Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckeho servisu
MEGAbelt SK, s.r.o.
Miesto práce
Weinova, Kežmarok-Pradiareň
Weinova, Kežmarok-Pradiareň
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
650 - 900 EUR/mesiacPonúkame našim budúcim kolegom spravodlivé ohodnotenie na základe dosiahnutých výsledkov. Mzda obsahuje nástupný fixný plat 650€ + pohyblivú čiastku 250€ a viac, podľa dosiahnutých výsledkov v danom mesiaci. Horná hranica mzdy u nás nie je určená a závisí od samotného pracovníka čo chce dosiahnuť...
650 - 900 EUR/mesiacPonúkame našim budúcim kolegom spravodlivé ohodnotenie na základe dosiahnutých výsledkov. Mzda obsahuje nástupný fixný plat 650€ + pohyblivú čiastku 250€ a viac, podľa dosiahnutých výsledkov v danom mesiaci. Horná hranica mzdy u nás nie je určená a závisí od samotného pracovníka čo chce dosiahnuť...
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca na obchodnom oddelení v našej firme určite nie je ľahká, ale je to zároveň jedna zo zaujímavých a dôležitých pozícií. Pracovníci zákazníckeho servisu sa podieľajú na úspechu a budúcnosti našej firmy, preto si na tieto pozície vyberáme ľudí, ktorí:
• sú zodpovední,
• sú cieľavedomí
• sú zameraní na výsledky,
• majú ochotu veľa sa učiť,
• doťahujú svoju prácu do konca,
• sú milí a priateľskí,
• sú čestní a poctiví
Náplň a podstata práce
Účel firmy vyjadruje naše motto:
Aby Vaše stroje vyrábali...
Náplňou práce pracovníčky/pracovníka zákazníckeho servisu našej firmy je pomáhať existujúcim a novým zákazníkom. Ochotne, rýchlo a dôsledne spracovávať požiadavky našich zákazníkov tak, aby pomocou našich produktov, ich strojné zariadenia vyrábali plynulo a bez zbytočných prestojov...
Práca obsahuje:
• evidencia prijatých objednávok
• spracovanie dopytov a tvorba cenových ponúk
• vedenie skladovej evidencie pomocou informačných systémov
• objednávanie tovaru a materiálu
• príjem a výdaj tovaru pre expedíciu
• aktívna mailová a telefonická komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi
• kontrola platobnej disciplíny odberateľov
• vystavovanie faktúr odberateľom
• evidovanie a zverejňovanie interných štatistík
Produkt a hodnotenie pracovníka
Výsledkom práce pracovníčky/pracovníka zákazníckeho servisu sú rýchlo a bezchybne spracované a zaevidované dopyty, objednávky a iné požiadavky našich zákazníkov. Zákazník je spokojný s kvalitou poskytnutých služieb a má pocit pokoja na duši, že my spoľahlivo vyriešime jeho požiadavky. Pracovníčka/pracovník je hodnotená/ý na základe dosiahnutých denných osobných a celofiremných štatistík, dosiahnutého obratu a zisku nakoľko sa spolupodieľa na plnení plánov predaja.
Ako byť u nás úspešný?
Aby bol(a) pracovník/pracovníčka zákazníckeho servisu vo svojej práci úspešný/á a rýchlo sa vypracoval/a musí:
• neustále rozširovať svoje vedomosti o našich produktoch a službách
• s veľkou ochotou, rýchlo a dôsledne spracovávať požiadavky našich zákazníkov
• získať vynikajúce komunikačné schopnosti
• mať v poriadku etiku, mať vysokú emóciu a žiť čestný život
Prečo by ste mali pracovať u nás?
Na výrobu našich produktov (tesnení, pásov a tlakových hadíc) využívame tie najmodernejšie technológie. Kladieme dôraz na vysokú kvalitu a výstupnú kontrolu, čím prinášame našim zákazníkom spoľahlivé a funkčné riešenia. Sme firma s vysokým potenciálom rastu, či už samotnej firmy, obratu, ale zároveň s nami môžu resp. musia rásť aj naši zamestnanci. Vždy budeme túto myšlienku u nás presadzovať, lebo vieme, že naša firma bude rásť len do tej miery, ako budú rásť naši zamestnanci.
Preto poďte k nám rásť ! :)
• sú zodpovední,
• sú cieľavedomí
• sú zameraní na výsledky,
• majú ochotu veľa sa učiť,
• doťahujú svoju prácu do konca,
• sú milí a priateľskí,
• sú čestní a poctiví
Náplň a podstata práce
Účel firmy vyjadruje naše motto:
Aby Vaše stroje vyrábali...
Náplňou práce pracovníčky/pracovníka zákazníckeho servisu našej firmy je pomáhať existujúcim a novým zákazníkom. Ochotne, rýchlo a dôsledne spracovávať požiadavky našich zákazníkov tak, aby pomocou našich produktov, ich strojné zariadenia vyrábali plynulo a bez zbytočných prestojov...
