Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci finančného oddelenia
Mesto Pezinok
Miesto práce
Radničné námestie, Pezinok
Radničné námestie, Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rámcová náplň práce:
• organizovanie chodu finančného oddelenia
• kompletné zabezpečenie agendy ekonomiky - riadiaca činnosť, zastupovanie mesta Pezinok v ekonomických otázkach
• koncepčná činnosť, koordinovanie, organizovanie, metodické usmerňovanie a vedenie, kontrolná činnosť na oddelení
• zabezpečenie prípravy a spracovania návrhu rozpočtu mesta Pezinok, kontrola plnenia rozpočtu
• príprava finančnej stratégie, finančných plánov a výhľadov
• zodpovednosť za strategické plánovanie rozpočtu mesta Pezinok
• reporting
• spolupráca s vedením mesta Pezinok, s vedúcimi oddelení a referátov
• rozpis rozpočtu na príspevkové organizácie mesta Pezinok
• spracovanie návrhu rozpočtu, plnenia rozpočtu a zmien rozpočtu do systému RIS.SAM (MF SR)
• zabezpečenie prípravy a spracovania záverečného účtu mesta Pezinok, hodnotiacej a monitorovacej správy programového rozpočtu, účtovnej závierky - poznámky, konsolidovanej výročnej správy , konsolidovaných poznámok
• zabezpečenie vypracovania daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb
• zabezpečenie spolupráce s audítorom
• vypracovanie interných smerníc na riadenie ekonomickej činnosti
• spracovanie podkladov na financovanie volieb
• spracovanie ekonomických a rozpočtových štatistík
• príprava materiálov a podkladov na rokovania MsR a MsZ (ekonomická oblasť)
• zabezpečenie inventarizácie - dohľad, riadenie, sumarizácia a zostavenie prehľadu výsledkov
• spravovanie účtu , výpisy, úhrady pre nesvojprávneho M.K v zmysle Zmluvy č. 29/2018/DSS o poskytovaní sociálnej služby
• Zabezpečovať výkon základnej finančnej kontroly v zverenej kapitole podľa zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite v platnom znení.
• Sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich aplikovanie vo vlastnej práci.
• organizovanie chodu finančného oddelenia
• kompletné zabezpečenie agendy ekonomiky - riadiaca činnosť, zastupovanie mesta Pezinok v ekonomických otázkach
• koncepčná činnosť, koordinovanie, organizovanie, metodické usmerňovanie a vedenie, kontrolná činnosť na oddelení
• zabezpečenie prípravy a spracovania návrhu rozpočtu mesta Pezinok, kontrola plnenia rozpočtu
• príprava finančnej stratégie, finančných plánov a výhľadov
• zodpovednosť za strategické plánovanie rozpočtu mesta Pezinok
• reporting
• spolupráca s vedením mesta Pezinok, s vedúcimi oddelení a referátov
• rozpis rozpočtu na príspevkové organizácie mesta Pezinok
• spracovanie návrhu rozpočtu, plnenia rozpočtu a zmien rozpočtu do systému RIS.SAM (MF SR)
• zabezpečenie prípravy a spracovania záverečného účtu mesta Pezinok, hodnotiacej a monitorovacej správy programového rozpočtu, účtovnej závierky - poznámky, konsolidovanej výročnej správy , konsolidovaných poznámok
• zabezpečenie vypracovania daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb
• zabezpečenie spolupráce s audítorom
• vypracovanie interných smerníc na riadenie ekonomickej činnosti
• spracovanie podkladov na financovanie volieb
• spracovanie ekonomických a rozpočtových štatistík
• príprava materiálov a podkladov na rokovania MsR a MsZ (ekonomická oblasť)
• zabezpečenie inventarizácie - dohľad, riadenie, sumarizácia a zostavenie prehľadu výsledkov
• spravovanie účtu , výpisy, úhrady pre nesvojprávneho M.K v zmysle Zmluvy č. 29/2018/DSS o poskytovaní sociálnej služby
• Zabezpečovať výkon základnej finančnej kontroly v zverenej kapitole podľa zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite v platnom znení.
• Sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich aplikovanie vo vlastnej práci.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• pohyblivá pracovná doba
• výhody zamestnanca mesta
• 1 x sick day za každý kalendárny polrok
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• pohyblivá pracovná doba
• výhody zamestnanca mesta
• 1 x sick day za každý kalendárny polrok
Informácie o výberovom konaní
Požadované doklady:
• štruktúrovaný životopis, spolu s čestným prehlásením o pravdivosti údajov (príloha č.1)
• kópiu dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní
• súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (príloha č.2)
• čestné prehlásenie o bezúhonnosti (príloha č.3)
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] s uvedením hesla v predmete: „VK – vedúci finančného oddelenia“ najneskôr do 10.02.2022.
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).
Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.
Referát ľudských zdrojov
Mestský úrad Pezinok
• štruktúrovaný životopis, spolu s čestným prehlásením o pravdivosti údajov (príloha č.1)
• kópiu dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní
• súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (príloha č.2)
• čestné prehlásenie o bezúhonnosti (príloha č.3)
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] s uvedením hesla v predmete: „VK – vedúci finančného oddelenia“ najneskôr do 10.02.2022.
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).
Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.
Referát ľudských zdrojov
Mestský úrad Pezinok
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Prax na pozícii/v oblasti
10
Počet rokov praxe
15
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie 2.stupňa, ekonomické zameranie
- prax v oblasti ekonomiky, účtovníctva, financií, rozpočtovníctva minimálne 15 rokov
- prax vo verejnej správe v oblasti financií minimálne 15 rokov
- riadiaca prax minimálne 10 rokov
- znalosti právnych predpisov v oblasti ekonomiky a financií vo verejnej správe a súvisiacej legislatívy
- bezúhonnosť, spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, zdravotná spôsobilosť
- znalosť balíka MS Office
- prax v oblasti ekonomiky, účtovníctva, financií, rozpočtovníctva minimálne 15 rokov
- prax vo verejnej správe v oblasti financií minimálne 15 rokov
- riadiaca prax minimálne 10 rokov
- znalosti právnych predpisov v oblasti ekonomiky a financií vo verejnej správe a súvisiacej legislatívy
- bezúhonnosť, spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, zdravotná spôsobilosť
- znalosť balíka MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4225212
Dátum zverejnenia: 18.1.2022
2022-01-18
lokalita: Pezinok Pozícia: Ekonóm, Ekonomický/finančný riaditeľ, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Mesto Pezinok
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac