Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manager projektu stánkového predaja
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
*osoba zodpovedná za celoročný plán predaja na eventoch/mesačné vyhodnocovanie predajov a finančných ukazovateľov
*príprava a zabezpečenie dohôd týkajúcich sa ambulantného predaja s organizátormi
*rozvoj projektu ambulantného predaja v súlade s cieľmi spoločnosti
*riadenie tímu regionálnych manažérov ambulantného predaja
*riadenie databázy brigádnikov pre ambulantný predaj, zebezpečenie školení týkajúcich sa produktov a obchodných techník a zručností v spolupráci s inými oddeleniami spoločnosti
*mapovanie a vyhľadávanie príležitostí na ambulantný predaj výrobkov spoločnosti (akcie rôzneho typu - festivaly, trhy, masívne navštevované akcie...)
*spracovanie a aktualizácia obchodnej prezentácie pre organizátorov
*kooperácia s marketingovým oddelením
*koordinácia logistických činností v rámci ambulantného predaja (odvoz/dovoz produktov)
*zodpovednosť za dodržiavanie hygienických a právnych noriem platných pri ambulantnom predaj, tovarová zodpovednosť a zodpovednosť za registračné pokladne-ERP
*účasť na eventoch z dôvodu kontroly
*vyhodnocovanie úspešnosti jednotlivých akcií, analyzovanie nedostatkov a navrhovanie opatrení na ich odstránenie
*administratívna činnosť týkajúca sa evidencie brigádnikov a ich zmlúv/podklady na eventy
*plnenie pokynov zo strany nadriadeného vyplývajúcich z potrieb spoločnosti
*príprava a zabezpečenie dohôd týkajúcich sa ambulantného predaja s organizátormi
*rozvoj projektu ambulantného predaja v súlade s cieľmi spoločnosti
*riadenie tímu regionálnych manažérov ambulantného predaja
*riadenie databázy brigádnikov pre ambulantný predaj, zebezpečenie školení týkajúcich sa produktov a obchodných techník a zručností v spolupráci s inými oddeleniami spoločnosti
*mapovanie a vyhľadávanie príležitostí na ambulantný predaj výrobkov spoločnosti (akcie rôzneho typu - festivaly, trhy, masívne navštevované akcie...)
*spracovanie a aktualizácia obchodnej prezentácie pre organizátorov
*kooperácia s marketingovým oddelením
*koordinácia logistických činností v rámci ambulantného predaja (odvoz/dovoz produktov)
*zodpovednosť za dodržiavanie hygienických a právnych noriem platných pri ambulantnom predaj, tovarová zodpovednosť a zodpovednosť za registračné pokladne-ERP
*účasť na eventoch z dôvodu kontroly
*vyhodnocovanie úspešnosti jednotlivých akcií, analyzovanie nedostatkov a navrhovanie opatrení na ich odstránenie
*administratívna činnosť týkajúca sa evidencie brigádnikov a ich zmlúv/podklady na eventy
*plnenie pokynov zo strany nadriadeného vyplývajúcich z potrieb spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
*prácu v stabilnej spoločnosti
*variabilnú zložku mzdy
*dynamické pracovné prostredie
*práca s ľuďmi
*školenia pre osobnostný rozvoj
*darčekové karty, bonusové/zľavové karty
*eventy v rámci kolektívu (teambuldingy)
*iné zaujímavé benefity
*variabilnú zložku mzdy
*dynamické pracovné prostredie
*práca s ľuďmi
*školenia pre osobnostný rozvoj
*darčekové karty, bonusové/zľavové karty
*eventy v rámci kolektívu (teambuldingy)
*iné zaujímavé benefity
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Pre nášho významného klienta, ktorý na Slovenskom trhu je jednou z najvýznamnejších spoločností v oblasti obchodu alko a nealko nápojov, hľadáme človeka, ktorý má v srdci projektovanie stánkového predaja na veľkých rôznorodých eventoch."
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
*VŚ/SŚ s maturitou
*základné znalosti v oblasti ambulantného predaja, trhov, festivalov atď. (ideálne v oblasti jedla a nápojov)
*skúsenosti s prácou na registračnej pokladni výhodou
*pracovné skúsenosti v obchode (5 rokov a viac)
*znalosť platnej legislatívy v oblasti ambulantného predaja a zásad HACCP
*znalosť marketingových nástrojov a špecifík trhu s nápojmi
*skúsenosti v oblasti projektového riadenia
*vodič
*práca s počítačom
*skúsenosti s organizáciou a koordinovaním predaja
*prax v riešení a riadení projektov
*komunikatívnosť a zodpovednosť
*FMCG
*základné znalosti v oblasti ambulantného predaja, trhov, festivalov atď. (ideálne v oblasti jedla a nápojov)
*skúsenosti s prácou na registračnej pokladni výhodou
*pracovné skúsenosti v obchode (5 rokov a viac)
*znalosť platnej legislatívy v oblasti ambulantného predaja a zásad HACCP
*znalosť marketingových nástrojov a špecifík trhu s nápojmi
*skúsenosti v oblasti projektového riadenia
*vodič
*práca s počítačom
*skúsenosti s organizáciou a koordinovaním predaja
*prax v riešení a riadení projektov
*komunikatívnosť a zodpovednosť
*FMCG
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3519768
Dátum zverejnenia: 19.10.2018
2018-10-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Event manager, Marketingový manažér, Personálny manažér, Projektový manažér Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.