TV specialist

MediaCom Bratislava, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.1.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacfinálna mzda sa určí v závislosti od skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

The Role Objective:
Úlohou TV špecialistu je plánovanie a nákup TV priestoru s cieľom maximalizovať výkon a doručiť plánované KPIs kampaní.

Responsibilities:
- Vypracúva analýzy a odporúčanie mediálnych parametrov na základe ktorých pripravuje mediálny plán pre klienta
- Po schválení mediaplánu zabezpečuje booking/nákup mediálneho priestoru
Vykonáva všetky potrebné administratívne úkony spojené so spustením, priebehom kampane a ukončením kampane, ako aj potrebnú evidenciu a reporting na vysokej úrovni presnosti
- Monitoruje efektivitu kampane a optimalizuje jej priebeh tak, aby doručila čo najlepšie výsledky
- Vypracúva post-buy report kampane, kontroluje a spracúva dodávateľské faktúry
- Vyhodnocuje efektivitu kampane z pohľadu naplnenia dohodnutej mediálnej stratégie klienta, vypracúva reporty a taktické odporúčania
- Sleduje napĺňanie záväzkov agentúry a klientov voči dodávateľom

Key Performance Indicators:
Produkt: kvalita pripravených mediaplánov a ich realizácie
Klient: prispievanie k vysokému skóre hodnotenia agentúry
Ľudia: proaktivita, dobrá spolupráca s kolegami
Osobný rozvoj: pozitívne hodnotenie od nadriadeného, kolegov a klientov

Zamestnanecké výhody, benefity

zamestnanecké výhody a benefity budú prediktované na osobnom stretnutí

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2020 (ostáva ešte 30 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe

Minimálne 1-ročná skúsenosť na podobnej pozícii

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Znalosť slovenského mediálneho prostredia, mediálnej teórie a mediálnych parametrov
- Dokázateľné plánovacie a nákupné zručnosti
- Vzťah k číslam, analytické myslenie, presnosť a dôslednosť
- Time management a schopnosť efektívne doručovať
- Ovládanie práce so SW: BuyIn, Yetti, Mamut, Golem

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Vitajte v MediaCom(e),

pomáhame značkám prostredníctvom médií odomknúť ich rastový potenciál. Robíme to vďaka nášmu systémovému mysleniu, aplikujeme ho na dáta, technológie a tvorbu komunikačných stratégií, ktoré generujú predaje a budujú značky. Sme súčasťou WPP, celosvetovo najväčšieho zoskupenia marketingových komunikačných služieb, čo nám dáva prístup k bohatým dátovým zdrojom a benchmarkom.

Vieme, že keď investujeme do našich ľudí, doručíme lepšie výsledky nielen pre nich, ale aj pre našich klientov. Tiež vieme, že talent má veľa podôb. To je dôvod prečo máme v našej agentúre prostredie, v ktorom oslavujeme rozdielnosť.

Chcete pracovať s múdrymi, kreatívnymi, entuziastickými ľuďmi? My tiež.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

MediaCom Bratislava, s.r.o.
Karadžičova 8
821 08 Bratislava
http://www.mediacom.sk

Kontakt

ID: 4001314  Dátum zverejnenia: 18.11.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac