Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci odboru komunikácie a propagácie (m/ž)“
Mesto Nitra
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiacZákladná zložka zmluvnej mzdy sa môže zvýšiť v závislosti od kvalifikácie a skúseností uchádzača. K základnej mzde je možnosť vyplatenia odmien v súlade s Poriadkom odmeňovania zamestnancov Mesta Nitra a platnou Kolektívnou zmluvou.
Od 1 800 EUR/mesiacZákladná zložka zmluvnej mzdy sa môže zvýšiť v závislosti od kvalifikácie a skúseností uchádzača. K základnej mzde je možnosť vyplatenia odmien v súlade s Poriadkom odmeňovania zamestnancov Mesta Nitra a platnou Kolektívnou zmluvou.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovedá za riadenie komunikácie a propagácie mesta Nitra
- aktívne buduje vzťahy s novinármi
- prispieva k budovaniu pozitívneho imidžu mesta Nitra v očiach širokej verejnosti
- navrhuje komunikačnú stratégiu mesta
- podieľa sa na tvorbe pravidiel internej komunikácie, dohliada na ich dodržiavanie
- udržiava si prehľad v trendoch online marketingu, médií, sociálnych sietí, reklame atď. a tieto trendy aplikuje v komunikácii a propagácii mesta Nitra
- ovláda online marketing a princípy vedenia rôznych komunikačných a marketingových kampaní
- spolu s vedením mesta tvorí víziu smerovania odboru, úradu a mesta
- nastavuje procesy nevyhnutné k fungovaniu odboru
- udržiava si prehľad o práci všetkých referentov na odbore
- komunikuje s poslancami a orgánmi mesta, komplexne pripravuje materiály do MR, MsZ, na komisie a do Mediálnej rady, vytvára a upravuje smernice
- stmeľuje tím a vytvára podnetnú, prajnú atmosféru na kreatívnu, nekonvenčnú prácu
- zabezpečuje efektívne hospodárenie zverenej časti rozpočtu
- aktívne buduje vzťahy s novinármi
- prispieva k budovaniu pozitívneho imidžu mesta Nitra v očiach širokej verejnosti
- navrhuje komunikačnú stratégiu mesta
- podieľa sa na tvorbe pravidiel internej komunikácie, dohliada na ich dodržiavanie
- udržiava si prehľad v trendoch online marketingu, médií, sociálnych sietí, reklame atď. a tieto trendy aplikuje v komunikácii a propagácii mesta Nitra
- ovláda online marketing a princípy vedenia rôznych komunikačných a marketingových kampaní
- spolu s vedením mesta tvorí víziu smerovania odboru, úradu a mesta
- nastavuje procesy nevyhnutné k fungovaniu odboru
- udržiava si prehľad o práci všetkých referentov na odbore
- komunikuje s poslancami a orgánmi mesta, komplexne pripravuje materiály do MR, MsZ, na komisie a do Mediálnej rady, vytvára a upravuje smernice
- stmeľuje tím a vytvára podnetnú, prajnú atmosféru na kreatívnu, nekonvenčnú prácu
- zabezpečuje efektívne hospodárenie zverenej časti rozpočtu
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť sebarealizácie
- perspektívna práca
- stabilné sociálne prostredie
- doplnkové dôchodkové sporenie a iné benefity v súlade s Kolektívnou zmluvou
- perspektívna práca
- stabilné sociálne prostredie
- doplnkové dôchodkové sporenie a iné benefity v súlade s Kolektívnou zmluvou
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie do zamestnania
- profesijný životopis a motivačný list
- čestné vyhlásenie o ukončení najvyššieho vzdelania
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
- písomný súhlas so spracovaním osobný údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na účel výberového konania
Poznámka:
Kandidátom, ktorí v rámci užšieho výberu postúpia do finálneho kola, bude zaslaná úloha so zadaním, pripraviť stratégiu v oblasti komunikácie a propagácie v rozsahu min. 2 strán A4.
Súčasťou a podmienkou výberových konaní je účasť na psychologických testoch.
Kontaktná osoba:
Ing. Monika Antonuccio, referát ľudské zdroje, [email protected], tel: 037/6502253
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria a zašlú kompletne požadované doklady.
- žiadosť o prijatie do zamestnania
- profesijný životopis a motivačný list
- čestné vyhlásenie o ukončení najvyššieho vzdelania
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
- písomný súhlas so spracovaním osobný údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na účel výberového konania
Poznámka:
Kandidátom, ktorí v rámci užšieho výberu postúpia do finálneho kola, bude zaslaná úloha so zadaním, pripraviť stratégiu v oblasti komunikácie a propagácie v rozsahu min. 2 strán A4.
Súčasťou a podmienkou výberových konaní je účasť na psychologických testoch.
Kontaktná osoba:
Ing. Monika Antonuccio, referát ľudské zdroje, [email protected], tel: 037/6502253
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria a zašlú kompletne požadované doklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
žurnalistika, marketing, komunikácia - výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
žurnalistika, marketing, komunikácia
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- požadované vzdelanie - min.
vysokoškolské I. stupňa
- prax na obdobnej riadiacej pozícii
výhodou
- najmenej 3 roky odbornej praxe v danej
oblasti
- výborná znalosť gramatiky a štylizácie,
kultivovaný slovný prejav
- prax v oblasti marketingu, sociálnych
médií, reklamných kampaní
- spôsobilosť na právne úkony v plnom
rozsahu
- občianska bezúhonnosť
- prax vo verejnej správe výhodou
- riadiace schopnosti
- silné komunikačné a argumentačné
schopnosti
- skúsenosti s budovaním
interpersonálnych vzťahov v tíme
- samostatnosť, iniciatívnosť a kreativita
- objektívnosť a nestrannosť
- sledovanie dianí vo verejnom záujme, informovanosť o dianí na lokálnej úrovni
- všeobecný spoločenský prehľad na výbornej úrovni,
vysokoškolské I. stupňa
- prax na obdobnej riadiacej pozícii
výhodou
- najmenej 3 roky odbornej praxe v danej
oblasti
- výborná znalosť gramatiky a štylizácie,
kultivovaný slovný prejav
- prax v oblasti marketingu, sociálnych
médií, reklamných kampaní
- spôsobilosť na právne úkony v plnom
rozsahu
- občianska bezúhonnosť
- prax vo verejnej správe výhodou
- riadiace schopnosti
- silné komunikačné a argumentačné
schopnosti
- skúsenosti s budovaním
interpersonálnych vzťahov v tíme
- samostatnosť, iniciatívnosť a kreativita
- objektívnosť a nestrannosť
- sledovanie dianí vo verejnom záujme, informovanosť o dianí na lokálnej úrovni
- všeobecný spoločenský prehľad na výbornej úrovni,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Miestna samospráva.
Mesto Nitra je samostatný územný samosprávny a správny celok Slovenskej republiky; združuje osoby, ktoré majú na jeho území trvalý pobyt.
Mesto Nitra je právnickou osobou, ktorá za podmienok ustanovených zákonom č. 369/1990 Zb. (Zákon o obecnom zriadení) samostatne hospodári s vlastným majetkom a vlastnými príjmami. Základnou úlohou samosprávy je starostlivosť o všestranný rozvoj jej územia a o potreby jej obyvateľov.
Mesto Nitra je samostatný územný samosprávny a správny celok Slovenskej republiky; združuje osoby, ktoré majú na jeho území trvalý pobyt.
Mesto Nitra je právnickou osobou, ktorá za podmienok ustanovených zákonom č. 369/1990 Zb. (Zákon o obecnom zriadení) samostatne hospodári s vlastným majetkom a vlastnými príjmami. Základnou úlohou samosprávy je starostlivosť o všestranný rozvoj jej územia a o potreby jej obyvateľov.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4250622
Dátum zverejnenia: 13.7.2022
2022-07-13
lokalita: Nitra Pozícia: Multimedia Specialist, PR manažér, Produktový manažér, Špecialista internej komunikácie Spoločnosť: Mesto Nitra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac