Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent oddelenia odpadového hospodárstva a údržby verejných priestranstiev
Mesto Banská Bystrica
Miesto práce
Československej armády, Banská Bystrica
Československej armády, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.05.2023
1.05.2023
Mzdové podmienky (brutto)
v zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov zvýšený o 15% za výkon práce vo verejnom záujme, príplatok za riadenie, osobný príplatok v závislosti od plnenia úloh a náročnosti vykonávanej práce po skončení skúšobnej doby.
v zmysle zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov zvýšený o 15% za výkon práce vo verejnom záujme, príplatok za riadenie, osobný príplatok v závislosti od plnenia úloh a náročnosti vykonávanej práce po skončení skúšobnej doby.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme aktívneho kolegu, alebo kolegyňu s nižšie uvedeným vzdelaním, prípadnou praxou, otvorenou mysľou, aktívnym, všestranným a ľudským prístupom. Ide o pracovný pomer na plný pracovný úväzok s perspektívou na dobu neurčitú. Náplňou práce a kompetenciou nášho nového kolegu/našej novej kolegyne bude:
- aplikácia koncepcií a stratégií mesta v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi do praxe,
- zabezpečovanie agendy na úseku nakladania s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi na území mesta v zmysle platnej legislatívy,
- organizovanie zberu všetkých komodít komunálneho odpadu (zmäsový komunálny odpad,
papier, plasty, sklo, kovy, biologicky rozložiteľný odpad, nadrozmerný odpad .... )
- priebežná evidencia odpadu, spracovanie ročných štatistických hlásení, ročných hlásení
o vzniku odpadu,
- spracovávanie podkladov pre tvorbu rozpočtu, kontrola čerpania rozpočtu za zverenú
agendu po vecnej aj finančnej stránke,
- kontrolná činnosť vo vzťahu k dodávateľovi služby vrátane správnosti vystavených účtovných
dokladov, spracovania faktúr, dodacích listov, vedie ich evidenciu,
- kontrolná činnosť vo vzťahu ku pôvodcom odpadu,
- zabezpečovanie odstraňovania odpadu uloženého v rozpore s platnou legislatívou,
- zabezpečovanie nákupu a distribúcie zberných nádob na odpad,
- spolupráca s orgánmi špecializovanej štátnej správy,
- vybavovanie podnetov a sťažností za zverenú agendu,
- organizovanie akcií na úseku verejnoprospešných služieb,
- agenda si vyžaduje prácu v kancelárii ako aj prácu v teréne,
- participácia na strategických dokumentoch a projektoch v gestorstve iných odborných útvarov mesta
- aplikácia koncepcií a stratégií mesta v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi do praxe,
- zabezpečovanie agendy na úseku nakladania s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi na území mesta v zmysle platnej legislatívy,
- organizovanie zberu všetkých komodít komunálneho odpadu (zmäsový komunálny odpad,
papier, plasty, sklo, kovy, biologicky rozložiteľný odpad, nadrozmerný odpad .... )
- priebežná evidencia odpadu, spracovanie ročných štatistických hlásení, ročných hlásení
o vzniku odpadu,
- spracovávanie podkladov pre tvorbu rozpočtu, kontrola čerpania rozpočtu za zverenú
agendu po vecnej aj finančnej stránke,
- kontrolná činnosť vo vzťahu k dodávateľovi služby vrátane správnosti vystavených účtovných
dokladov, spracovania faktúr, dodacích listov, vedie ich evidenciu,
- kontrolná činnosť vo vzťahu ku pôvodcom odpadu,
- zabezpečovanie odstraňovania odpadu uloženého v rozpore s platnou legislatívou,
- zabezpečovanie nákupu a distribúcie zberných nádob na odpad,
- spolupráca s orgánmi špecializovanej štátnej správy,
- vybavovanie podnetov a sťažností za zverenú agendu,
- organizovanie akcií na úseku verejnoprospešných služieb,
- agenda si vyžaduje prácu v kancelárii ako aj prácu v teréne,
- participácia na strategických dokumentoch a projektoch v gestorstve iných odborných útvarov mesta
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, päť dní dovolenky navyše, 1 deň pracovného voľna v druhom polroku, príspevok na DDS po skončení skúšobnej doby, príspevok na stravu zo sociálneho fondu a absolvovanie rôznych vzdelávacích aktivít a školení.
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín nástupu: 01.05.2023
Predpokladaný termín osobných pohovorov: 13.04.2023
Forma osobných pohovorov: uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá a odovzdajú všetky požadované doklady k dátumu uzávierky, budú emailom pozvaní na osobné pohovory, najmenej 3 pracovné dni pred termínom konania.
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie na uvedenú pozíciu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- presnú adresu pre doručovanie písomností, e-mailovú adresu a telefonický kontakt,
- fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- iné doklady preukazujúce splnenie požadovaných kritérií a požiadaviek (napr. certifikáty, osvedčenia...)
- čestné prehlásenie o pravdivosti všetkých uvádzaných údajov, čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, čestné prehlásenie o bezúhonnosti,
- súhlas so spracovaním osobných údajov (vzor súhlasu so spracovaním osobných údajov sa nachádza na webovej stránke Mesta Banská Bystrica www.banskabystrica.sk – úrad - zamestnanie v samospráve).
Bez súhlasu so spracovaním osobných údajov nebude možné prijať žiadosť kandidátov.
Mesto Banská Bystrica si vyhradzuje právo neprizvať na osobné pohovory uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky uvedené kritéria a požiadavky alebo nedoručia v termíne požadované doklady. O termíne a mieste uskutočnenia osobných pohovorov budú uchádzači informovaní.
Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru je potrebné doručiť do 05.04.2023 osobne alebo poštou (rozhoduje dátum evidenčnej pečiatky MsÚ Banská Bystrica) na adresu:
Mestský úrad Banská Bystrica
Československej armády 26
974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba:
Zlatica Drapčiaková
e-mail: [email protected]
telef.: 048/4330216
Predpokladaný termín osobných pohovorov: 13.04.2023
Forma osobných pohovorov: uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá a odovzdajú všetky požadované doklady k dátumu uzávierky, budú emailom pozvaní na osobné pohovory, najmenej 3 pracovné dni pred termínom konania.
Zoznam požadovaných dokladov:
- žiadosť o prijatie na uvedenú pozíciu,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- presnú adresu pre doručovanie písomností, e-mailovú adresu a telefonický kontakt,
- fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- iné doklady preukazujúce splnenie požadovaných kritérií a požiadaviek (napr. certifikáty, osvedčenia...)
- čestné prehlásenie o pravdivosti všetkých uvádzaných údajov, čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu, čestné prehlásenie o bezúhonnosti,
- súhlas so spracovaním osobných údajov (vzor súhlasu so spracovaním osobných údajov sa nachádza na webovej stránke Mesta Banská Bystrica www.banskabystrica.sk – úrad - zamestnanie v samospráve).
Bez súhlasu so spracovaním osobných údajov nebude možné prijať žiadosť kandidátov.
Mesto Banská Bystrica si vyhradzuje právo neprizvať na osobné pohovory uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky uvedené kritéria a požiadavky alebo nedoručia v termíne požadované doklady. O termíne a mieste uskutočnenia osobných pohovorov budú uchádzači informovaní.
Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru je potrebné doručiť do 05.04.2023 osobne alebo poštou (rozhoduje dátum evidenčnej pečiatky MsÚ Banská Bystrica) na adresu:
Mestský úrad Banská Bystrica
Československej armády 26
974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba:
Zlatica Drapčiaková
e-mail: [email protected]
telef.: 048/4330216
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
so zameraním na environmentalistiku, ekológiu, prírodné vedy, prípadne technické zameranie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadovaná prax:
- prax v oblasti výhodou
Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:
- komunikačné zručnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, analytické myslenie, zmysel pre tímovú prácu, schopnosť pracovať pod tlakom
- administratívne zručnosti
- práca s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power point....)
- vodičské oprávnenie skupina „B“
- agenda si vyžaduje prácu v kancelárii ako aj prácu v teréne
- prax v oblasti výhodou
Iné kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovanou funkciou:
- komunikačné zručnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, analytické myslenie, zmysel pre tímovú prácu, schopnosť pracovať pod tlakom
- administratívne zručnosti
- práca s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power point....)
- vodičské oprávnenie skupina „B“
- agenda si vyžaduje prácu v kancelárii ako aj prácu v teréne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Mesto Banská Bystrica vzniklo 1.1.1991 zo zákona 369/1990 Zb. o obecnom zriadení. Ako samosprávny územný celok združuje občanov, ktorí majú na jeho území trvalý pobyt. Samostatne rozhoduje a uskutočňuje všetky úkony súvisiace so správou mesta a jeho majetku, ak osobitný zákon takéto úkony nezveruje štátu alebo inej právnickej osobe alebo fyzickej osobe.Zabezpečuje služby občanom Mesta vrátane prímestských častí a zároveň portfóliu podnikateľských subjektov pôsobiacich na území mesta. Mesto Banská Bystrica má ambíciu byť modernou klientsky orientovanou obcou, ktorá je pripravená byť právoplatným členom v európskych štruktúrach.
ID: 4548429
Dátum zverejnenia: 29.3.2023
2023-03-29
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Ekológ, Environmentalista, Hlavný referent, Technický manažér, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Mesto Banská Bystrica