Logo MD Professional s. r. o.

Hľadáme skúseného Back Office Managera - pridajte sa k nášmu tímu

MD Professional s. r. o.

Miesto práce
Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Správa administratívnych úloh a dokumentácie
  • Podpora obchodného tímu pri príprave a spracovaní zmlúv, objednávok a faktúr
  • Komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi prostredníctvom emailu a telefónu
  • Dispečing a koordinácia servisných zásahov
  • Spracovanie interných reportov a analýz
  • Údržba a aktualizácia interných databáz a systémov
  • Spracovanie skladového hospodárstva a fakturácie
  • Zabezpečenie logistiky pre dodávky tovarov a služieb
  • Spolupráca s ostatnými oddeleniami na zabezpečení hladkého priebehu denných operácií

Zamestnanecké výhody, benefity

Stabilné pracovné miesto v rastúcej spoločnosti. Možnosť profesionálneho rastu a ďalšieho vzdelávania. Prijemné pracovné prostredie a kolegiálny tím.

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme dynamického a zodpovedného špecialistu na pozíciu Back office, ktorý bude podporovať každodenné prevádzkové aktivity našej spoločnosti, vrátane dispečingu pre zabezpečenie servisných zásahov. Táto rola je kľúčová pre zabezpečenie efektívneho chodu firmy a vyžaduje si detailne orientovaného jednotlivca so silnými administratívnymi a organizačnými schopnosťami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administrativa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
KROS - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Administratíva, fakturácie

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne stredoškolské vzdelanie (preferované ekonomické alebo administratívne zameranie)
  • Skúsenosti na podobnej pozícií výhodou
  • Výborné organizačné schopnosti a pozornosť k detailom
  • Silné komunikačné schopnosti písomne aj ústne
  • Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
  • Odolnosť voči stresovým situáciám
  • Skúsenosti s prácou v informačných systémoch

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša firma ponúka špičkové služby v oblasti projektovania a vybavenia
gastroprevádzok s viac ako 20-ročnými skúsenosťami v odvetví. Sme
špecialisti v moderných a energeticky úsporných gastronomických
riešeniach, ktoré sú navrhnuté s dôrazom na efektivitu, hygienu a
optimalizáciu personálnych nákladov. Naša odborná skupina projektantov a servisu sa zaväzuje k poskytovaniu najvyššej kvality služieb a mnohí spokojní zákazníci nás odporúčajú.

Sme hrdí na naše množstvo úspešných realizácií projektov pre jedálne,
reštaurácie a kaviarne, pričom sa neustále snažíme prispôsobiť
individuálnym potrebám a štýlu každého klienta. S nami budete mať
istotu, že vaša gastroprevádzka bude nielen vizuálne atraktívna, ale
tiež efektívna a funkčná. Dôverujte nám a spolu vytvoríme prostredie,
ktoré presne odráža váš gastronomický koncept a priláka ešte viac
spokojných zákazníkov.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

ID: 4836939  Dátum zverejnenia: 22.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac