Referent rozpočtu a účtovania
Mesto Pezinok
Miesto práce
Radničné námestie 7, 902 01 Pezinok
Radničné námestie 7, 902 01 Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
február/marec 2021
február/marec 2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacod 1200 € podľa pracovných skúseností
1 200 EUR/mesiacod 1200 € podľa pracovných skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• koordinuje a spracováva podklady rozpočtu mesta, zabezpečuje rozpis rozpočtu v súlade s ekonomickou klasifikáciou a jeho rozpracovanie na oddelenia a organizácie zriadené mestom,
• mesačne a priebežne kontroluje a vyhodnocuje čerpanie a plnenie rozpočtu,
• pripravuje návrhy na zmeny rozpočtu,
• sleduje a hodnotí vývoj rozpočtového hospodárenia v priebehu roka a konečné výsledky vrátane finančného usporiadania a navrhuje spôsob finančného usporiadania výsledku hospodárenia,
• fakturácia (dodávateľské, odberateľské faktúry),
• účtovná závierka,
• spracovanie štatistických výkazov,
• inventarizácia,
• mesačne a priebežne kontroluje a vyhodnocuje čerpanie a plnenie rozpočtu,
• pripravuje návrhy na zmeny rozpočtu,
• sleduje a hodnotí vývoj rozpočtového hospodárenia v priebehu roka a konečné výsledky vrátane finančného usporiadania a navrhuje spôsob finančného usporiadania výsledku hospodárenia,
• fakturácia (dodávateľské, odberateľské faktúry),
• účtovná závierka,
• spracovanie štatistických výkazov,
• inventarizácia,
Zamestnanecké výhody, benefity
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• pohyblivá pracovná doba
• výhody zamestnanca mesta Pezinok
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
• pohyblivá pracovná doba
• výhody zamestnanca mesta Pezinok
Informácie o výberovom konaní
Požadované doklady:
- žiadosť a profesijný životopis
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
- súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] s uvedením hesla v predmete: „VK – referent rozpočtu a účtovania“ najneskôr do 5. februára 2020.
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).
Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.
- žiadosť a profesijný životopis
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
- súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov
Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: [email protected] s uvedením hesla v predmete: „VK – referent rozpočtu a účtovania“ najneskôr do 5. februára 2020.
Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).
Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
5.2.2021 (ostáva ešte 9 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax min. 2 roky v oblasti účtovníctva podmienkou, prax v oblasti rozpočtovníctva verejnej správy vítaná
- odbornosť, presnosť, zodpovednosť, bezúhonnosť, zdravotná spôsobilosť
- práca s ISS CORA GEO - vítaná
Ostatné znalosti:
- Podvojné účtovníctvo
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft Excel – pokročilý (tvorba tabuliek, grafov, kontingenčných tabuliek)
- Microsoft Outlook – pokročilý
- odbornosť, presnosť, zodpovednosť, bezúhonnosť, zdravotná spôsobilosť
- práca s ISS CORA GEO - vítaná
Ostatné znalosti:
- Podvojné účtovníctvo
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft Excel – pokročilý (tvorba tabuliek, grafov, kontingenčných tabuliek)
- Microsoft Outlook – pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 3986461
Dátum zverejnenia: 11.1.2021
2021-01-11
Lokalita: Pezinok Pozícia: Ekonóm, Finančný analytik, Hlavný štátny radca, Hlavný účtovník, Rozpočtár/kalkulant Spoločnosť: Mesto Pezinok
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac