Ekonomický/finančný riaditeľ

MED - ART, spol. s r.o.

Miesto práce
Hornočermánska, Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 800 - 3 600 EUR/mesiac2 800 EUR/mesiac + cieľové odmeny. Priemerná mesačná mzda na tejto pozícii sa pohybuje v rozmedzí 3 000 – 3 600 EUR. Konečná výška mzdy bude dohodnutá v závislosti od praxe a kompetencií vybraného uchádzača/ ky.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zodpovedá za celú ekonomickú, daňovú a účtovnú oblasť spoločností v rámci skupiny MED – ART. V spolupráci s hlavným účtovníkom zodpovednosť za účtovné procesy, metodiku a legislatívne pravidlá. Podieľa sa na finančných a kontrolných aktivitách. Zúčastňuje sa na tvorbe rozpočtov, prognóz a plánov. Komunikuje s príslušnými štátnymi orgánmi, pričom dbá na rešpektovaní platnej legislatívy. Hľadáme skúseného manažéra s min. 5 ročnou praxou na podobnej pozícií. Osobnostne hľadáme zodpovedného, čestného a pracovitého kandidáta s aktívnym prístupom k zmenám a inováciám.

Náplň práce:
  • Riadenie ekonomického oddelenia a podieľanie sa na vedení tímu cca 20 ľudí na ekonomickom oddelení.
  • Koordinácia činností súvisiacich s vedením účtovníctva a dodržiavaním daňových predpisov.
  • Príprava účtovnej závierky, spracovanie podkladov pre účtovnú závierku, zostavovanie individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky podľa IFRS. Sledovanie platnosti nových IFRS štandardov a ich implementácia.
  • Stanovenie vhodnej štruktúry sledovania nákladov, ich následná analýza, identifikácia možností na zlepšenie na týždennej a mesačnej báze, podporné analýzy a komentáre pre rôzne varianty, porovnávanie výsledkov s predošlým obdobím.
  • Participácia na projektoch, pripomienkovanie projektov v nadväznosti na účtovníctvo, implementácia nových SW funkcionalít, najmä v súvislosti s účtovníctvom.
  • Vypracovávanie rozpočtov, forecastov a finančného plánu.
  • Spracovanie štatistických prehľadov hospodárenia na mesačnej, kvartálnej a ročnej báze.
  • Plánovanie, riadenie a kontrolovanie cash-flow a všetkých finančných aktivít spoločností v rámci skupiny.
  • Riadenie rentability nákladov, prevádzkového kapitálu, zabezpečenie ziskovosti.
  • Plánovanie nákladových položiek, budgetov jednotlivých oddelení, celkových príjmov - dohľad nad plnením.
  • Ekonomické a právne riadenie účtovných jednotiek.
  • Príprava finančných reportov.
  • Vytváranie smerníc a pracovných postupov.
  • Komunikácia s daňovým poradcom, audítorom, bankami a finančnými inštitúciami.

Zamestnanecké výhody, benefity

Finančné: obedy za 2,03 EUR, každoročná valorizácia miezd, zľavy u partnerov a zamestnanecká zľava na voľnopredajné lieky a výživové doplnky, rekreačný poukaz
Nefinančné: bezplatné parkovanie, Zdravá výzva - balík vitamínov, hygieny a i., teambuildingy a firemné akcie, Deň dobrovoľníctva, firemné ocenenie Cena srdca sv. Medarda, práca v moderných a klimatizovaných priestoroch.

Informácie o výberovom konaní

Profesný životopis prosíme zasielať na e-mailovú adresu: [email protected]. Ďakujeme všetkým záujemcom, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú spĺňať naše požiadavky. Výberové konanie bude viackolové. Upovedomení o výsledku pohovorov budú len uchádzači postupujúci do II. kola výberového konania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, financie, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

CFO, ekonomický/finančný riaditeľ

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Profesionálna znalosť zákona o daniach, účtovníctve a o DPH
  • Znalosť štandardov IFRS a princípov konsolidácie
  • Analytické myslenie
  • Biznisová a výkonnostná orientácia
  • Líderské schopnosti
  • Pokročilá úroveň práce s PC (Microsoft Word, Excel, PowerPoint)
  • Orientácia v obchodnom práve.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Predmetom našej činnosti je distribúcia humánnych a veterinárnych liekov, zdravotníckych pomôcok, kozmetiky, diagnostík, homeopatík a doplnkového sortimentu vrátane nutričných a dietetických prípravkov. Sme spoločnosť overená jednou generáciou, vznik sa datuje od roku 1991. Dnes patríme k lídrom trhu. Uvedomujeme si, že za úspechom stojí tím, ktorý v súčasnosti tvorí viac ako 500 zamestnancov. Staňte sa aj Vy súčasťou spoločnosti MED-ART.
Instagram: medart_sk Facebook: medartsk

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Beáta Račeková
Tel.: +421377753111
E-mail: poslať životopis
ID: 4492939  Dátum zverejnenia: 27.2.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 2 800 EUR/mesiac