Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent projektového riadenia a verejného obstarávania
Mesto Pezinok
Miesto práce
Pezinok
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 € do1 000 €, v závislosti na pracovných skúsenostiach
od 900 € do1 000 €, v závislosti na pracovných skúsenostiach
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. realizácia verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. (bývalý zákon č. 25/2006 Z. z.)
2. vypracovanie a vyhodnocovanie plánu VO na príslušný kalendárny rok v súlade s rozpočtom a požiadavkami Mesta Pezinok ako verejného obstarávateľa
3. sledovanie dodržiavania finančných limitov určujúcich postup zadávania zákaziek v rámci Mesta Pezinok
4. sledovanie zmien v normatívnych aktoch týkajúcich sa verejného obstarávania, ako aj metodických pokynov ÚVO, ktoré sú zverejňované vo Vestníku verejného obstarávania
5. spracovávania dokumentácie z realizácie verejného obstarávania určeným postupom v súlade s ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní.
6. príprava materiálov do MsZ a príslušných komisií
7. príprava, spracovanie, predkladanie, implementácia, monitorovanie a vyúčtovanie projektov.
8. koordinácia prác jednotlivých fáz projektového manažmentu
9. dôraz na prípravu žiadostí o nenávratné finančné príspevky z fondov EÚ, ako aj žiadostí o dotácie v rámci iných verejných a súkromných dotačných schém
10. implementácia podporených projektov
11. spracúvanie požadovaných dokumentov v systéme ITMS, ITMS2014+
12. komunikácia s relevantnými orgánmi a organizáciami
13. Zabezpečovať výkon základnej finančnej kontroly v zverenej kapitole, v zmysle zákona 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite v pl. Znení.
14. Sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich aplikovanie vo vlastnej práci.
2. vypracovanie a vyhodnocovanie plánu VO na príslušný kalendárny rok v súlade s rozpočtom a požiadavkami Mesta Pezinok ako verejného obstarávateľa
3. sledovanie dodržiavania finančných limitov určujúcich postup zadávania zákaziek v rámci Mesta Pezinok
4. sledovanie zmien v normatívnych aktoch týkajúcich sa verejného obstarávania, ako aj metodických pokynov ÚVO, ktoré sú zverejňované vo Vestníku verejného obstarávania
5. spracovávania dokumentácie z realizácie verejného obstarávania určeným postupom v súlade s ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní.
6. príprava materiálov do MsZ a príslušných komisií
7. príprava, spracovanie, predkladanie, implementácia, monitorovanie a vyúčtovanie projektov.
8. koordinácia prác jednotlivých fáz projektového manažmentu
9. dôraz na prípravu žiadostí o nenávratné finančné príspevky z fondov EÚ, ako aj žiadostí o dotácie v rámci iných verejných a súkromných dotačných schém
10. implementácia podporených projektov
11. spracúvanie požadovaných dokumentov v systéme ITMS, ITMS2014+
12. komunikácia s relevantnými orgánmi a organizáciami
13. Zabezpečovať výkon základnej finančnej kontroly v zverenej kapitole, v zmysle zákona 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite v pl. Znení.
14. Sledovanie aktuálnych právnych úprav, rozhodnutí orgánov mestskej samosprávy a ich aplikovanie vo vlastnej práci.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilného mestského úradu
- príjemné pracovné prostredie a práca v profesionálnom kolektíve
- teambuildingové aktivity
- 5 dní dovolenky navyše
- flexibilný pracovný čas
- výhody zamestnanca mesta
- príjemné pracovné prostredie a práca v profesionálnom kolektíve
- teambuildingové aktivity
- 5 dní dovolenky navyše
- flexibilný pracovný čas
- výhody zamestnanca mesta
Informácie o výberovom konaní
Ste dynamická/ý s organizačnými schopnosťami? Máte prax v požadovanej oblasti? Radi Vás prijmeme do nášho tímu. Ponúkame prácu v progresívne sa rozvíjajúcom Mestskom úrade.
Zašlite nám svoju žiadosť s profesijným životopisom a fotografiou.
Pripojte Váš súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z.
o ochrane osobných údajov.
Budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí v najväčšej miere spĺňajú naše kritériá.
Zašlite nám svoju žiadosť s profesijným životopisom a fotografiou.
Pripojte Váš súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z.
o ochrane osobných údajov.
Budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí v najväčšej miere spĺňajú naše kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické , právne, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
pracovné skúseností v oblasti riadenia projektov, min.2 roky
znalosti v oblasti poskytovania grantov a fondov
znalosť metodológie projektového riadenia (PRINCE2, IPMA, PMI) sú výhodou
základné poznatky v oblasti základnej finančnej kontroly
dobré komunikačné schopnosti, dôslednosť, presnosť a samostatnosť
logické a analytické myslenie
riadiace a organizačné schopnosti
znalosti v oblasti poskytovania grantov a fondov
znalosť metodológie projektového riadenia (PRINCE2, IPMA, PMI) sú výhodou
základné poznatky v oblasti základnej finančnej kontroly
dobré komunikačné schopnosti, dôslednosť, presnosť a samostatnosť
logické a analytické myslenie
riadiace a organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Pezinok je orgánom územnej samosprávy.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3604589
Dátum zverejnenia: 20.2.2019
2019-02-20
lokalita: okres Pezinok Pozícia: Projektový manažér Spoločnosť: Mesto Pezinok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 900 € do1 000 €, v závislosti na pracovných skúsenostiach