PRIPOJTE SA K NÁM EŠTE DNES A ZAČNITE BUDOVAŤ SVOJU KARIÉRU V MEDLINE!

Spoločnosť Medline bola založená V roku 1910. Aktuálne s 28 000 zamestnancami po celom svete s obzvlášť silným zastúpením v Severnej Amerike a Európe, je poprednou svetovou zdravotníckou spoločnosťou. V dnešnej dobe Medline vyrába a distribuuje viac ako 350 000 zdravotníckych výrobkov podporujúcich celú škálu starostlivosti, vrátane nemocníc, chirurgických centier, domácej starostlivosti, výskumných laboratórií a lekárskych ordinácií. Ponúkame komplexný sortiment produktov od rukavíc, masiek, pracovných plášťov cez vybavenie operačných sál, až po produkty starostlivosti o pacienta.

Viac informácií nájdete na našej LinkedIn alebo www.medline.eu/sk

Hľadáme ľudí, ktorí chcú byť súčasťou nášho rozrastajúceho sa tímu a napredovať spolu s nami.

Si excelentný v Exceli, bavia ťa analýzy a máš skúsenosť s HR? Pridaj sa k Nám. Hľadáme HR Data Analyst (EU pozícia, HO-based)

Malobielická 284/8 | Partizánske 958 04, Slovensko

Náplň práce, zodpovednosti:

The HR Data Analyst is responsible for developing, analyzing and reporting HR KPI’s related to employees, reward and general HR data. This role works closely with the EU HR Team & other departments to produce relevant reporting and analysis, facilitating effective decision making and generating insights.
This role conducts data quality audits, people analytics, facilitates information gathering and guides users on relevant system procedures.

Activities and responsibilities
• Drive HR data management and continuously improve HR data quality.
• Responsible to assess the needs, recommend, develop, prepare, follow up and continuously improve HR reports, dashboards and analytics to facilitate effective decision making and generate insights.
• Access, extract, format, analyze, manage and report on large, complex data sets from multiple systems. Develop databases and spreadsheets where needed and prepare statistical reports and analysis.
• Proactively identify areas where HR data is not up to date and work with HR partners to suggest and implement ways to improve data quality.
• Work collaboratively with HR team members to troubleshoot, research and escalate issues as necessary ensuring that users are updated on the status and addressing issues timely.
• Analyze trends to recommend process and/or operational improvements.
• Continuously look to increase efficiency by improving data collection, data cleansing, connecting data etc.
• Develop and maintain knowledge and skills in the use of computerized tools, databases, spreadsheets and communication techniques.
• Participate in HRIS related projects and can be a project member to support other HR initiative projects.
• Create and execute a training plan and provides end-user training in own area of scope.
• Where applicable carry out system testing, provide support for new systems and system changes by following a defined testing process and highlight areas for further development in own area of scope.

Profil uchádzača:

• A minimum of 2 years of Human Resource Information Systems experience, in a similar role with a successful track record
• Experience in working on HRIS Projects (i.e. new HCM module implementation or HCM module deployment at a regional level) and experience working for an international company with remote management are a big plus
• Outstanding analytical, configuration and problem-solving capabilities
• Ability to analyze, interpret and translate metrics into business insights
• Ability to package and present projections, trends, and data outlooks to Senior Leadership
• Ability to streamline data inputs in order to turn around timely analysis
• Good understanding of HRIS database design, structure, functions and processes
• Understanding of HR Processes (Core HR, Compensation, Performance, Talent Management, etc.)
• Strong relationship building and communication skills with individuals at all levels, both internally and externally
• Ability to achieve results in a fast-paced, changing, highly demanding environment
• Strong MS Excel skills
• Fluent in English

Mzdové podmienky:

1 600 EUR/monthThe salary consists of the basic salary (listed above) and an annual bonus. The basic salary can increase, depending on the experience and knowledge of the candidate. Please, submit your CV together with Motivation Letter in English.

Termín nástupu:

By agreement

Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.

Medline Assembly Slovakia s.r.o.
Medline Assembly Slovakia je výrobným závodom v divízii jednorázových chirurgických setov (SPT- Sterile Procedure Tray), založeným v roku 2015 v Bánovciach nad Bebravou. Vzhľadom na veľký úspech v Európe a neutíchajúci dopyt po chirurgických setoch, sa spoločnosť Medline rozhodla postaviť úplne nový, moderný výrobný závod v Partizánskom, ktorý sa spúšťa do prevádzky začiatkom roka 2022. Hlavným predmetom činnosti spoločnosti je výroba jednorázových chirurgických setov určených pre trh Európskej únie. Pripojte sa k nášmu skvelému tímu profesionálov a podieľajte sa spolu s nami na vysoko kvalitnej starostlivosti o pacientov v celej Európe.

Viac informácií
Viac informácií o Medline sa dozviete na www.medline.eu/sk alebo na stránke Medline Europe LinkedIn page.

Prihláste sa
Máte záujem? Pošlite nám svoju žiadosť.

ID: 4236682  Dátum zverejnenia: 12.1.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/month