Referent účtovania miezd

Mesto Pezinok

Miesto práce
Radničné námestie, Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacod 1.000,- € podľa pracovných skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Zabezpečenie agendy spracovania miezd, osobných nákladov, odvodových a daňových povinností podľa aktuálne platnej legislatívy a Poriadku odmeňovania,
2. Zodpovednosť za spracovanie a zúčtovanie rekreačných poukazov pracovníkov,
3. Evidencia a výpočet vyúčtovania pracovných ciest pracovníkov MsÚ,
4. Výpočty denných vymeriavacích základov pre náhradu príjmu pri dočasnej pracovnej neschopnosti, dávky nemocenského poistenia a následné odovzdanie podkladov sociálnej poisťovni,
5. Vykonávanie ročného zúčtovania dane zamestnancov, mesačných prehľadov a ročného hlásenia na daňový úrad,
6. Vyhotovovanie a archivácia mzdových listov, evidenčných listov dôchodkového zabezpečenia, mzdových podkladov pre projekty,
7. Vyhotovovanie potvrdení pre súdy, banky, poisťovne, rôzne úrady, posudkové komisie a iné subjekty, potvrdenia pre pracovníkov, obsahujúce ročné, štvrťročné príjmy a ďalšie údaje potrebné k žiadosti o priznanie dávok štátnej podpory,
8. Spracovanie výkazníctva a štatistických hlásení vyplývajúce z uvedenej agendy,
9. Na základe podkladov zodpovedá za vyplatenie sociálneho fondu pracovníkom, eviduje tvorbu a čerpania sociálneho fondu,
10. Komunikácia so zamestnancami, potvrdzovanie dokumentov pre osobné účely zamestnancov,
11. Spolupráca pri spracovaní dochádzky a spolupodieľa sa na spracovaní personálnej agendy,
12. Sledovanie zmien v legislatíve súvisiacej s prácou na tejto pracovnej pozícii,
13. Zabezpečenie výkonu základnej finančnej kontroly v zverenej kapitole, v zmysle zákona Zákon o. finančnej kontrole a audite č. 357/2015 Z.z.
14. Sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich aplikovanie vo vlastnej práci.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
- výhody zamestnanca Mesta
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily
- odmeny pri životných jubileách

Informácie o výberovom konaní

Požadované doklady:
- štruktúrovaný životopis, spolu s čestným prehlásením o pravdivosti údajov (príloha č.1)
- kópiu dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní
- súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (príloha č.2)
- čestné prehlásenie o bezúhonnosti (príloha č.3)

Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s požadovanými naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] s uvedením hesla v predmete: „VK – Referent účtovania miezd“.

Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).

Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.

Referát ľudských zdrojov
Mestský úrad Pezinok

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomika, personalistika

Prax na pozícii/v oblasti

mzdové účtovníctvo

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Prax na podobnej pozícii potrebná
- Prax vo verejnej správe výhodou
- Výborné komunikačné schopnosti
- Proaktívny a pozitívny prístup k práci
- Spoľahlivosť a zodpovednosť
- Znalosť balíka MS Office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 4197242  Dátum zverejnenia: 5.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac