PRIPOJTE SA K NÁM EŠTE DNES A ZAČNITE BUDOVAŤ SVOJU KARIÉRU V MEDLINE!

Spoločnosť Medline bola založená V roku 1910. Aktuálne s 28 000 zamestnancami po celom svete s obzvlášť silným zastúpením v Severnej Amerike a Európe, je poprednou svetovou zdravotníckou spoločnosťou. V dnešnej dobe Medline vyrába a distribuuje viac ako 350 000 zdravotníckych výrobkov podporujúcich celú škálu starostlivosti, vrátane nemocníc, chirurgických centier, domácej starostlivosti, výskumných laboratórií a lekárskych ordinácií. Ponúkame komplexný sortiment produktov od rukavíc, masiek, pracovných plášťov cez vybavenie operačných sál, až po produkty starostlivosti o pacienta.

Viac informácií nájdete na našej LinkedIn alebo www.medline.eu/sk

Hľadáme ľudí, ktorí chcú byť súčasťou nášho rozrastajúceho sa tímu a napredovať spolu s nami.

Legal Assistant

Malobielická 284/8 | Partizánske 958 04, Slovensko

Náplň práce, zodpovednosti:

Medline is looking to hire a Legal Assistant who can handle the administrative processes for contract management, corporate housekeeping and Medline’s compliance programme. In this dynamic role, you will provide further general assistance to the EMEA legal and compliance department on a variety of topics.

• Set up and update administrative processes for legal contract management, including uploading signed contracts into the contract management database (Legisway – EFFACTs).
• Work together with the Paralegal and the finance team to establish and support internal processes for corporate housekeeping/legal entity management and assist with corporate governance and other regulatory filings.
• Provide administrative support to the Senior Compliance Officer for Medline’s compliance programme, including compliance with anti-bribery laws, sector-specific aspects of interaction with healthcare providers, transparency reporting and the EU GDPR.
• Organize record-keeping and filing for any legal, compliance and privacy documents.
• Conduct occasional legal research and assist the legal counsels with updating template agreements.
• Support the department with the drafting of presentations, training materials, communications, spreadsheets, policies and SOPs.
• Communicate with outside counsel and assist with the collection of documents and information needed for fact investigation of claims/litigation or for other matters.
• Conduct research and provide assistance with regard to legal technology options to improve the department’s efficiency.
• Perform administrative duties, including, but not limited to, coordinating/scheduling meetings, setting agendas and sending out documents to attendees.
• Provide additional administrative support to the legal and compliance team members as required.

Profil uchádzača:

• A Bachelor’s degree in Legal Studies, or similar
• A minimum of 3 to 5 years of working experience as a Legal Assistant (or similar role) in a multinational company or law firm
• Relevant experience in the fields of contract management, corporate housekeeping, compliance and data protection
• Solid communication skills, including excellent spoken and written English skills; another European language (e.g. French or German) is a plus
• Ability to work autonomously whilst partnering with business owners/other functions and the ability to determine when the escalation of issues is necessary
• Ability to respond productively to change in a timely manner
• Ability to structure activities into well-organized processes, making effective use of technology and software
• Accurate, independent, pragmatic, proactive, flexible and customer-oriented
• Good time and project management skills
• Proficient in MS Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook)

Mzdové podmienky:

1 400 EUR/monthThe salary consists of the basic salary (listed above) and an annual bonus. The basic salary can increase, depending on the experience and knowledge of the candidate. Please, submit your CV together with Motivation Letter in English.

Termín nástupu:

By agreement

Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.

Medline Assembly Slovakia s.r.o.
Medline Assembly Slovakia je výrobným závodom v divízii jednorázových chirurgických setov (SPT- Sterile Procedure Tray), založeným v roku 2015 v Bánovciach nad Bebravou. Vzhľadom na veľký úspech v Európe a neutíchajúci dopyt po chirurgických setoch, sa spoločnosť Medline rozhodla postaviť úplne nový, moderný výrobný závod v Partizánskom, ktorý sa spúšťa do prevádzky začiatkom roka 2022. Hlavným predmetom činnosti spoločnosti je výroba jednorázových chirurgických setov určených pre trh Európskej únie. Pripojte sa k nášmu skvelému tímu profesionálov a podieľajte sa spolu s nami na vysoko kvalitnej starostlivosti o pacientov v celej Európe.

Viac informácií
Viac informácií o Medline sa dozviete na www.medline.eu/sk alebo na stránke Medline Europe LinkedIn page.

Prihláste sa
Máte záujem? Pošlite nám svoju žiadosť.

ID: 4322910  Dátum zverejnenia: 6.5.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/month