Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior export executive
BAULI SLOVAKIA & CZECH REPUBLIC s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900-1100 EUR
900-1100 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu/ kolegyňu na oddelenie exportu v našej spoločnosti.
Tvojou náplňou práce bude:
• Príprava podkladov k bonusom zákazníkov exportu
• Pripravovať dáta pre plánovanie regionálnych objemov predaja
• analýza a vyhodnotenie cenových ponúk na export
• vytvorenie podkladov k BRW
• vytvorenie podkladov k ročným jednaniam pre zahraničných odberateľov
• spracovanie a zadanie listingu do interných systémov exportných zákazníkov
z celého sveta
• zabezpečenie vzoriek a podpory predaja pre Export Development Managerov
• príprava a zabezpečenie porád pre predajné oddelenie
• založenie nového zákazníka exportu
• zabezpečenie transportu POS materiálu zahraničným odberateľom
• zabezpečenie ubytovania podľa požiadaviek Export Development Managerom
• denný report predaja za celú firmu
• ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
• vyhodnocuje a sleduje data a výstupy z aplikácii MCHD agentúr
• vystavovanie všeobecných objednávok na obchodnom oddelení
• vybavuje certifikáty, licencie a všetky potrebné dokumenty pre vývoz/export
• spracovanie a vyhodnotenie distribúcie
• vykonáva administratívne činnosti na základe požiadaviek nadriadeného
• Spravuje a aktualizuje analýzy, práca s kontingenčnými tabuľkami
Všetky činnosti vyžadujú dennú komunikáciu v anglickom jazyku.
Tvojou náplňou práce bude:
• Príprava podkladov k bonusom zákazníkov exportu
• Pripravovať dáta pre plánovanie regionálnych objemov predaja
• analýza a vyhodnotenie cenových ponúk na export
• vytvorenie podkladov k BRW
• vytvorenie podkladov k ročným jednaniam pre zahraničných odberateľov
• spracovanie a zadanie listingu do interných systémov exportných zákazníkov
z celého sveta
• zabezpečenie vzoriek a podpory predaja pre Export Development Managerov
• príprava a zabezpečenie porád pre predajné oddelenie
• založenie nového zákazníka exportu
• zabezpečenie transportu POS materiálu zahraničným odberateľom
• zabezpečenie ubytovania podľa požiadaviek Export Development Managerom
• denný report predaja za celú firmu
• ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného
• vyhodnocuje a sleduje data a výstupy z aplikácii MCHD agentúr
• vystavovanie všeobecných objednávok na obchodnom oddelení
• vybavuje certifikáty, licencie a všetky potrebné dokumenty pre vývoz/export
• spracovanie a vyhodnotenie distribúcie
• vykonáva administratívne činnosti na základe požiadaviek nadriadeného
• Spravuje a aktualizuje analýzy, práca s kontingenčnými tabuľkami
Všetky činnosti vyžadujú dennú komunikáciu v anglickom jazyku.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie v stabilnej a dynamickej spoločnosti
• práca v mladom kolektíve
• zaujímavé finančné ohodnotenie, kvartálne a ročné odmeny
• práca v mladom kolektíve
• zaujímavé finančné ohodnotenie, kvartálne a ročné odmeny
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• zodpovednosť, samostatnosť, flexibilita
• systematický prístup k práci so zameraním na detail
• profesionálna úroveň komunikácie
• odolnosť voči stresu
• schopnosť vidieť veci v súvislostiach
• vysoké pracovné nasadenie a chuť učiť sa nové veci
• tímový hráč
• znalosť ďalšieho cudzieho jazyka výhodou
• systematický prístup k práci so zameraním na detail
• profesionálna úroveň komunikácie
• odolnosť voči stresu
• schopnosť vidieť veci v súvislostiach
• vysoké pracovné nasadenie a chuť učiť sa nové veci
• tímový hráč
• znalosť ďalšieho cudzieho jazyka výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BAULI SLOVAKIA & CZECH REPUBLIC s.r.o. je hrdým členom skupiny Bauli, Taliansko. Spoločnosť zastupuje aj produkty MAXSPORT, ako napríklad veľmi populárne PROTEIN tyčinky, ktoré sú známe nielen na Slovensku a v Čechách, ale aj vo viac ako 40-tich krajinách celého sveta. Splnili sme kritériá na získanie certifikátu Great Place To Work.
https://maxsport.sk/
https://maxsport.sk/
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3085762
Dátum zverejnenia: 8.1.2019
2019-01-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: BAULI SLOVAKIA & CZECH REPUBLIC s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900-1100 EUR