Nečakaj na príležitosť.
Vytvor ju.

Navštívte náš web

Junior - Transakčné poradenstvo

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.06.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac(V závislosti od tvojich skúseností)

Náplň práce a zodpovednosti

Máš základný prehľad zo sveta biznisu a zaujímaš sa o strategické transakcie podnikov, transakcie rizikového kapitálu a private equity?

Pridaj sa k nášmu rastúcemu tímu na oddelení transakčného poradenstva, v rámci jednej z najväčších poradenských medzinárodných spoločností na Slovensku.

Zameriavame sa na predaje a kúpy stredne veľkých spoločností, získavanie rastového kapitálu a due diligence inovatívnych, rýchlo rastových firiem v rámci „Series A“ financovania, a na korporátne strategické transakcie. Transakčný tím Mazars sa už po 6. rok po sebe umiestnil v rebríčku Mergermarket ako 5. najväčší transakčný poradca v strednej a východnej Európe.

Vďaka povahe menšieho, dynamického tímu budeš úzko spolupracovať so všetkými členmi tímu. Budeš pracovať na rôznych zaujímavých úlohách, rýchlo získaš komplexné skúsenosti na projektoch v oblasti transakčného poradenstva na strane predávajúcich aj kupujúcich, ako aj s priamou spoluprácou s klientmi.


https://slk.mazars.sk/Home/Sluzby/Transakcne-poradenstvo

Ako Junior Analytik budeš mať na starosti:

- analýzu historických manažérskych, a účtovných výkazov, obchodných plánov a ďalších informácií o spoločnostiach pri due diligence (hĺbková previerka) pre kupujúcich aj pre predávajúcich,
- pripravovanie podkladov a podieľanie sa na stretnutiach s klientmi a manažmentom analyzovaných spoločností,
- prípravu a písanie reportov, ďalších materiálov,
- komunikáciu s klientmi a ostatnými stranami zahrnutými v transakcii,
- asistenciu pri komplexných M&A projektoch.

Výhody a benefity

- dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, ďalšie bonusové dni pridávame v lete),
- dni plateného voľna navyše (svadba, narodenie dieťaťa,...),
- flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie),
- letné krátke piatky,
- príspevok na MHD/ BOLT kolobežky,
- firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy, firemné raňajky,
- sprostredkovanie Multisport karty,
- príspevok na stravné nad rámec zákona,
- notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely,
- vzdelávanie, rozvojové programy a tréningy, interné wellbeing konzultácie,
- príspevok na jazykové vzdelávanie,
- podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP),
- Mentoring program,
- Move program (možnosť dlhodobého vyslania do zahraničia),
- Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov),
- vianočné a darčeky k výročiam,
- pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná tvojim výkonom),
- možnosť získať ročný bonus.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru,
- skúsenosti v oblasti auditu alebo v oblasti transakčného poradenstva/due diligence podmienkou,
- skúsenosti s finančným due diligence výhodou,
- základná orientácia vo svete biznisu a znalosti v oblasti účtovníctva, financií,
- Excel a Powerpoint: pokročilá úroveň,
- plynulá znalosť slovenského a anglického jazyka (komunikačne, aj písomne),
- analytické a logické zručnosti, schopnosť rýchlo sa učiť, samostatnosť, proaktívny prístup k projektom,
- schopnosť pracovať v tíme na viacerých projektoch naraz.

Stručná charakteristika spoločnosti

Forvis Mazars je popredná globálna sieť poskytujúca profesionálne služby, ktorá pôsobí pod jednou značkou zloženou z dvoch členov: Forvis Mazars, LLP v Spojených štátoch amerických a Forvis Mazars Group SC, medzinárodne integrovaného partnerstva pôsobiaceho vo viac ako 100 krajinách a teritóriách.

Spoločne má náš tím viac ako 40 000 odborníkov so skúsenosťami a zručnosťami na to, aby čo najlepšie pomáhali organizáciám všetkých veľkostí – a to na lokálnej aj medzinárodnej úrovni – teraz aj v budúcnosti. Spolupracujeme ako jeden tím naprieč hranicami s cieľom pomáhať klientom sebaisto budovať svoj biznis. Spájame zručnosti a odbornosť s globálnou perspektívou a miestnymi špecifikami, aby sme mohli poskytovať profesionálne služby v audite a účtovníctve, ale aj daniach, consultingu, transakčnom poradenstve či poradenstve v oblasti udržateľnosti. Naši zamestnanci pomáhajú klientom využiť príležitosti, pracovať s odhodlaním a zabezpečiť istotu pre svojich partnerov.

Kontaktovať Ťa bude

Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Dobšovičová
E-mail: poslať životopis
ID: 4829594  Dátum zverejnenia: 14.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac