Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Riaditeľ/ka - Harmonia - zariadenie pre seniorov Hlohovec
Mesto Hlohovec
Hollého, Hlohovec
plný úväzok
dohodou
1 300 - 2 100 EUR/mesiac• funkčný plat od 1 300 EUR/brutto - odmeňovanie sa realizuje v zmysle zákona číslo 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a doplnení niektorých zákonov. Plat bude zvýšený v závislosti od započítanej praxe a k platu sa pripočíta osobný príplatok a príplatok za riadenie. Priemerný plat na uvedenej pozícii je 2.100 EUR brutto.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
výkon činností štatutárneho zástupcu rozpočtovej organizácie mesta Hlohovec – zariadenie pre seniorov Harmonia
komplexné riadenie a zodpovednosť za vykonávanie činností veľkokapacitného zariadenia
zodpovednosť za efektívne a hospodárne nakladanie so zvereným majetkom zariadenia
spracovanie koncepčných a strategických materiálov pre jednotlivé útvary a zabezpečenie ich plnenia
riadenie zariadenia s cieľom zabezpečiť plynulú prevádzku, kvalitu a rozvoj sociálnej služby v zmysle platných právnych noriem
vykonávanie priebežnej a predbežnej kontroly hospodárenia s verejnými prostriedkami
tvorba stratégie ľudských zdrojov zariadenia a zodpovednosť za personálne a mzdové štandardy, uzatváranie a rozväzovanie pracovných zmlúv so zamestnancami, určovanie náplne pracovnej činnosti zamestnancov a vytváranie podmienok k zvyšovaniu ich odbornej úrovne
Informácie o výberovom konaní
• výberové konanie je dvojkolové. Súčasťou II. kola je vypracovanie a odprezentovanie zadania.
Zoznam požadovaných dokladov
1. písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
2. štruktúrovaný profesijný životopis,
3. motivačný list,
4. čestné vyhlásenie o odbornej praxi, alebo doklad preukazujúci prax, resp. potvrdenie zamestnávateľa o praxi v riadiacich pozíciách v dĺžke najmenej 5 rokov, alebo praxe v sociálnej oblasti v dĺžke min 5 rokov,
5. fotokópia dokladu o dosiahnutom vzdelaní,
6. údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
7. písomný súhlas uchádzača na použitie osobných údajov pre potreby výberového konania v súlade so zákonom č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
8. písomný návrh koncepcie manažovania a rozvoja rozpočtovej organizácie Harmonia – zariadenie pre seniorov (v rozsahu max. 10 strán A4),
Žiadosť o účasť vo výberovom konaní spolu s požadovanými dokladmi doručte najneskôr do 28. 06. 2024 do 11:00 hod. na adresu:
Mesto Hlohovec - Mestský úrad Hlohovec
Kancelária primátora mesta
M. R. Štefánika č. 1
920 01 Hlohovec
Písomnú prihlášku do výberového konania s požadovanými dokladmi zasielajte alebo doručte osobne v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – riaditeľ/ka Harmonia – zariadenie pre seniorov – neotvárať“.
Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia žiadosti do podateľne Mestského úradu Hlohovec, resp. jej odovzdanie poverenému zamestnancovi Mesta Hlohovec poskytovateľom poštových služieb. Uchádzač, ktorý nepredloží k svojej žiadosti všetky požadované doklady v stanovenom termíne, bude z výberového konania vyradení. Žiadosti doručené po stanovenom termíne nebudú akceptované a nebudú do výberového konania zaradené.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo nevybrať žiadneho z uchádzačov, ak žiadny uchádzač nesplní podmienky stanovené v tomto oznámení o vyhlásení výberového konania alebo žiadny uchádzač nebude vyhovovať a má právo vyhlásiť nové výberové konanie.
Termín a miesto výberového konania budú uchádzačom, ktorí splnili podmienky, oznámené elektronicky – emailom.
Na základe uskutočneného výberového konania primátor mesta predloží na schválenie Mestskému zastupiteľstvu mesta Hlohovec návrh na vymenovanie riaditeľa rozpočtovej organizácie Harmonia – zariadenie pre seniorov Hlohovec, v zmysle ustanovenia § 11 ods. 4 písm. l) zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v platnom znení.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
prax najmenej 5 rokov po ukončení II. stupňa vysokoškolského štúdia (preferovaná oblasť sociálnych služieb)
prax na manažérskej/ riadiacej pozícii min 5 rokov, prax vo verejnej správe je vítaná
bezúhonnosť
predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme
skúsenosti s projektovým manažmentom
riadiace, manažérske, komunikačné a osobnostné predpoklady na výkon funkcie
koncepčné a analytické myslenie, skúsenosti v oblasti finančného manažmentu
orientácia na cieľ, proaktivita v hľadaní riešení
všeobecný rozhľad a orientácia v sociálnej oblasti
komunikatívnosť, diskrétnosť
vodičský preukaz skupiny B
orientácia v legislatíve sociálnych služieb, najmä zákon č. 448/2008 Z. z., základný prehľad súvisiacej platnej legislatívy, najmä zákon č. 302/2001 Z. z., samospráve vyšších územných celkov, zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce, zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme, zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov, zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám, zákon č. 36/2005 Z. z. o rodine, zákon č. 219/2014 Z. z. o sociálnej práci a o podmienkach na výkon niektorých odborných činností v oblasti sociálnych vecí a rodiny, zákon č. 447/2008 Z. z. o peňažných príspevkoch, na kompenzáciu ťažkého zdravotného postihnutia, zákon č. 523/2004 Z. z., rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).
aktívna práca s PC a inými bežne používanými komunikačnými prostriedkami