Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Upratovačky na večerné upratovanie kancelárií - BA Staré mesto
MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo
Miesto práce
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
7 - 10 EUR/hod.odmeny za prácu navyše + iné benefity
7 - 10 EUR/hod.odmeny za prácu navyše + iné benefity
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
!!! ---- ďakujem že si pozorne prečítate inzerát a kontaktujete ma iba v NEVYHNUTNOM prípade.
Pre našich klientov hľadáme šikovných a zodpovedných pracovníkov na pozíciu upratovania kancelárií v administratívnej budove klienta, vo večerných hodinách po 17:00 a na dlhoročnú spoluprácu upratovanie v Starom meste (dostupnosť trolejbusom, električkou, autom)
Potrebujeme obsadiť 2 pracovníčky na upratovanie s nástupom podľa dohody.
Pracovná doba:
po 17:00 hod = 2 hodiny/denne (vikendy/sviatky sa nepracuje)
1.možnosť (pracuje sa každý druhý týždeň, to znamená, že za mesiac odpracujete 2 týždne, prípadné služby naviac sú možné podľa dohody)
2. možnosť pracujete 3 tyždne po sebe, týždeň voľno a znova 3 týždne ...
2. možnosť pracujete celý mesiac, každý pracovný deň.
PROSÍME ZÁUJEMCOV, ABY POSLALI ŽIVOTOPIS mailom, čo najskôr na náš mail:
- [email protected]
POHOVORY budú prebiehať IBA S vopred OBJEDNANÝMI a dohodnutými ZÁUJEMCAMI! - podmienkou pre spoluprácu je možnosť komunikovať prostredníctvom mailov alebo WhatsApp aj dobudúcna pre prerozdelenie prác a služieb.
naša adresa na pohovor: MAXIMA POINT, Štefánikova 19, Bratislava
Vašou náplňou práce bude:
- upratovanie kancelárskych priestorov
- štandardne zamestnanec vykonáva tieto činnosti:
(umývanie chodieb, schodisko, zmetanie pavučiny, umytie a vyčistenie vstupu do budovy, recepcie, utieranie prachu na stoloch, skrinkách, vysávanie 1x do týždňa, naloženie/vyloženie riadu do/z umývačky, vynášanie smetí, práca s čistiacimi prostriedkami, denné umývanie toaliet + doplnanie hygienických prípravkov, leštenie dverí na vstupe a iné)
Pracovný čas:
- pracovný čas je denne / pondelok až piatok - iba pracovné dni, sviatky a víkendy sa nepracuje
- večerná smena v čase od po 17:00 - 2 max 3 hod. (iba počas pracovných dní)
- režim upratovania je plánovaný vopred (striedanie) v mesiaci odpracujete 2 - 3 týždne alebo podľa dohody celý mesiac
- denná práca na max 3 hodiny (všetko podľa dohody)
Miesto výkonu práce:
- Bratislava - Staré mesto
Mzda:
- výška odmeny za mesiac je pevne stanovená podľa odpracovaných dní, vychádza cca 7 až 10 eur/hodina (bude upresnená na osobnom pohovore)
UPREDNOSTNÍME ZÁUJEMCOV, KTORÍ HĽADAJÚ DLHODOBÉ UPLATNENIE A vedľajšiu PRÁCU NA MINIMÁLNE 1 ROK.
Pre našich klientov hľadáme šikovných a zodpovedných pracovníkov na pozíciu upratovania kancelárií v administratívnej budove klienta, vo večerných hodinách po 17:00 a na dlhoročnú spoluprácu upratovanie v Starom meste (dostupnosť trolejbusom, električkou, autom)
Potrebujeme obsadiť 2 pracovníčky na upratovanie s nástupom podľa dohody.
Pracovná doba:
po 17:00 hod = 2 hodiny/denne (vikendy/sviatky sa nepracuje)
1.možnosť (pracuje sa každý druhý týždeň, to znamená, že za mesiac odpracujete 2 týždne, prípadné služby naviac sú možné podľa dohody)
2. možnosť pracujete 3 tyždne po sebe, týždeň voľno a znova 3 týždne ...
2. možnosť pracujete celý mesiac, každý pracovný deň.
PROSÍME ZÁUJEMCOV, ABY POSLALI ŽIVOTOPIS mailom, čo najskôr na náš mail:
- [email protected]
POHOVORY budú prebiehať IBA S vopred OBJEDNANÝMI a dohodnutými ZÁUJEMCAMI! - podmienkou pre spoluprácu je možnosť komunikovať prostredníctvom mailov alebo WhatsApp aj dobudúcna pre prerozdelenie prác a služieb.
naša adresa na pohovor: MAXIMA POINT, Štefánikova 19, Bratislava
Vašou náplňou práce bude:
- upratovanie kancelárskych priestorov
- štandardne zamestnanec vykonáva tieto činnosti:
(umývanie chodieb, schodisko, zmetanie pavučiny, umytie a vyčistenie vstupu do budovy, recepcie, utieranie prachu na stoloch, skrinkách, vysávanie 1x do týždňa, naloženie/vyloženie riadu do/z umývačky, vynášanie smetí, práca s čistiacimi prostriedkami, denné umývanie toaliet + doplnanie hygienických prípravkov, leštenie dverí na vstupe a iné)
Pracovný čas:
- pracovný čas je denne / pondelok až piatok - iba pracovné dni, sviatky a víkendy sa nepracuje
- večerná smena v čase od po 17:00 - 2 max 3 hod. (iba počas pracovných dní)
- režim upratovania je plánovaný vopred (striedanie) v mesiaci odpracujete 2 - 3 týždne alebo podľa dohody celý mesiac
- denná práca na max 3 hodiny (všetko podľa dohody)
Miesto výkonu práce:
- Bratislava - Staré mesto
Mzda:
- výška odmeny za mesiac je pevne stanovená podľa odpracovaných dní, vychádza cca 7 až 10 eur/hodina (bude upresnená na osobnom pohovore)
UPREDNOSTNÍME ZÁUJEMCOV, KTORÍ HĽADAJÚ DLHODOBÉ UPLATNENIE A vedľajšiu PRÁCU NA MINIMÁLNE 1 ROK.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou perspektívou tohoto upratovania
- vhodné ako si prilepšiť k hlavnému zárobku
- motivujúce nie len finančné ohodnotenie
- vhodné ako si prilepšiť k hlavnému zárobku
- motivujúce nie len finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme len ľudí, ktorí skutočne CHCÚ PRACOVAŤ !
POPROSÍM OHĽADOM INFO NÁS kontaktujte IBA mailom: [email protected], SMS alebo WhatsApp, odpovieme akonáhle budeme volné/mať čas. DAKUJEM ZA POCHOPENIE.
- pošlite na náš mail Váš životopis so skúsenosťami aké v rámci upratovania máte.
- zakladáme si na kvalite vykonávaných prác, profesionálnom prístupe, dochvíľnosti, vysokom pracovnom nasadení a slušnosti. Ak ste to práve vy, neváhajte a zašlite nám Vašu žiadosť o prijatie spolu so životopisom na e-mail:
- [email protected]
KAŽDÝ ZO ZÁUJEMCOV MUSÍ PREJSŤ OSOBNÝM POHOVOROM alebo VIDEOPOHOVOROM (WHATSAPP, SKYPE, FACETIME...)
Ďakujeme za pochopenie.
POPROSÍM OHĽADOM INFO NÁS kontaktujte IBA mailom: [email protected], SMS alebo WhatsApp, odpovieme akonáhle budeme volné/mať čas. DAKUJEM ZA POCHOPENIE.
- pošlite na náš mail Váš životopis so skúsenosťami aké v rámci upratovania máte.
- zakladáme si na kvalite vykonávaných prác, profesionálnom prístupe, dochvíľnosti, vysokom pracovnom nasadení a slušnosti. Ak ste to práve vy, neváhajte a zašlite nám Vašu žiadosť o prijatie spolu so životopisom na e-mail:
- [email protected]
KAŽDÝ ZO ZÁUJEMCOV MUSÍ PREJSŤ OSOBNÝM POHOVOROM alebo VIDEOPOHOVOROM (WHATSAPP, SKYPE, FACETIME...)
Ďakujeme za pochopenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Naším klientom je spoločnosť, ktorá poskytuje komplexné profesionálne upratovacie služby.
Naším klientom je spoločnosť, ktorá poskytuje komplexné profesionálne upratovacie služby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobrý zdravotný stav a fyzická zdatnosť
- časová flexibilita
- ochota pracovať vo večerných hodinách po 17:00 hod (platí pre kancelárie)
- zodpovedný a spoľahlivý prístup.
- schopnosť pracovať rýchlo a vytrvalo
- precíznosť so zmyslom pre detail
- ochota učiť sa
- silná orientácia na zákazníka
- prívetivé a ochotné správanie, príjemné vystupovanie
- zmysel pre poriadok a precíznosť
- čistý výpis z registra trestov
- prax v upratovaní - výhodou (iná ako vo vlastnej domácnosti)
- dochvíľnosť
- zodpovednosť za vykonanú prácu
- spoľahlivosť
- manuálna zručnosť
- časová flexibilita
- ochota pracovať vo večerných hodinách po 17:00 hod (platí pre kancelárie)
- zodpovedný a spoľahlivý prístup.
- schopnosť pracovať rýchlo a vytrvalo
- precíznosť so zmyslom pre detail
- ochota učiť sa
- silná orientácia na zákazníka
- prívetivé a ochotné správanie, príjemné vystupovanie
- zmysel pre poriadok a precíznosť
- čistý výpis z registra trestov
- prax v upratovaní - výhodou (iná ako vo vlastnej domácnosti)
- dochvíľnosť
- zodpovednosť za vykonanú prácu
- spoľahlivosť
- manuálna zručnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MAXIMA Point - personálne poradenstvo. Od roku 2002 pre našich klientov poskytujeme personálne poradenstvo pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov pre pozície stredného a vyššieho managementu.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.
Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.
Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.
Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.
Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4134464
Dátum zverejnenia: 5.10.2023
2023-10-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Gazdiná, Chyžná, Pomocný pracovník, Upratovačka Spoločnosť: MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo
Základná zložka mzdy (brutto): 7 EUR/hod.