Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér logistickej prevádzky
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mes
2 500 EUR/mes
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete byť partnerom pri budovaní nového pracovného tímu?
Zaujímate sa o dlhodobú a stabilnú prácu?
Máte viacročné skúsenosti v oblasti logistiky?
Ste prirodzený vodca a dokážete riadiť tím o veľkosti približne 20-30 ľudí?
Dokážete organizovať seba aj druhých?
Rád sa učíte nové veci a činnosti a máte zmysel pre dodržiavanie pravidiel?
Ak ste odpovedali na tieto otázky ÁNO, máme pre Vás pracovnú ponuku v oblasti riadenia prevádzky kontraktnej logistiky.
Vašou úlohou bude:
- zabezpečovať prevádzku kontraktnej logistiky
- spravovať a zlepšovať skladové procesy spoločnosti
- budovať pracovný tím
- nastavovať a vyhodnocovať kvalitatívne a nákladové parametre skladu
- tvoriť rozpočet a plánovať zdroje vrátane ľudí
- komunikovať, organizovať, vysvetľovať a učiť členov vlastného tímu
- dochvíľne a kvalitne spracúvať dennú administratívu
- komunikovať v angličtine (slovom aj písmom - úroveň B2)
Zaujímate sa o dlhodobú a stabilnú prácu?
Máte viacročné skúsenosti v oblasti logistiky?
Ste prirodzený vodca a dokážete riadiť tím o veľkosti približne 20-30 ľudí?
Dokážete organizovať seba aj druhých?
Rád sa učíte nové veci a činnosti a máte zmysel pre dodržiavanie pravidiel?
Ak ste odpovedali na tieto otázky ÁNO, máme pre Vás pracovnú ponuku v oblasti riadenia prevádzky kontraktnej logistiky.
Vašou úlohou bude:
- zabezpečovať prevádzku kontraktnej logistiky
- spravovať a zlepšovať skladové procesy spoločnosti
- budovať pracovný tím
- nastavovať a vyhodnocovať kvalitatívne a nákladové parametre skladu
- tvoriť rozpočet a plánovať zdroje vrátane ľudí
- komunikovať, organizovať, vysvetľovať a učiť členov vlastného tímu
- dochvíľne a kvalitne spracúvať dennú administratívu
- komunikovať v angličtine (slovom aj písmom - úroveň B2)
Zamestnanecké výhody, benefity
- komplexné zaškolenie
- zázemie stabilnej spoločnosti
- systém zamestnaneckých benefitov
- možnosť dlhodobého rozvoja a budovania kariéry
- vernostné a ročné odmeňovanie
- zdravotná prevencia a športové vyžitie
- sick-days nad rámec zákona
- zázemie stabilnej spoločnosti
- systém zamestnaneckých benefitov
- možnosť dlhodobého rozvoja a budovania kariéry
- vernostné a ročné odmeňovanie
- zdravotná prevencia a športové vyžitie
- sick-days nad rámec zákona
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Pre nášho klienta v oblasti dopravy a logistiky obsadzujeme pracovnú pozíciu zameranú na riadenie logistickej prevádzky"
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
AKÉ SKÚSENOSTI BY STE MALI MAŤ ZA SEBOU?
- prax v oblasti logistiky min. 5 rokov (logistická spoločnosť alebo interná logistika v priemyselných spoločnostiach, ideálne výroba)
- skúsenosť s Warehouse Management System
- vysoká úroveň a znalosť skladových procesov
- min. 3-ročná skúsenosť s riadením ľudí (tím veľkosti približne 30 ľudí)
- skúsenosť s tvorbou rozpočtu a plánovaním, nastavovaním a vyhodnocovaním kvalitatívnych a nákladových parametrov skladu
- min. SŠ vzdelanie (ekonomika alebo doprava a logistika alebo technické vzdelanie)
AKÚ OSOBNOSŤ HĽADÁME?
- stabilný zamestnanec s dlhodobým záujmom o prácu
- so zmyselom pre dodržiavanie pravidiel
- človeka ochotného učiť sa a rozvíjať
- sebadisciplína a pracovitosť je samozrejmosťou
- s cieľom o tímovú prácu a otvorenú komunikáciu
- prax v oblasti logistiky min. 5 rokov (logistická spoločnosť alebo interná logistika v priemyselných spoločnostiach, ideálne výroba)
- skúsenosť s Warehouse Management System
- vysoká úroveň a znalosť skladových procesov
- min. 3-ročná skúsenosť s riadením ľudí (tím veľkosti približne 30 ľudí)
- skúsenosť s tvorbou rozpočtu a plánovaním, nastavovaním a vyhodnocovaním kvalitatívnych a nákladových parametrov skladu
- min. SŠ vzdelanie (ekonomika alebo doprava a logistika alebo technické vzdelanie)
AKÚ OSOBNOSŤ HĽADÁME?
- stabilný zamestnanec s dlhodobým záujmom o prácu
- so zmyselom pre dodržiavanie pravidiel
- človeka ochotného učiť sa a rozvíjať
- sebadisciplína a pracovitosť je samozrejmosťou
- s cieľom o tímovú prácu a otvorenú komunikáciu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3439643
Dátum zverejnenia: 4.7.2018
2018-07-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Dispečer, Expedient, Koordinátor, Logistik, Špeditér Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 500 EUR/mes