Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
PRIPOJTE SA K NÁM EŠTE DNES A ZAČNITE BUDOVAŤ SVOJU KARIÉRU V MEDLINE!
Spoločnosť Medline bola založená V roku 1910. Aktuálne s 28 000 zamestnancami po celom svete s obzvlášť silným zastúpením v Severnej Amerike a Európe, je poprednou svetovou zdravotníckou spoločnosťou. V dnešnej dobe Medline vyrába a distribuuje viac ako 350 000 zdravotníckych výrobkov podporujúcich celú škálu starostlivosti, vrátane nemocníc, chirurgických centier, domácej starostlivosti, výskumných laboratórií a lekárskych ordinácií. Ponúkame komplexný sortiment produktov od rukavíc, masiek, pracovných plášťov cez vybavenie operačných sál, až po produkty starostlivosti o pacienta.
Viac informácií nájdete na našej LinkedIn alebo www.medline.eu/sk
Hľadáme ľudí, ktorí chcú byť súčasťou nášho rozrastajúceho sa tímu a napredovať spolu s nami.
HR generalista/recruiter
Náplň práce, zodpovednosti:
- Zabezpečiť náborový proces pracovníkov: umiestnenie inzerátu, predvýber kandidátov, organizácia pracovného pohovoru, výber kandidátov, príprava pracovnej zmluvy a všetkých relevantných interných a externých dokumentov
- Zabezpečiť proces nástupu nových zamestnancov a proces ukončenia pracovného pomeru : vstupné školenia, dokumentácia, archivácia atď.
- Vytvárať a udržiavať databázu životopisov
- Udržiavať osobné zložky zamestnancov a zamestnaneckú databázu, sledovať dôležité termíny pracovného pomeru- koniec skúšobnej doby, koniec doby určitej atď.
- Sledovanie dochádzky zamestnancov v spolupráci s inými oddeleniami
- bjednávať, udržiavať a vydávať OOPP podľa potreby, vedenie evidencie OOPP
- Riadiť dokumenty o dočasnej pracovnej neschopnosti, OČR atď.
- Podpora spracovania dát pre mzdové účtovníctvo, vrátanie prognóz, riadenie dokumentov pre ročné zúčtovanie dane
- Distribúcia výplatných pások a stravných lístkov
- Aktívna podpora relevantných žiadostí /záležitostí zamestnancov
- Nastaviť, organizovať a sledovať plan vzdelávacích aktivít zamestnancov
- Administratívna podpora HR oddelenia
- Všeobecná administratívna podpora
- Podpora pri vytváraní interných a externých štatistík a reportov podľa potreby
- Návšteva pošty, Sociálnej poisťovne, atď. podľa potreby
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami a iné úlohy požadované manažmentom
- Podpora ostatných úloh podľa potreby: sledovanie KPI, nábor office zamestnancov, proces hodnotenia výkonu zamestnancov atď.
- Podpora pri organizácií firemných akcií
- Preklad interných oznámení
- Spolupráca pri strategických úlohách a dokumentoch (Interné nariadenie, Politiky atď.)
- Účasť na akomkoľvek projekte súvisiacom s nepretržitým zlepšovaním
Profil uchádzača:
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• IT zručnosti: Microsoft Office Word, Excel
• Dôslednosť vo vedení dokumentácie
• Organizačné schopnosti
• Komunikačné schopnosti a schopnosť tímovej práce na interakciu s ostatnými členmi tímu
• Pro-aktívny prístup a iniaciatíva
Mzdové podmienky:
Benefity:
- príspevok na dopravu do zamestnania
- mesačný bonus
- ročná odmena za dochádzku
- firemné akcie
- permanentky na športové aktivity a iné
- extra platené voľno nad rámec zákona
- mladá, perspektívna, rozvíjajúca sa spoločnosť
- zázemie stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- práca v jednozmennej prevádzke
Termín nástupu:
Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.