Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
bezplatná infolinka
0800 365 801HR Špecialista
MAXIN’S People Slovakia, s. r. o.
Miesto práce
Prešovský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac
konzultant
JUDr. Anna Brozák+421915959461
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosti v HR oblasti a vidíš v HR oblasti svoju budúcnosť?
Rád komunikuješ s ľuďmi?
Si typ človeka, ktorému nie je potrebné neustále hovoriť čo má robiť?
Hľadáš spôsoby, ako ostatným pomôcť si prácu zjednodušiť a vylepšiť?
Trúfaš si získať tých najlepších ľudí na rôzne obsadzované pracovné pozície? Máš kreatívne a tvorivé myslenie?
Nie je Ti cudzie analytické myslenie a práca s Excelom, tabuľkami s grafmi pre Teba nepredstavuje žiadnu prekážku?
Chceš sa spolu s nami spolupodieľať na mnohých zaujímavých HR projektoch?
Chceš spolu s nami riešiť ďalšie zaujímavé HR úlohy v rámci a možno i nad rámec pracovnej náplne lebo mi na HR oddelení nemáme radi donekonečna počúvať „toto nemám v náplni práce.“
Čo bude Tvojou úlohou?
Rád komunikuješ s ľuďmi?
Si typ človeka, ktorému nie je potrebné neustále hovoriť čo má robiť?
Hľadáš spôsoby, ako ostatným pomôcť si prácu zjednodušiť a vylepšiť?
Trúfaš si získať tých najlepších ľudí na rôzne obsadzované pracovné pozície? Máš kreatívne a tvorivé myslenie?
Nie je Ti cudzie analytické myslenie a práca s Excelom, tabuľkami s grafmi pre Teba nepredstavuje žiadnu prekážku?
Chceš sa spolu s nami spolupodieľať na mnohých zaujímavých HR projektoch?
Chceš spolu s nami riešiť ďalšie zaujímavé HR úlohy v rámci a možno i nad rámec pracovnej náplne lebo mi na HR oddelení nemáme radi donekonečna počúvať „toto nemám v náplni práce.“
Čo bude Tvojou úlohou?
- budeš vytvárať a publikovať pracovné inzeráty na pracovné pozície, ktoré obsadzujeme
- prevezmeš kompletnú správu agendy uchádzačov o zamestnanie vrátane prvotného phone screening-u, koordinácie stretnutí, oznámenie prijatia a odmietnutia pre ad hoc pracovnú pozíciu.
- budeš svojmu manažérovi plánovať pohovory a zabezpečovať, aby boli prijatí tí TOP ľudia.
- budeš prítomný s manažérom na výberových konaniach a administratívne ho budeš vo všetkom podporovať. Dohliadneš, aby nám o žiadnom kandidátovi nič neuniklo
- zabezpečíš, aby sa naši noví zamestnanci cítili ako doma a ponúkneš im podporu pri nástupe, v prvých 2 týždňoch a teda pomôžeš svojmu manažérovi s vypracovaním on boardingových zaškoľovacích plánov.
- HR reporting je niečo, čo veľmi dobre ovládaš lebo budeš na dennej báze analyzovať a reportovať úspešnosť jednotlivých projektov, sledovať, vyhodnocovať a reportovať doby skúšobné, určité atď.
- budeš sa podieľať na vypracovaní a implementácii stratégie budovania Employer brandingu
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Ti ponúkame?
- práca je na TPP
- mzdu 1 700 €/mes. (brutto)
- príjemné pracovné prostredie vo významnej spoločnosti
- stabilitu
- vynikajúcu príležitosť rozvíjať svoj talent a znalosti
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Personálne služby
Personálne služby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
personalistika
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Teba očakávame?
- máš prax v personalistike minimálne 2 roky
- ak máš znalosť AJ je to výhodou, nie však podmienkou
- si zbehlý v riešení problémov, vrátane schopnosti správne identifikovať problémy a riešiť ich včas
- si schopný jasne komunikovať, písomne aj ústne, pri komunikácii so záujemcami, zamestnancami, členmi tímu HR manažmentu
- si schopný efektívne čítať a interpretovať informácie, vynaliezavým spôsobom prezentovať číselné údaje a šikovne zhromažďovať a analyzovať dáta
- si schopný určovať priority a plánovať pracovné činnosti tak, aby efektívne využil čas
- si veľmi organizovaný, presný, dôsledný
- si spoľahlivý, lojálny, si schopný riadiť sa pokynmi manažéra, si schopný reagovať na pokyny manažmentu a si schopný zlepšiť výkon prostredníctvom spätnej väzby manažmentu a vedenia spoločnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dlhoročné skúsenosti vytvorili z každého z nás experta vo svojom odvetví s cennými skúsenosťami. Každý z nás je iný, no dohromady sa stretol tím jedinečných ľudí, a tak vznikla MAXIN‘S Group, s.r.o. Naše služby realizujeme s presvedčením, že aktívne prispievame k naplneniu prianí, ambícii a cieľov našich klientov.
„Cesta k úspechu vedie cez obrovské a odhodlané činy.“ Tonny Robbins
„Cesta k úspechu vedie cez obrovské a odhodlané činy.“ Tonny Robbins
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4503759
Dátum zverejnenia: 18.1.2023
2023-01-18
lokalita: Prešovský kraj Pozícia: HR asistent Spoločnosť: MAXIN’S People Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac