Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér kontaktného centra
MenkynaPartners Management Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiacMinimum: 2, 300 EUR x 12 brutto (konečná výška odmeny bude predmetom diskusie počas výberového konania a bude závisieť od seniority daného kandidáta)
2 300 EUR/mesiacMinimum: 2, 300 EUR x 12 brutto (konečná výška odmeny bude predmetom diskusie počas výberového konania a bude závisieť od seniority daného kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavná zodpovednosť za vedenie tímu medzinárodného kontaktného centra, ktorého úlohou je administratívne spracúvanie údajov a poradenstvo pre nových aj existujúcich zákazníkov.
- Riadenie zvereného oddelenia a zodpovednosť za dosahovanie jeho cieľov
- Zodpovednosť za riadenie pracovného času zamestnancov a za dodržiavanie stanovených interných smerníc a noriem spoločnosti
- Zabezpečenie odborného zaškolenia a rozvoja pridelených zamestnancov
- Práca na nových projektoch a procesných zmenách na oddelení kontaktného centra
- Podpora a spolupráca v rámci oddelení servis centra ( asistencia pri komplikovaných prípadoch, technická podpora a pod.)
- Spolupráca s vedením spoločnosti pri tvorbe a implementácii kvartálnych a ročných plánov
- Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti
- Priamy reporting Generálnej riaditeľke
- Riadenie zvereného oddelenia a zodpovednosť za dosahovanie jeho cieľov
- Zodpovednosť za riadenie pracovného času zamestnancov a za dodržiavanie stanovených interných smerníc a noriem spoločnosti
- Zabezpečenie odborného zaškolenia a rozvoja pridelených zamestnancov
- Práca na nových projektoch a procesných zmenách na oddelení kontaktného centra
- Podpora a spolupráca v rámci oddelení servis centra ( asistencia pri komplikovaných prípadoch, technická podpora a pod.)
- Spolupráca s vedením spoločnosti pri tvorbe a implementácii kvartálnych a ročných plánov
- Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti
- Priamy reporting Generálnej riaditeľke
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá práca v medzinárodnom prostredí
- Možnosť využitia cudzích jazykov
- Príjemné pracovné prostredie s relaxačnými zónami
- Parkovacie miesto
- Možnosť využitia cudzích jazykov
- Príjemné pracovné prostredie s relaxačnými zónami
- Parkovacie miesto
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme za pochopenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť, ktorá je sprostredkovateľom služieb súvisiacich s automobilovým priemyslom dominantne pre Nemecký trh.
Našim klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť, ktorá je sprostredkovateľom služieb súvisiacich s automobilovým priemyslom dominantne pre Nemecký trh.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 3- ročná skúsenosť na manažérskej pozícií
- Aktívna znalosť nemeckého jazyka na pokročilej úrovni (C1)
- Skúsenosť s vedením tímu
- Aktívna znalosť programov MS Office
- Predchádzajúca skúsenosť v oblasti komunikácie so zákazníkmi
- Vodičský preukaz skupina B
- Orientácia na zákazníka a proklientský prístup
- Schopnosť budovať vzťahy v rámci tímu aj so zákazníkmi
- Výborné komunikačné zručnosti
- Ambicióznosť a vytrvalosť
- Silná osobnosť, schopná si získať prirodzený rešpekt
- Aktívna znalosť nemeckého jazyka na pokročilej úrovni (C1)
- Skúsenosť s vedením tímu
- Aktívna znalosť programov MS Office
- Predchádzajúca skúsenosť v oblasti komunikácie so zákazníkmi
- Vodičský preukaz skupina B
- Orientácia na zákazníka a proklientský prístup
- Schopnosť budovať vzťahy v rámci tímu aj so zákazníkmi
- Výborné komunikačné zručnosti
- Ambicióznosť a vytrvalosť
- Silná osobnosť, schopná si získať prirodzený rešpekt
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť MenkynaPartners objavuje a rozvíja potenciál, kompetencie, hĺbku a zrelosť pre vedomý rast firiem a jednotlivcov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3871361
Dátum zverejnenia: 14.2.2020
2020-02-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Manažér reklamačného oddelenia, Team leader Spoločnosť: MenkynaPartners Management Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac