Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Servisný poradca Mercedes-Benz
MB Panónska, s. r. o.
Miesto práce
MB Panonska | Mercedes-Benz, Panónska cesta, Petržalka
MB Panonska | Mercedes-Benz, Panónska cesta, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac
1 700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Príjem a vystavenie zákazky:
-stanovenie rozsahu servisného úkonu
-aktívny príjem vozidla do servisu
-vytváranie cenových ponúk
-dohodnutie termínu prevzatia/odovzdania vozidla
-zabezpečenie servisných opatrení (zvolávacích akcií)
-preverenie relevantných záručných nárokov zákazníka
-preverenie, resp. zabezpečenie disponibilnosti potrebných náhradných dielov
-preverenie potreby zachovania mobility zákazníka
Riadenie zákaziek:
-riadi proces objednávania sa zákazníkov a zabezpečuje vyťaženie dielne
-monitoruje stav dokončenia servisnej objednávky a dohaduje prípadné rozšírenie servisnej objednávky so zákazníkom
-po skončení servisu/opravy iniciuje a vykonáva proces objasnenia jednotlivých vykonaných prác a použitých náhradných dielov (položiek faktúry) so zákazníkom
Zabezpečenie kvality:
-zabezpečuje kontrolu vykonaného rozsahu prác a vykonania prác
-zabezpečuje výstupnú kontrolu
-zabezpečuje dodržanie dohodnutého termínu
-zabezpečuje kontrolu nakupovaných produktov (tovarov a služieb)
Odovzdávanie vozidiel:
-zákazníka informuje o vykonaných prácach a dohaduje sa na ďalšom postupe pri nedokončených servisných objednávkach
-osobne vykonáva alebo zabezpečuje odovzdanie
-podľa potreby vykonáva objasnenie jednotlivých položiek účtu zákazníkovi
-pokiaľ je to potrebné vykonáva skúšobnú jazdu po vykonaní servisu /opravy
-motivuje a usmerňuje zamestnancov pre teamovú prácu
Starostlivosť o zákazníkov:
-zákazníka upozorňuje na potrebu vykonania servisných opatrení
-vykonáva podnikovo špecifické štandardy starostlivosti o zákazníka
-prijíma a s vysokou prioritou spracováva sťažnosti a reklamácie zákazníkov
Fakturácia:
-vystavuje faktúry za vykonané práce a použitý materiál
-sleduje a zodpovedá za rozpracované servisné objednávky a ich včasné ukončenie
-stanovenie rozsahu servisného úkonu
-aktívny príjem vozidla do servisu
-vytváranie cenových ponúk
-dohodnutie termínu prevzatia/odovzdania vozidla
-zabezpečenie servisných opatrení (zvolávacích akcií)
-preverenie relevantných záručných nárokov zákazníka
-preverenie, resp. zabezpečenie disponibilnosti potrebných náhradných dielov
-preverenie potreby zachovania mobility zákazníka
Riadenie zákaziek:
-riadi proces objednávania sa zákazníkov a zabezpečuje vyťaženie dielne
-monitoruje stav dokončenia servisnej objednávky a dohaduje prípadné rozšírenie servisnej objednávky so zákazníkom
-po skončení servisu/opravy iniciuje a vykonáva proces objasnenia jednotlivých vykonaných prác a použitých náhradných dielov (položiek faktúry) so zákazníkom
Zabezpečenie kvality:
-zabezpečuje kontrolu vykonaného rozsahu prác a vykonania prác
-zabezpečuje výstupnú kontrolu
-zabezpečuje dodržanie dohodnutého termínu
-zabezpečuje kontrolu nakupovaných produktov (tovarov a služieb)
Odovzdávanie vozidiel:
-zákazníka informuje o vykonaných prácach a dohaduje sa na ďalšom postupe pri nedokončených servisných objednávkach
-osobne vykonáva alebo zabezpečuje odovzdanie
-podľa potreby vykonáva objasnenie jednotlivých položiek účtu zákazníkovi
-pokiaľ je to potrebné vykonáva skúšobnú jazdu po vykonaní servisu /opravy
-motivuje a usmerňuje zamestnancov pre teamovú prácu
Starostlivosť o zákazníkov:
-zákazníka upozorňuje na potrebu vykonania servisných opatrení
-vykonáva podnikovo špecifické štandardy starostlivosti o zákazníka
-prijíma a s vysokou prioritou spracováva sťažnosti a reklamácie zákazníkov
Fakturácia:
-vystavuje faktúry za vykonané práce a použitý materiál
-sleduje a zodpovedá za rozpracované servisné objednávky a ich včasné ukončenie
Zamestnanecké výhody, benefity
-príjemné pracovné prostredie
-priateľský kolektív
-zamestnanecké benefity (možnosti rodinných paušálov)
-priateľský kolektív
-zamestnanecké benefity (možnosti rodinných paušálov)
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky potrebné pre danú pracovnú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MB Panónska s.r.o. je autorizovaným dealerom značky Mercedes-Benz na Slovensku. Zároveň aj spostredkovávame predaj, servis a zapožičanie vozidel Mercedes-Benz v Bratislave.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4493989
Dátum zverejnenia: 3.1.2023
2023-01-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Prijímací technik Spoločnosť: MB Panónska, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac