Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent útvaru hlavného kontrolóra
Mesto Pezinok
Miesto práce
Radničné námestie, Pezinok
Radničné námestie, Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
máj 2021
máj 2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rámcová náplň práce:
- kontrola úloh vyplývajúcich z pôsobnosti Mesta podľa § 18 zákona č. 369/1990 Z. z. o
obecnom zriadení v znení noviel
- kontrola:
• plnenia rozpočtu mesta a hospodárenie rozpočtových a príspevkových organizácií mesta
• plnenia finančného hospodárenia obchodných spoločností mesta
• finančného plnenia zmluvných vzťahov mesta
• pokladničných operácií mesta
• nakladania s majetkom mesta
- vybavovanie sťažností a petícií v pôsobnosti mesta
- sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich
aplikovanie vo vlastnej práci
- požaduje dokumenty, vyjadrenia, informácie a iné podklady od kontrolovaného subjektu
- zúčastňuje sa aktívne práce pri kontrole, spolupracuje s hlavným kontrolórom pri
výkone kontrolnej činnosti, pri kontrolnej činnosti sa zodpovedá hlavnému
kontrolórovi
- spracováva podklady k správe z kontroly resp. návrhu správy z kontroly preveruje
opodstatnenosť námietok zo strany kontrolovaného subjektu
- zabezpečuje komunikáciu s kontrolovaným subjektom
- participuje na vypracovaní dokumentácie, stanovísk, korešpondencie útvaru hlavného
kontrolóra
- pripravuje podklady pre vypracovanie obligatórnej a fakultatívnej dokumentácie,
korešpondencie a komunikácie hlavného kontrolóra
- vykonáva rôzne administratívne práce podľa pokynu hlavného kontrolóra (evidencia
pošty a pod.)
- vykonávanie aj iných pracovných činností podľa konkrétnej potreby, s cieľom
zabezpečiť plynulé plnenie úloh MsÚ ako celku - podľa pokynov svojho nadriadeného
- kontrola úloh vyplývajúcich z pôsobnosti Mesta podľa § 18 zákona č. 369/1990 Z. z. o
obecnom zriadení v znení noviel
- kontrola:
• plnenia rozpočtu mesta a hospodárenie rozpočtových a príspevkových organizácií mesta
• plnenia finančného hospodárenia obchodných spoločností mesta
• finančného plnenia zmluvných vzťahov mesta
• pokladničných operácií mesta
• nakladania s majetkom mesta
- vybavovanie sťažností a petícií v pôsobnosti mesta
- sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich
aplikovanie vo vlastnej práci
- požaduje dokumenty, vyjadrenia, informácie a iné podklady od kontrolovaného subjektu
- zúčastňuje sa aktívne práce pri kontrole, spolupracuje s hlavným kontrolórom pri
výkone kontrolnej činnosti, pri kontrolnej činnosti sa zodpovedá hlavnému
kontrolórovi
- spracováva podklady k správe z kontroly resp. návrhu správy z kontroly preveruje
opodstatnenosť námietok zo strany kontrolovaného subjektu
- zabezpečuje komunikáciu s kontrolovaným subjektom
- participuje na vypracovaní dokumentácie, stanovísk, korešpondencie útvaru hlavného
kontrolóra
- pripravuje podklady pre vypracovanie obligatórnej a fakultatívnej dokumentácie,
korešpondencie a komunikácie hlavného kontrolóra
- vykonáva rôzne administratívne práce podľa pokynu hlavného kontrolóra (evidencia
pošty a pod.)
- vykonávanie aj iných pracovných činností podľa konkrétnej potreby, s cieľom
zabezpečiť plynulé plnenie úloh MsÚ ako celku - podľa pokynov svojho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• pohyblivá pracovná doba
• výhody zamestnanca v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• pohyblivá pracovná doba
• výhody zamestnanca v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Požadované doklady:
• štruktúrovaný životopis, spolu s čestným prehlásením o pravdivosti údajov (príloha
č.1)
• kópiu dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní
• súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane
osobných údajov (príloha č.2)
• čestné prehlásenie o bezúhonnosti (príloha č.3)
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] s uvedením hesla v predmete: „VK – referent útvaru hlavného kontrolóra“ najneskôr do: 30.apríla 2021
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor). Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.
• štruktúrovaný životopis, spolu s čestným prehlásením o pravdivosti údajov (príloha
č.1)
• kópiu dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní
• súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane
osobných údajov (príloha č.2)
• čestné prehlásenie o bezúhonnosti (príloha č.3)
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] s uvedením hesla v predmete: „VK – referent útvaru hlavného kontrolóra“ najneskôr do: 30.apríla 2021
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor). Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované predpoklady:
Znalosť:
• platných právnych predpisov týkajúcich sa hospodárenia obce, rozpočtových a
príspevkových organizácií, právnických osôb
• Zákona o finančnej kontrole a audite
• Zákona o účtovníctve
• Zákona o majetku obcí
• Zákona o sťažnostiach a ďalších prislúchajúcich právnych predpisov SR
Iné požadované predpoklady:
• odbornosť, zodpovednosť, bezúhonnosť
• pracovná skúsenosť vo verejnej alebo štátnej správe – výhodou
• práca s ISS CORA GEO výhodou
Znalosť:
• platných právnych predpisov týkajúcich sa hospodárenia obce, rozpočtových a
príspevkových organizácií, právnických osôb
• Zákona o finančnej kontrole a audite
• Zákona o účtovníctve
• Zákona o majetku obcí
• Zákona o sťažnostiach a ďalších prislúchajúcich právnych predpisov SR
Iné požadované predpoklady:
• odbornosť, zodpovednosť, bezúhonnosť
• pracovná skúsenosť vo verejnej alebo štátnej správe – výhodou
• práca s ISS CORA GEO výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4060339
Dátum zverejnenia: 12.4.2021
2021-04-12
lokalita: Pezinok Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent audítora, Hlavný referent, Odborný referent, Samostatný referent Spoločnosť: Mesto Pezinok
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac