Referent projektového riadenia a verejného obstarávania

Mesto Pezinok

Miesto práce
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 € do1 000 €, v závislosti na pracovných skúsenostiach

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. realizácia verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. (bývalý zákon č. 25/2006 Z. z.)
2. vypracovanie a vyhodnocovanie plánu VO na príslušný kalendárny rok v súlade s rozpočtom a požiadavkami Mesta Pezinok ako verejného obstarávateľa
3. sledovanie dodržiavania finančných limitov určujúcich postup zadávania zákaziek v rámci Mesta Pezinok
4. sledovanie zmien v normatívnych aktoch týkajúcich sa verejného obstarávania, ako aj metodických pokynov ÚVO, ktoré sú zverejňované vo Vestníku verejného obstarávania
5. spracovávania dokumentácie z realizácie verejného obstarávania určeným postupom v súlade s ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní.
6. príprava materiálov do MsZ a príslušných komisií
7. príprava, spracovanie, predkladanie, implementácia, monitorovanie a vyúčtovanie projektov.
8. koordinácia prác jednotlivých fáz projektového manažmentu
9. dôraz na prípravu žiadostí o nenávratné finančné príspevky z fondov EÚ, ako aj žiadostí o dotácie v rámci iných verejných a súkromných dotačných schém
10. implementácia podporených projektov
11. spracúvanie požadovaných dokumentov v systéme ITMS, ITMS2014+
12. komunikácia s relevantnými orgánmi a organizáciami
13. Zabezpečovať výkon základnej finančnej kontroly v zverenej kapitole, v zmysle zákona 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite v pl. Znení.
14. Sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich aplikovanie vo vlastnej práci.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilného mestského úradu
- príjemné pracovné prostredie a práca v profesionálnom kolektíve
- teambuildingové aktivity
- 5 dní dovolenky navyše
- flexibilný pracovný čas
- výhody zamestnanca mesta

Informácie o výberovom konaní

Ste dynamická/ý s organizačnými schopnosťami? Máte prax v požadovanej oblasti? Radi Vás prijmeme do nášho tímu. Ponúkame prácu v progresívne sa rozvíjajúcom Mestskom úrade.

Zašlite nám svoju žiadosť s profesijným životopisom a fotografiou.
Pripojte Váš súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z.
o ochrane osobných údajov.

Budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí v najväčšej miere spĺňajú naše kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické , právne, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

pracovné skúseností v oblasti riadenia projektov, min.2 roky
znalosti v oblasti poskytovania grantov a fondov
znalosť metodológie projektového riadenia (PRINCE2, IPMA, PMI) sú výhodou
základné poznatky v oblasti základnej finančnej kontroly
dobré komunikačné schopnosti, dôslednosť, presnosť a samostatnosť
logické a analytické myslenie
riadiace a organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3604589  Dátum zverejnenia: 20.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 900 € do1 000 €, v závislosti na pracovných skúsenostiach