Práca obsahuje:
• evidencia prijatých objednávok
• spracovanie dopytov a tvorba cenových ponúk
• vedenie skladovej evidencie pomocou informačných systémov
• objednávanie tovaru a materiálu
• príjem a výdaj tovaru pre expedíciu
• aktívna mailová a telefonická komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi
• kontrola platobnej disciplíny odberateľov
• vystavovanie faktúr odberateľom
• evidovanie a zverejňovanie interných štatistík
Produkt a hodnotenie pracovníka
Výsledkom práce pracovníčky/pracovníka zákazníckeho servisu sú rýchlo a bezchybne spracované a zaevidované dopyty, objednávky a iné požiadavky našich zákazníkov. Zákazník je spokojný s kvalitou poskytnutých služieb a má pocit pokoja na duši, že my spoľahlivo vyriešime jeho požiadavky. Pracovníčka/pracovník je hodnotená/ý na základe dosiahnutých denných osobných a celofiremných štatistík, dosiahnutého obratu a zisku nakoľko sa spolupodieľa na plnení plánov predaja.
Ako byť u nás úspešný?
Aby bol(a) pracovník/pracovníčka zákazníckeho servisu vo svojej práci úspešný/á a rýchlo sa vypracoval/a musí:
• neustále rozširovať svoje vedomosti o našich produktoch a službách
• s veľkou ochotou, rýchlo a dôsledne spracovávať požiadavky našich zákazníkov
• získať vynikajúce komunikačné schopnosti
• mať v poriadku etiku, mať vysokú emóciu a žiť čestný život
Prečo by ste mali pracovať u nás?
Na výrobu našich produktov (tesnení, pásov a tlakových hadíc) využívame tie najmodernejšie technológie. Kladieme dôraz na vysokú kvalitu a výstupnú kontrolu, čím prinášame našim zákazníkom spoľahlivé a funkčné riešenia. Sme firma s vysokým potenciálom rastu, či už samotnej firmy, obratu, ale zároveň s nami môžu resp. musia rásť aj naši zamestnanci. Vždy budeme túto myšlienku u nás presadzovať, lebo vieme, že naša firma bude rásť len do tej miery, ako budú rásť naši zamestnanci.
Preto poďte k nám rásť ! :)
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame?
• naučíte sa množstvo nových vedomostí a zručností
• budete pracovať vo firme, ktorej produkty plnia svoj účel
• prácu v mladom a dynamickom kolektíve
• prácu vo firme, ktorá sa správa poctivo a čestne
• možnosť stať sa obchodníkom, alebo manažérom a riadiť pracovný tím
• naučíte sa množstvo nových vedomostí a zručností
• budete pracovať vo firme, ktorej produkty plnia svoj účel
• prácu v mladom a dynamickom kolektíve
• prácu vo firme, ktorá sa správa poctivo a čestne
• možnosť stať sa obchodníkom, alebo manažérom a riadiť pracovný tím
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za Váš čas, počas ktorého ste mali možnosť zistiť, kto sme a čo si v našej firme vyžaduje pozícia pracovníka zákazníckeho servisu. V prípade, že Vás to zaujalo a máte záujem o danú pozíciu a prácu v našej firme, pošlite prosím životopis spolu s motivačným listom na adresu [email protected] a do predmetu uveďte Pracovník zákazníckeho servisu.
Budeme Vás kontaktovať.
Budeme Vás kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Vzhľadom na technické zameranie našej firmy, je vhodné vzdelanie technického smeru, ale nie je to podmienkou, nakoľko hlavne záleží na ochote každého človeka učiť sa.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• čestnosť a poctivosť,
• zodpovednosť,
• nevzdávať sa a chcenie vyhrávať,
• ochotu veľa sa učiť,
• byť zameraný na výsledky,
• dokončovať svoju prácu
• zodpovednosť,
• nevzdávať sa a chcenie vyhrávať,
• ochotu veľa sa učiť,
• byť zameraný na výsledky,
• dokončovať svoju prácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MEGAbelt SK, s.r.o. - 20 rokov pomáhame našim zákazníkom, aby ich stroje vyrábali. Špecializujeme sa na výrobu tesnení, ozubených remeňov, dopravníkových pásov a tlakových hadíc pre rôzne odvetvia priemyslu.
Pre viac informácií si prosím pozrite naše webové stránky:
https://www.megabelt.sk
https://www.tesnenia-expresne.sk
https://www.ozubeneremene.sk
https://www.dopravnikove-pasy.sk
https://www.facebook.com/megabeltsk/
Pre viac informácií si prosím pozrite naše webové stránky:
https://www.megabelt.sk
https://www.tesnenia-expresne.sk
https://www.ozubeneremene.sk
https://www.dopravnikove-pasy.sk
https://www.facebook.com/megabeltsk/
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4076647
Dátum zverejnenia: 7.5.2021
2021-05-07
lokalita: Kežmarok Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Referent odbytu Spoločnosť: MEGAbelt SK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 650 EUR/mesiac