku mesta.
11. Zabezpečovanie evidencie vecných bremien a záložných práv k majetku mesta.
12. Sledovanie pripravovaných a aktuálnych právnych predpisov SR a EÚ, rozhodnutí a usmernení súvisiacich s rozvojom mesta, aplikovanie získaných poznatkov vo vlastnej práci.
13. Vykonávanie ďalších pracovných činností podľa konkrétnej potreby a pokynov vedúceho, s cieľom zabezpečiť plynulé plnenie úloh referátu a úloh MsÚ.
2. Príprava návrhov a zabezpečovanie zápisov, poznámok a iných úkonov na majetku Mesta vo vzťahu ku katastru nehnuteľností; zabezpečenie odstránenia chybných a nepravdivých údajov v operáte katastra nehnuteľností v zmysle zákona č. 162/1995 Zb. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych a iných práv k nehnuteľnostiam (katastrálny zákon).
3. Identifikácia pozemkov vo vlastníctve Mesta užívaných fyzickými a právnickými osobami bez zmluvného vzťahu.
4. Zabezpečovanie usporiadania majetkovo-právnych vzťahov a inej majetkovej agendy v súlade so zákonom č. 66/2009 Z. z. o niektorých opatreniach pri majetkovoprávnom usporiadaní pozemkov pod stavbami, ktoré prešli z vlastníctva štátu na obce a vyššie územné celky a o zmene a doplnení niektorých zákonov a so zákonom 330/1991 Zb. o pozemkových úpravách, usporiadaní pozemkového vlastníctva, pozemkových úradoch, pozemkovom fonde a o pozemkových spoločenstvách.
5. Poskytovanie poradenstva ostatným organizačným zložkám Mesta pri riešení majetkových vzťahov a príprava podkladov pre súdne konania súvisiace s nehnuteľnosťami.
6. Spracovanie a predkladanie materiálov z majetkovoprávnej agendy na rokovanie príslušných orgánov Mesta
7. Zabezpečovanie geometrických plánov a znaleckých posudkov v rámci svojej agendy.
8. Príprava podkladov pre odovzdávanie majetku a preberanie majetku pri prechode kompetencií
9. Spolupráca s inými organizačnými zložkami MsÚ pri zriadení záložného práva.
10. Zabezpečenie evidencie nájomných a iných zmlúv a práv k cudzej veci týkajúcich sa majetku mesta.
11. Zabezpečovanie evidencie vecných bremien a záložných práv k majetku mesta.
12. Sledovanie pripravovaných a aktuálnych právnych predpisov SR a EÚ, rozhodnutí a usmernení súvisiacich s rozvojom mesta, aplikovanie získaných poznatkov vo vlastnej práci.
13. Vykonávanie ďalších pracovných činností podľa konkrétnej potreby a pokynov vedúceho, s cieľom zabezpečiť plynulé plnenie úloh referátu a úloh MsÚ.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• pohyblivá pracovná doba
• výhody zamestnanca mesta
• 1x sick day za kalendárny polrok
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• pohyblivá pracovná doba
• výhody zamestnanca mesta
• 1x sick day za kalendárny polrok
Informácie o výberovom konaní
Požadované doklady:
• štruktúrovaný životopis, spolu s čestným prehlásením o pravdivosti údajov (príloha č.1)
• kópiu dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní
• súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (príloha č.2)
• čestné prehlásenie o bezúhonnosti (príloha č.3)
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] s uvedením hesla v predmete: „VK – referent nehnuteľností“ najneskôr
do 25. 5. 2022.
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).
Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.
• štruktúrovaný životopis, spolu s čestným prehlásením o pravdivosti údajov (príloha č.1)
• kópiu dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní
• súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (príloha č.2)
• čestné prehlásenie o bezúhonnosti (príloha č.3)
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] s uvedením hesla v predmete: „VK – referent nehnuteľností“ najneskôr
do 25. 5. 2022.
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).
Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické alebo právne zameranie výhodou
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- odbornosť, bezúhonnosť, zodpovedný prístup k práci, dôslednosť pri plnení zverených úloh, komunikácia a príjemné vystupovanie
- pracovná skúsenosť vo verejnej alebo štátnej správe – výhodou
- práca s ISS CORA GEO – vítaná
- znalosť balíka MS Office
- pracovná skúsenosť vo verejnej alebo štátnej správe – výhodou
- práca s ISS CORA GEO – vítaná
- znalosť balíka MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4320582
Dátum zverejnenia: 4.5.2022
2022-05-04
lokalita: Pezinok Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Mesto Pezinok
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac