Vedúci Odboru právneho a klientskych služieb

Mesto Hlohovec

Miesto práce
M. R. Štefánika 1, Hlohovec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 125 - 1 800 EUR/mesiac• funkčný plat v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme vo výške minimálne 1 125,- EUR brutto, plat bude zvýšený v závislosti od započítanej praxe a k platu sa pripočíta príplatok za riadenia a osobný príplatok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vedúci zamestnanec v rámci svojej pracovnej činnosti zabezpečuje plnenie nasledovných úloh:
• Riadi, organizuje, koordinuje, hodnotí a kontroluje prácu a činnosť zamestnancov Odboru právneho a klientskych služieb.
• Zabezpečuje a pripravuje odborné stanoviská a kvalitne a včas pripravuje materiály na rokovanie samosprávnych orgánov (komisie pri MsZ, MsR a MsZ).
• Vydáva právne stanoviská k návrhom zmlúv, všeobecne záväzných nariadení, interných predpisov, k materiálom predkladaným do MsR a MsZ a k rozhodnutiam vydávaným Mestom Hlohovec a k iným právnym aktom alebo dokumentom predloženým fyzickými osobami, právnickými osobami, verejnými inštitúciami alebo organizačnými zložkami mestského úradu.
• Spracováva návrhy všeobecne záväzných nariadení a interných predpisov, ktorých spracovanie vyplýva z platných právnych predpisov.
• Poskytuje súčinnosť a metodickú podporu pri spracovaní písomných rozhodnutí mesta v správnom konaní.
• Vybavuje agendu odboru v rozsahu prípravy stanovísk k žiadostiam predkladaným mestu orgánmi verejnej správy.
• Poskytuje súčinnosť a podáva stanoviská na základe dožiadaní prokuratúry, súdov, orgánov činných v trestnom konaní, verejného ochrancu práv, príp. iných orgánov verejnej správy.
• Zodpovedá prednostovi za zverenú časť rozpočtu Mesta Hlohovec. Riadi a kontroluje činnosti spojené s čerpaním finančných prostriedkov rozpočtu mesta v oblasti odboru, ktorý riadi. Predkladá prednostovi MsÚ návrh na rozpočet príslušného odboru, zmeny rozpočtu, sleduje a vyhodnocuje čerpanie rozpočtu vrátane merateľných ukazovateľov.
• Zastupuje Mesto Hlohovec v konaní pred súdmi v občianskom súdnom konaní, pred orgánmi činnými v trestnom konaní, orgánmi štátnej a verejnej správy a vykonáva úkony s tým spojené na základe primátorom udeleného poverenia
• Vypracováva právne stanoviská a analýzy k riešeným problémom pre primátora mesta, prednostu MsÚ a ostatných zamestnancov.
• Poskytuje právne poradenstvo v pracovnoprávnych záležitostiach zamestnávateľa.

Zamestnanecké výhody, benefity

Zamestnanecké benefity:
• 5 dní platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia
• odborné vzdelávanie
• pružný pracovný čas (7,5 hodinový denný pracovný úväzok)
• ďalšie benefity vyplývajúce z kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

PÍSOMNÚ PRIHLÁŠKU do výberového konania spolu so:
• štruktúrovaným životopisom
• fotokópiou dokladu o vzdelaní
• čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
• čestným vyhlásením o praxi
• súhlasom so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

je potrebné do 28. 02. 2023 do 11.00 h odovzdať osobne do podateľne MsÚ v Hlohovci alebo zaslať poštou na adresu:
Mesto Hlohovec – Mestský úrad
M. R. Štefánika č. 1
920 01 Hlohovec
Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia žiadosti do podateľne v Klientskom centre Mestského úradu Hlohovec, resp. jej odovzdanie poverenému zamestnancovi Mesta Hlohovec poskytovateľom poštových služieb. Žiadosti doručené po stanovenom termíne nebudú akceptované a nebudú do výberového konania zaradené.

Pracovnú pozíciu obsadzujeme s nástupom do pracovného pomeru ihneď, prípadne dohodou.

Uzatvorenú obálku je potrebné označiť heslom: „Vedúci Odboru právneho a klientskych služieb – neotvárať“.

Na výberové konanie budú pozvaní iba tí uchádzači, ktorí predložili úplnú písomnú prihlášku a splnili podmienky výberového konania. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo výberové konanie bez udania dôvodu zrušiť.

Bližšie informácie poskytne: JUDr. Ivona Reinhardtová, tel. č. 0907 641 753.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

prax v oblasti verejnej správy je vítaná, prax v oblasti správneho konania je vítaná

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vysoké pracovné nasadenie
• organizačné a riadiace schopnosti
• komunikačné zručnosti, príjemná osobnosť so zodpovedným prístupom k práci
• samostatnosť
• iniciatívny prístup
• motivácia pre prácu vo verejnom záujme
• precíznosť, presnosť, zodpovednosť
• spoľahlivosť a flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mesto Hlohovec je právnickou osobou, ktorá za podmienok ustanovených zákonom samostatne hospodári s vlastným majetkom a s vlastnými príjmami. Jeho základnou úlohou pri výkone samosprávy je starostlivosť o všestranný rozvoj jeho územia a o potreby jeho obyvateľov. Mesto samostatne rozhoduje a uskutočňuje všetky úkony súvisiace so správou mesta a jeho majetku Mesto Hlohovec zakladá, zriaďuje, zrušuje a kontroluje podľa osobitných predpisov svoje rozpočtové a príspevkové organizácie, iné právnické osoby a zariadenia.
ID: 4512280  Dátum zverejnenia: 1.2.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 125 EUR/mesiac