Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent.
medment s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 200 EUR/mesiacOdmeny podľa vnútrofiremných smerníc. 5 EUR/hod. pri dohode o brigádnickej činnosti (dlhodobá brigáda).
900 - 1 200 EUR/mesiacOdmeny podľa vnútrofiremných smerníc. 5 EUR/hod. pri dohode o brigádnickej činnosti (dlhodobá brigáda).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Recepcia firmy /kuriérske služby/
- Telefonická komunikácia
- Mailová komunikácia /základné info+ e-fakturácia/
- fakturácia, platby a objednávky
- Korešpondencia – registrácia prijatej pošty, posielanie firemnej korešpondencie /zmluvy, faktúry/
- Starostlivosť o zázemie firmy /kuchynka, firemné nákupy/
- Administratívna podpora kancelárie – skenovanie, kopírovanie a archivácia dokumentov
- Komunikácia s upratovačkou
- Pokladňa
- Iné administratívne činnosti
Účtovníctvo:
- Komunikácia s hlavnou účtovníčkou (externá firma) a príprava podkladov
Personalistika:
- Pracovné výkazy – podpora pri spracovaní, objednávanie straveniek
- Registrácia dovoleniek/lekárskych prehliadok
- Komunikácia so mzdovou účtovníčkou (externá firma)
- Telefonická komunikácia
- Mailová komunikácia /základné info+ e-fakturácia/
- fakturácia, platby a objednávky
- Korešpondencia – registrácia prijatej pošty, posielanie firemnej korešpondencie /zmluvy, faktúry/
- Starostlivosť o zázemie firmy /kuchynka, firemné nákupy/
- Administratívna podpora kancelárie – skenovanie, kopírovanie a archivácia dokumentov
- Komunikácia s upratovačkou
- Pokladňa
- Iné administratívne činnosti
Účtovníctvo:
- Komunikácia s hlavnou účtovníčkou (externá firma) a príprava podkladov
Personalistika:
- Pracovné výkazy – podpora pri spracovaní, objednávanie straveniek
- Registrácia dovoleniek/lekárskych prehliadok
- Komunikácia so mzdovou účtovníčkou (externá firma)
Zamestnanecké výhody, benefity
Budú spresnené na pohovore
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Internet - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Internet - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme Vás!
Ste osobou, ktorá potrebuje mať pod kontrolou svoj operačný priestor v stabilnej spoločnosti na stabilnom mieste? Ste osobou, ktorá naozaj rada "všetko" vie o svojej práci?
Lenže toto vyžaduje tvrdú prácu. My od Vás budeme očakávať výsledky na sekretariáte a v perfektnej spolupráci s externou účtovnou firmou.
Výhodou je ak kandidát má prax v podvojnom účtovníctve spoločnosti.
Ste osobou, ktorá potrebuje mať pod kontrolou svoj operačný priestor v stabilnej spoločnosti na stabilnom mieste? Ste osobou, ktorá naozaj rada "všetko" vie o svojej práci?
Lenže toto vyžaduje tvrdú prácu. My od Vás budeme očakávať výsledky na sekretariáte a v perfektnej spolupráci s externou účtovnou firmou.
Výhodou je ak kandidát má prax v podvojnom účtovníctve spoločnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Novozaložená spoločnosť zaoberajúca sa architektúrou, riadením stavieb, projekciou a developmentom.
ID: 4066873
Dátum zverejnenia: 22.4.2021
2021-04-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: medment s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac