Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúca/i Zariadenia opatrovateľskej služby, Opatrovateľskej služby,Prepravnej služby, Jedálne a Práčovne
Mesto Pezinok
Miesto práce
Pezinok
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 do 1500 Eur, v závislosti od pracovných skúseností
od 1000 do 1500 Eur, v závislosti od pracovných skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečuje výkon Sociálnej práce v zariadení opatrovateľskej služby (ďalej ZOS), v
opatrovateľskej službe (ďalej OS), jedálni, práčovni, prepravnej službe (ďalej PrS).
- Organizačné zabezpečenie a metodické usmerňovanie poskytovania sociálnych
služieb: ZOS, OS, jedálne, práčovne, PrS, vrátane koordinovania, riadenia a kontroly
zamestnancov poskytujúcich opatrovateľskú službu v domácnostiach opatrovaných
osôb, v ostatných druhoch sociálnych služieb, ktorých je vedúcou/im.
- Vykonávanie šetrení u žiadateľov o poskytovanie sociálnych služieb : OS, ZOS, DS.
V prípade osamelo žijúcich občanov vybavuje potrebnú dokumentáciu pre
opatrovateľskú službu, pre ZOS a Os, ZPS, DS a následne vyhotovuje sociálnu
anamnézu a sociálny posudok.
- V prípade potreby zabezpečuje priamy výkon opatrovateľskej služby mobilným
a imobilným občanom, dovoz obedov a tiež v prípade potreby zabezpečuje odvoz
klientov PrS.
- Zodpovednosť za pokladničnú prácu pre ZOS, OS, Jedálne, Práčovne a PRS (kontrola
vedenia pokladničnej knihy, kontrola za príjem poskytovaných sociálnych služieb
v hotovosti, za úhrady výdavkov na drobný nákup, za odvod prebytku prevyšujúceho
pokladničný limit, za pohonné hmoty OS, ZOS, PrS údržba a opravy auta OS, ZOS,
PrS).
- Spracovávanie podkladov pre mzdy opatrovateliek a ostatných zamestnancov ZOS,
OS, Jedálne, Práčovne, a výkazy pre výplaty.
- Počas služby v zariadení zodpovedá za denný režim a bezpečnosť klientov v ZOS a je
povinná/ý dodržiavať prevádzkový poriadok.
- Kontrola individuálnych plánov a záznamov o priebehu poskytovania sociálnej služby
a hodnotenie priebehu poskytovania sociálnej služby za účasti klienta.
- Zodpovednosť za hospodárne a účelné nakladanie s majetkom ZOS, OS, Jedálne,
Práčovne, PrS.
- Vyhotovenie rozpisov služieb pre opatrovateľky a zabezpečenie výkonu služieb.
- Spracovávanie štatistických údajov za ZOS, OS, Jedálne, Práčovne, PrS.
- Predkladá žiadosť o finančný príspevok pre ZOS – MPSVaR.
opatrovateľskej službe (ďalej OS), jedálni, práčovni, prepravnej službe (ďalej PrS).
- Organizačné zabezpečenie a metodické usmerňovanie poskytovania sociálnych
služieb: ZOS, OS, jedálne, práčovne, PrS, vrátane koordinovania, riadenia a kontroly
zamestnancov poskytujúcich opatrovateľskú službu v domácnostiach opatrovaných
osôb, v ostatných druhoch sociálnych služieb, ktorých je vedúcou/im.
- Vykonávanie šetrení u žiadateľov o poskytovanie sociálnych služieb : OS, ZOS, DS.
V prípade osamelo žijúcich občanov vybavuje potrebnú dokumentáciu pre
opatrovateľskú službu, pre ZOS a Os, ZPS, DS a následne vyhotovuje sociálnu
anamnézu a sociálny posudok.
- V prípade potreby zabezpečuje priamy výkon opatrovateľskej služby mobilným
a imobilným občanom, dovoz obedov a tiež v prípade potreby zabezpečuje odvoz
klientov PrS.
- Zodpovednosť za pokladničnú prácu pre ZOS, OS, Jedálne, Práčovne a PRS (kontrola
vedenia pokladničnej knihy, kontrola za príjem poskytovaných sociálnych služieb
v hotovosti, za úhrady výdavkov na drobný nákup, za odvod prebytku prevyšujúceho
pokladničný limit, za pohonné hmoty OS, ZOS, PrS údržba a opravy auta OS, ZOS,
PrS).
- Spracovávanie podkladov pre mzdy opatrovateliek a ostatných zamestnancov ZOS,
OS, Jedálne, Práčovne, a výkazy pre výplaty.
- Počas služby v zariadení zodpovedá za denný režim a bezpečnosť klientov v ZOS a je
povinná/ý dodržiavať prevádzkový poriadok.
- Kontrola individuálnych plánov a záznamov o priebehu poskytovania sociálnej služby
a hodnotenie priebehu poskytovania sociálnej služby za účasti klienta.
- Zodpovednosť za hospodárne a účelné nakladanie s majetkom ZOS, OS, Jedálne,
Práčovne, PrS.
- Vyhotovenie rozpisov služieb pre opatrovateľky a zabezpečenie výkonu služieb.
- Spracovávanie štatistických údajov za ZOS, OS, Jedálne, Práčovne, PrS.
- Predkladá žiadosť o finančný príspevok pre ZOS – MPSVaR.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilného mestského úradu
- príjemné pracovné prostredie a práca v profesionálnom kolektíve
- teambuldingové aktivity
- 5 dní dovolenky navyše
- ďalšie benefity prezentované na osobnom stretnutí
- príjemné pracovné prostredie a práca v profesionálnom kolektíve
- teambuldingové aktivity
- 5 dní dovolenky navyše
- ďalšie benefity prezentované na osobnom stretnutí
Informácie o výberovom konaní
Ste dynamická/ý s organizačnými schopnosťami? Máte prax v požadovanej oblasti? Radi Vás
prijmeme do nášho tímu. Ponúkame prácu v progresívne sa rozvíjajúcom Mestskom úrade.
Zašlite nám svoju žiadosť s profesným životopisom a fotografiou.
Pripojte Váš súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z.
o ochrane osobných údajov.
Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí v najväčšej miere spĺňajú naše kritériá.
prijmeme do nášho tímu. Ponúkame prácu v progresívne sa rozvíjajúcom Mestskom úrade.
Zašlite nám svoju žiadosť s profesným životopisom a fotografiou.
Pripojte Váš súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z.
o ochrane osobných údajov.
Budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí v najväčšej miere spĺňajú naše kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
sociálna práca
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v predmetnej agende minimálne 5 rokov
- orientácia v problematike sociálnych služieb
- znalosť územia Mesta Pezinok vítaná
- samostatnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- vodičský preukaz typu B
- orientácia v problematike sociálnych služieb
- znalosť územia Mesta Pezinok vítaná
- samostatnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- vodičský preukaz typu B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3677129
Dátum zverejnenia: 24.5.2019
2019-05-24
lokalita: Pezinok Pozícia: Prevádzkar, Riaditeľ logistiky, Riaditeľ odboru, Riaditeľ zdravotníckeho zariadenia, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Mesto Pezinok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 do 1500 Eur, v závislosti od pracovných skúseností