Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Loan Management Support (part-time)
Naše pracovné aktivity v oblasti úverovej agendy sa neustále rozširujú, a preto hľadáme šikovnú posilu do tímu Loan Management na pozíciu brigádnika.
Pozícia je vhodná hlavne pre študentov, ktorí chcú spolupracovať na dohodu o brigádnickej práci študentov (max 20 hodín týždenne).
Ak máš skúsenosti s administratívnou prácou, si komunikatívny, zodpovedný, ochotný učiť sa nové veci a máš zmysel pre detail, tak hľadáme práve Teba.
Pozícia je vhodná hlavne pre študentov, ktorí chcú spolupracovať na dohodu o brigádnickej práci študentov (max 20 hodín týždenne).
Ak máš skúsenosti s administratívnou prácou, si komunikatívny, zodpovedný, ochotný učiť sa nové veci a máš zmysel pre detail, tak hľadáme práve Teba.
• Spracovanie administratívnej agendy k hypotekárnym a spotrebiteľským úverom
• Evidencia došlej pošty, jej triedenie a následné spracovanie v systéme
• Zakladanie klientskej dokumentácie
• Vyhotovenie rôznych potvrdení a dokumentov pre klienta, príprava dodatkov k úverovým zmluvám
• Archivácia dokumentov
• Administratívna podpora tímu
• Evidencia došlej pošty, jej triedenie a následné spracovanie v systéme
• Zakladanie klientskej dokumentácie
• Vyhotovenie rôznych potvrdení a dokumentov pre klienta, príprava dodatkov k úverovým zmluvám
• Archivácia dokumentov
• Administratívna podpora tímu
Čo očakávame od teba?
• Študent vysokej školy (zmluva formou Dohody o brigádnickej práci študenta)
• Užívateľská znalosť produktov MS Office
• Skúsenosti v administratíve sú výhodou
• Presnosť, orientácia na detail – práca s číslami a textom
• Samostatnosť, spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovedný a aktívny prístup
• Užívateľská znalosť produktov MS Office
• Skúsenosti v administratíve sú výhodou
• Presnosť, orientácia na detail – práca s číslami a textom
• Samostatnosť, spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovedný a aktívny prístup
Čo Ti môžeme ponúknuť
• Zaujímavú a zodpovednú prácu v oblasti bankovníctva
• Príjemné a moderné pracovné prostredie, priateľský kolektív
• Zaujímavé finančné ohodnotenie, od 4,-Eur/hod
• Príjemné a moderné pracovné prostredie, priateľský kolektív
• Zaujímavé finančné ohodnotenie, od 4,-Eur/hod
Kde a ako pracujeme?
• v modernom prostredí komplexu Eurovea Bratislava
• naše kancelárie sú v štýle open-space
• naše kancelárie sú v štýle open-space
Kedy môžeme spoločne začať?
15.4.2021
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vopred ďakujem všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len tých, ktorí postúpia do ďalšieho kola výberového konania a to najneskôr do dvoch týždňov od zaslania životopisu. Životopisy prosím zasielať v slovenskom, alebo anglickom jazyku.
Tešíme sa na stretnutie prostredníctvom skype , alebo na inom online nástroji :)
Pokiaľ nechceš kupovať „mačku vo vreci“ pozri medzi tým na https://www.mbank.sk/o-nas/kariera/
Tešíme sa na stretnutie prostredníctvom skype , alebo na inom online nástroji :)
Pokiaľ nechceš kupovať „mačku vo vreci“ pozri medzi tým na https://www.mbank.sk/o-nas/kariera/
Kontakt
ID: 3223020
Dátum zverejnenia: 22.3.2021
2021-03-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Klientský pracovník, Referent správy zmlúv, Risk specialist Spoločnosť: mBank S.A., pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.