Referent oddelenia evidencie a správy majetku mesta

Mesto Banská Bystrica

Miesto práce
Československej armády, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2024
Mzdové podmienky (brutto)
Základná zložka mzdy: v zmysle zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo.verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov zvýšený o 15% za výkon práce vo verejnom záujme, príplatok za riadenie, osobný príplatok v závislosti od plnenia úloh a náročnosti vykonávanej práce po skončení skúšobnej doby.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Do nášho tímu hľadáme kolegu alebo kolegyňu na vykonávanie komplexnej správy zverených nehnuteľností spočívajúcej od komunikácie s klientami, zabezpečenia rozsiahleho administratívneho procesu, príprava zmlúv a kontrola plnenia zmluvných podmienok, monitorovanie stavu objektov, riešenie rôznych porúch a havárií, evidencia zákonný revízií, spracovanie čiastkovej ročnej inventarizácie a plánu opráv, zabezpečovanie administratívno-právnych úkonov týkajúcich sa prevádzky inžinierskych sietí (voda, elektrika, plyn) vrátane kontroly stavov meračov, schopnosť identifikácie nehnuteľností – pozemkov a stavieb podľa výpisu z listov vlastníctva, geometrických plánov, viesť rozsiahlu evidenciu pridelenej agendy a iné.

Ide o pracovný pomer na plný pracovný úväzok s perspektívou na dobu neurčitú.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Vám možnosť osobnostného rastu a rozšírenie vedomostí v oblasti legislatívy a stavebníctva, flexibilný pracovný čas, päť dní dovolenky navyše, príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce, príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie po skončení skúšobnej doby a absolvovanie rôznych vzdelávacích aktivít a školení.

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín nástupu: 01.06.2024
Predpokladaný termín osobných pohovorov: máj 2024

Forma osobných pohovorov: uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá a odovzdajú všetky požadované doklady k dátumu uzávierky, budú emailom pozvaní na osobné pohovory, najmenej 3 pracovné dni pred termínom konania.


Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie na uvedenú pozíciu s uvedením presnej adresy pre doručovanie písomností, e-mailovú adresu a telefonický kontakt
- profesijný štruktúrovaný životopis
- fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
- čestné prehlásenie o pravdivosti všetkých uvádzaných údajov, čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, čestné prehlásenie o bezúhonnosti
- súhlas so spracovaním osobných údajov
(vzor súhlasu so spracovaním osobných údajov sa nachádza na webovej stránke Mesta Banská Bystrica– zamestnanie v samospráve)

Bez súhlasu so spracovaním osobných údajov nebude možné prijať žiadosť kandidátov.

Mesto Banská Bystrica si vyhradzuje právo neprizvať na osobné pohovory uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky uvedené kritéria a požiadavky alebo nedoručia v termíne požadované doklady.

O termíne a mieste uskutočnenia osobných pohovorov budú uchádzači informovaní najmenej 3 pracovné dni pred termínom konania.

Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru je potrebné doručiť do 13.05. 2024 osobne alebo poštou (rozhoduje dátum evidenčnej pečiatky MsÚ Banská Bystrica) na adresu:

Mestský úrad Banská Bystrica
Československej armády 26
974 01 Banská Bystrica

Kontaktná osoba:
Zlatica Drapčiaková
e-mail: [email protected]
telef.: 048/4330216

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

- výhodou uchádzača je vzdelanie, alebo skúsenosti v oblasti stavebníctva, práca v správcovskej spoločnosti, spoločenstve vlastníkov bytov a nebytových priestorov alebo na úseku správcu nehnuteľností vo verejnej či štátnej správe

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:

znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy

komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, analytické myslenie, zmysel pre tímovú prácu, schopnosť pracovať pod tlakom

administratívne zručnosti

práca s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

vodičský preukaz typu B

aktívny vodič, ochota pohybovať sa v teréne na území mesta Banská Bystrica a jeho okolí

Znalosť v čítaní dokumentov – rôzne Rozhodnutia (územné, stavebné, kolaudačné, kataster nehnuteľností), geometrické plány, znalecké posudky, projektové dokumentácie, pôdorys stavieb a iné.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mesto Banská Bystrica vzniklo 1.1.1991 zo zákona 369/1990 Zb. o obecnom zriadení. Ako samosprávny územný celok združuje občanov, ktorí majú na jeho území trvalý pobyt. Samostatne rozhoduje a uskutočňuje všetky úkony súvisiace so správou mesta a jeho majetku, ak osobitný zákon takéto úkony nezveruje štátu alebo inej právnickej osobe alebo fyzickej osobe.Zabezpečuje služby občanom Mesta vrátane prímestských častí a zároveň portfóliu podnikateľských subjektov pôsobiacich na území mesta. Mesto Banská Bystrica má ambíciu byť modernou klientsky orientovanou obcou, ktorá je pripravená byť právoplatným členom v európskych štruktúrach.

Kontakt

Kontaktná osoba: Zlatica Drapčiaková
Tel.: +421484330216
E-mail: poslať životopis
ID: 4801921  Dátum zverejnenia: 8.4.2024